Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+12
Mona Sahlin
sebastian_drus
Sniperace
Vercingetorix
RedAssVictory
SiP
Dao
råttan III
Infra
MartinLindgren
Redvictory
F.I.S.T
16 posters

Förslag till åtgärd (Finns även under "AC går i graven 2010")

råttan III

Antal inlägg : 402

Förslag till åtgärd (Finns även under "AC går i graven 2010") - Sida 2 Empty Sv: Förslag till åtgärd (Finns även under "AC går i graven 2010")

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 15:24

Helt riktigt sniper. Jag skulle helt och fullt respektera min egen avstängning ifall även några vänsternick blivit avstängda. Dessutom krävs det väl att man brutit mot forumets regler, vilket jag inte gjort.

Att nicknapparna stängts av ser jag som helt rätt. Sen är ju inte jag säker på att nick såsom brunclown och brunfront samt GA med nazistmustasch skapats av högerdebattörer.

Det som har hänt har hänt och detta forum kommer aldrig mer att ha mitt förtroende.
    Mona Sahlin

Antal inlägg : 241

Förslag till åtgärd (Finns även under "AC går i graven 2010") - Sida 2 Empty Sv: Förslag till åtgärd (Finns även under "AC går i graven 2010")

Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-27, 15:27

Varför förtränger vänsterdebattörerna råttans citat hur Kick The Rasist beter sig?

Rolling Eyes
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-27, 15:28

Men eftersom många av ossandra vet att forumet är ocensurerat, så finns inte den förtroendekris du talar om!

Varför då inte bara utgå istället för att tjata vidare, om du nu är så missnöjd?
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 15:28

Detta forum utgörs inte av admin. Det utgörs av oss debattörer. Jag anser inte att vi debattörer är kassa och korrupta. Jag anser att admin är det.

Admin tillåter vänsterdebattörer att nicknappa (vem tror ni skapat GA med mustasch?). Men stänger av högerdebattörer som aldrig nicknappat p.g.a deras åsikter.

Admin behöver heller inte vara orolig. Jag är snart färdig med detta forum.
    Mona Sahlin

Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-27, 15:30

Admin

När ska vi högerdebattörer få svar på varför bara högerdebattörer stängts av och ingen vänsterdebattör?

Oavsett hur dessa fåtal kommer med personangrepp och förstör?

Dessa människor är här endast för att sabotera? Admin, kan du ge exempel?

När redcloud kallar en för psyknazze eller rasistäckel, då är det inte att förstöra?

När redvictory spammar sönder forumet med samma dalt

Då är det inte att försvara?

Redcloud, Redvictory, Martin mfl låg bakom avstägningen på AB

PS

Admin.... kan du se vem som är bakom Admin. och Brunfront?

Eller vill dessa inte sabotera menar du?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-27, 15:35

Det låter ju bra, för då blir ju många nöjda, vill du inte vara här så behöver du inte?

Sen tycker jag att det är glädjande att du inte tycks ha någon vinning med dina sanlösa påståenden?
    Mona Sahlin

Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-27, 15:42

Sanslösa påståenden?

Att inga vänsterdebattörer blir avstängda? Oavsett hur mycket de saboterar och kränker andra?

Att inga vänsterdebattörer blir avstängda som kidnappar namn som Blåfront. Admin. och Brunfront?

Nä för fan martin

Att kritisera en vänsterdebattör, det klarar du inte!
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-12-27, 15:50

råttan III skrev:Jag har tidigare bett dig komma med några bra exempel på hur jag medvetet skulle ha saboterat debatter. Ser nu att du istället väljer att fortsätta upprepa dessa dumheter.

Det finns lätt 5 vänsterdebattörer som betett sig mycket mer illa än jag. Samtliga dessa klarade sig.

Därmed kan det anses bevisat att jag blev avstängd för mina åsikters skull. Dessutom verkar ett antal vänsterdebattörer haft kontakt sinsemellan angående detta.

Om du m.fl vänsterdebattörer skulle blivit avstängda samtidigt som blåfront klarat sig så skulle jag definitivt ha protesterat. Jag finner det märkligt att ni vänsterdebattörer är så totalt oseriösa att ni finner politisk hemvist viktigare än yttrandefrihet.

Snälla råtta, nu vill jag att du tar fram FEM vänster som missköter sig mycket värre än dig.
    Mona Sahlin

Inlägg  Mona Sahlin 2009-12-27, 15:58

marxisten skrev:
    råttan III skrev:Jag har tidigare bett dig komma med några bra exempel på hur jag medvetet skulle ha saboterat debatter. Ser nu att du istället väljer att fortsätta upprepa dessa dumheter.

Det finns lätt 5 vänsterdebattörer som betett sig mycket mer illa än jag. Samtliga dessa klarade sig.

Därmed kan det anses bevisat att jag blev avstängd för mina åsikters skull. Dessutom verkar ett antal vänsterdebattörer haft kontakt sinsemellan angående detta.

Om du m.fl vänsterdebattörer skulle blivit avstängda samtidigt som blåfront klarat sig så skulle jag definitivt ha protesterat. Jag finner det märkligt att ni vänsterdebattörer är så totalt oseriösa att ni finner politisk hemvist viktigare än yttrandefrihet.

Kick The Rasist
    Redcloud
    Redvictory
    Berra
    Martin

Så.... dags att stänga av de små liven!

Snälla råtta, nu vill jag att du tar fram FEM vänster som missköter sig mycket värre än dig.
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-12-27, 16:02

Mona Sahlin skrev:
    marxisten skrev:

Kick The Rasist
    Redcloud
    Redvictory
    Berra
    Martin

Jag håller inte med om att alla de är värre än dig.

Ärlig talat är det max 2 av de som kan komma upp i samma klass, även om det sällan sker.
    RV och KTR...

RC, Martin och Berra är fan städade i jämförelse.

Senast ändrad av marxisten den 2009-12-27, 16:19, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-12-27, 16:09

Man börjar ju tycka att Råtta:3, låter och tjatar som en råtthona?
    RedAssVictory
    RedAssVictory

Antal inlägg : 206

Inlägg  RedAssVictory 2009-12-27, 16:17

marxisten skrev:
    Mona Sahlin skrev:
    marxisten skrev:

Kick The Rasist
    Redcloud
    Redvictory
    Berra
    Martin

Ärlig talat är det max 2 av de som är i samma klass.
    RV och KTR...

Det är väl bara att konstatera att S-E-L inte är frisk. Att hans bitterhet över sina tillkortakommanden som människa och individ har satt sig på hjärnan som en obotlig skada.

Vi röda är mycket städade !

De som säger annat stänger den städade Admin av !

Vi röda är inte rädda för debatt !

Vi välkommnar debatt med varandras störda intellekt !
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 16:47

marxisten skrev:
    Mona Sahlin skrev:
    marxisten skrev:

Kick The Rasist
    Redcloud
    Redvictory
    Berra
    Martin

Ärlig talat är det max 2 av de som kan komma upp i samma klass, även om det sällan sker.
    RV och KTR...

Må så vara att vi har olika uppfattningar om vem som är värst. Jag tycker samtliga dessa är betydligt värre än mig. Men jag tror faktiskt inte du läser alla deras påhopp och trams-inlägg. Du verkar ju trots allt inte helt främmande för att några vänsterdebattörer borde blivit avstängda.

Jag vänder mig också emot påståendet att jag systematiskt skulle agerat debattförstörare. Noterar också det faktum att ni helt saknar exempel på detta.

Ta berra t.ex som förmodligen i 1000 inlägg kallat GA för tjuv. Är det inte att förstöra debatt? Eller martin som i lika många inlägg kallat mig korkad, gay, rasist, nazist...Att du väljer att blunda för detta gör att jag inte längre ser dig som speciellt seriös.
    marxisten
    marxisten

Inlägg  marxisten 2009-12-27, 17:08

råttan III skrev:
    marxisten skrev:
    Mona Sahlin skrev:
    marxisten skrev:

Kick The Rasist
    Redcloud
    Redvictory
    Berra
    Martin

RV och KTR...

Må så vara att vi har olika uppfattningar om vem som är värst. Jag tycker samtliga dessa är betydligt värre än mig. Men jag tror faktiskt inte du läser alla deras påhopp och trams-inlägg. Du verkar ju trots allt inte helt främmande för att några vänsterdebattörer borde blivit avstängda.

Jag vänder mig också emot påståendet att jag systematiskt skulle agerat debattförstörare. Noterar också det faktum att ni helt saknar exempel på detta.

Ta berra t.ex som förmodligen i 1000 inlägg kallat GA för tjuv. Är det inte att förstöra debatt? Eller martin som i lika många inlägg kallat mig korkad, gay, rasist, nazist...Att du väljer att blunda för detta gör att jag inte längre ser dig som speciellt seriös.

Jag har aldrig sagt att du skulle vara en systematisk debattförstörare.

Om jag ska vara ärlig blev jag smått förvånad över att du blev avstängd, då det har funnits de som är värre än dig.

Och, jo... Jag läser de flesta inlägg, iaf. de som är i trådar som tycks mig vara intressanta. Martins angrepp på dig om vi tar de som exemplen skiter jag i då du gör samma melodi själv. Lite katt och råtta lek mellan er. Och ni är många på Martin. Om han kör hämnd så anser jag det inte är så farligt.

Att GA kallas skit har han bara sig själv att skylla. Han är inte rumsren han heller har han aldrig varit. Varken på AB eller här. Väldigt ofta börjar han angreppen och lite motangrepp är därmed inte mer än rätt...
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-12-27, 17:20

Sip

"Och då uppstår genast frågan, vilka har bestämt att just Råttan uppfört sig sämre än någon vänsterdebattör...Är det just vänsterdebattörer som "bestämt" detta??"

De som drabbats vet! Och råttan också, innerst inne...

"Och vem bestämmer just detta?? Du? RC? RV? Eller är det bara den politiska åsikten som avgör detta?"

Ingen bestämmer detta, utan det blir övertydligt. Se till exempel "RedAssVictory" i denna och åtskilliga andra trådar.

"Här sållar du rätt friskt i de egna leden Dao, Skulle vilja säga att det är ett fåtal(1-2 st) från båda sidorna som klarar sig från att ha betett sig illa här mig själv inräknat!!"

Nej, Sip! Inte vad gäller den form av debattförstörelse som vissa gör, och råttan gjorde. Det finns de på vänsterhåll som både är hårda och grova i sin debattstil, men de är inte debattförstörare. Det går att debattera med dem. Deras "oförskämdheter" kommer först EFTER att nivån har satts av debattmotståndaren! Detta går att att se tydligt om man vill. Och det är givetvis upp till var och en att tycka vad man vill om detta. Själv försöker jag undvika så gott jag kan att inte svara tillbaka i samma låga nivå, men det är inte alltid jag lyckas!

"Och som hela väntersidan har du väldigt svårt att vara självkritisk Dao, där man anser att vänstern är god och höger per automatik är ond..."

Där har du fel, Sip! Det är givetvis svårt att själv påstå att man är självkritisk, och liknande. Alla till vänster är inte goda, och alla till höger är inte onda. Jag har själv vid flera tillfällen försökt lyfta fram högerdebattörer som är goda, istället för att fokusera på de konstiga från samma led. Vänsterdebattörer debatterar jag inte själv med så mycket, så jag går heller inte riktigt in i deras argumenterande så mycket...

Råttan VAR en debattförstörare när han kom hit! Kanske denne inte är det nu, men då får denne banne mig visa detta, istället för att försöka utmåla sig själv till martyr. Admin är också människa och kan göra fel - men någon "åsiktscensur" har jag aldrig märkt på denna sida!

"Vad vet du om detta, finns trådar där vänsterdebattörer skrivit om att de haft kontakt, inte för detta spelar roll, men sitt inte och fabulera när du inte vet o det stämmer eller inte!"

Det är möjligt de har haft! Men jag har inte lagt märke till något sådant... Men OM det är så, förstår jag inte varför det skulle vara fel. Jag har tidigare efterfrågat en pubrunda för oss debattörer, oavsett sida, men det var svårt när folk bodde långt ifrån varandra. Även en emensam fest diskuterades på AB-tiden, vilket jag var för...

Tyvärr har flera högerdebattörer hotat mig bitvis, att förstöra för mitt jobb och terrorisera mitt hem och liknande. Så idag är jag inte lika munter till att ha andra kontakter med dessa än via denna anonyma debattsida. Av samma skäl brukar jag vara förtegen om vem jag egentligen är. Jag var öppen om detta när jag började på AB för dlera år sedan, och det fick jag skit för i kubik!

"Frågan kan ställas till många av nicken här, båda höger och vänster..."

Det är möjligt, men jag ställde frågan diekt till råttan här!

"Räkna gärna upp de på vänstersidan som du anser respektera andras åsikter, jag kan ge tre, RD, TW och x-medborgare..."

Jag kan inte se någon som INTE respekterar andras åsikter. Men jag kan se sådana som gärna ger igen med samma mynt mot de som beter sig illa. Sådant gillar inte jag heller, men det är deras sak... Men alla av dessa har jag sett i sakliga och respektfulla debatter OCKSÅ, så därför vet jag att de har respekt för andras åsikter - så länge de bemöts med respekt själva.

De jag klagar på är de som ALDRIG ens FÖRSÖKY hålla en saklig debatt!!! Och tyvärr hittar jag bara sådana som uttalat sitt stöd till höger! Hade önskat att det var på båda sidor som du skriver, men jag har inte sett DEN form av MEDVETEN debattförstörelse (som sagt, se "RedAssVictory" på denna tråden som ex.).

Hårda och grova ord känner jag till, men jag själv gillar när en debatt blir het. Det blir en bättre debatt då. Bara det fortfarande finns en GNUTTA respekt kvar!

Och sådana finns på högersidan. Tyvärr försvinner de snabbt, antagligen för att de har svårt att acceptera att hamna sida vid sida med debattförstörarna!
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 17:33

marxisten skrev:
    råttan III skrev:
    marxisten skrev:
    Mona Sahlin skrev:
    marxisten skrev:

Kick The Rasist
    Redcloud
    Redvictory
    Berra
    Martin

RV och KTR...

Jag har aldrig sagt att du skulle vara en systematisk debattförstörare.

Om jag ska vara ärlig blev jag smått förvånad över att du blev avstängd, då det har funnits de som är värre än dig.

Och, jo... Jag läser de flesta inlägg, iaf. de som är i trådar som tycks mig vara intressanta. Martins angrepp på dig om vi tar de som exemplen skiter jag i då du gör samma melodi själv. Lite katt och råtta lek mellan er. Och ni är många på Martin. Om han kör hämnd så anser jag det inte är så farligt.

Att GA kallas skit har han bara sig själv att skylla. Han är inte rumsren han heller har han aldrig varit. Varken på AB eller här. Väldigt ofta börjar han angreppen och lite motangrepp är därmed inte mer än rätt...

Kort sagt, när vänstern beter sig illa så är det rätt.

Nej, det är Dao som kallat mig systematisk debattförstörare.

Jag blev också förvånad att jag blev avstängd. Men det fick ju sin förklaring när det visade sig att bara högerdebattörer kan stängas av.
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 17:36

Dao,

RedAssVictory har ingenting med mig att göra. Men ska jag tolka ditt inlägg som att Dao, rc, martin, berra och rv tillsammans beslutat om min avstängning samt att minst en av er har tillgång till adminkontot?
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 17:45

Dao,

"De jag klagar på är de som ALDRIG ens FÖRSÖKY hålla en saklig debatt!!! Och tyvärr hittar jag bara sådana som uttalat sitt stöd till höger! Hade önskat att det var på båda sidor som du skriver, men jag har inte sett DEN form av MEDVETEN debattförstörelse (som sagt, se "RedAssVictory" på denna tråden som ex.)."

Jag har försökt hålla massor av sakliga debatter och ibland t.o.m lyckats med detta trots debattförstörare som martin skräpar ned trådarna med rasist, gay, bajs, kiss, nazist och f-n vet allt. Det enda som återstår är att jag stängdes av p.g.a mina åsikter. Hade jag varit vänsterdebattör hade jag kunnat bete mig precis likadant utan att ens vara nära att riskera avstängning.

Däremot är berra och ktr notoriska debattförstörare som aldrig försöker debattera.

Det är svårt att se till försvarstal till admin som nåt annat än att du har visst inflytande över admin-kontot.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-12-27, 18:10

råttan III skrev:Dao,

"De jag klagar på är de som ALDRIG ens FÖRSÖKY hålla en saklig debatt!!! Och tyvärr hittar jag bara sådana som uttalat sitt stöd till höger! Hade önskat att det var på båda sidor som du skriver, men jag har inte sett DEN form av MEDVETEN debattförstörelse (som sagt, se "RedAssVictory" på denna tråden som ex.)."

Jag har försökt hålla massor av sakliga debatter och ibland t.o.m lyckats med detta trots debattförstörare som martin skräpar ned trådarna med rasist, gay, bajs, kiss, nazist och f-n vet allt. Det enda som återstår är att jag stängdes av p.g.a mina åsikter. Hade jag varit vänsterdebattör hade jag kunnat bete mig precis likadant utan att ens vara nära att riskera avstängning.

Däremot är berra och ktr notoriska debattförstörare som aldrig försöker debattera.

Det är svårt att se till försvarstal till admin som nåt annat än att du har visst inflytande över admin-kontot.

Köper en del av resonemang R3, men ser mig inte mindre som debattföstörare än bh.
    Vad det gäller awfultruhten/gustavander så är det "pay back time" man ska stå för det man är är och i mina ögeon är en "tjyv" för han stjäl pengar av oss enär själv erkännt att han jobbar svart för svarta pengar.
    fr honom lämnar därhän i detta.
    God fortsättning på er alla härinne v som h.
    //berra
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-27, 19:10

Ser att det genast blommar upp diskussion om "vem som varit dummast" och "vem som började"... detta kommer aldrig att gå att avgöra objektivt... och är inte av intresse om vi ska rädda forumet....

Vad som är av intresse är vilka regler som ska gälla för avstängning egentligen...
    ...

Personligen anser jag att forumet är det lite grann likadant med som det är med sporterna fotboll och hockey... samt med förnedrings-TV, a la Robinsson, Pinsam Mamma söker, och Biggest loser.

Det blir ointressant för den stora mängden om inte det finns regeltolkningar att diskutera, samt ett hett debattklimat.
    Ofta har debatter på forumet nästan dött när man kommit in med sakliga, "fullträffar" i debatten.... medans de blommat upp i 500 inlägg när det blivit hetsiga debatter.

Ta tex fotboll.... det skulle inte vara så stort om domaren alltid gjorde rätt, om allting vore självklart, om det inte fanns passion och ilska runtikring.
    Om det inte blev diskussioner kring "om det var hands i straffområdet" som avgjorde matchen.... vad skulle då folk prata om i matchen ... det skulle dö helt.

Och nu är det så här att på forumet är och måste Admin vara domaren, och han/hon kan göra fel, likväl som debattörer gör fel....
    Låt forumet förbli fritt från Cencur, dvs borttagning av inlägg. Men låt admin sköta vem eller vilka som ska stängas av och på vilka grunder. Självklart får de inte vara politiska åsikter som grund... men så tror jag heller inte är fallet.

Het debatt Ja !!

Spamning, nicknappning NEJ...

... och sedan kan man diskutera huruvida man ska få kalla varann för saker inne på forumet.... och var gränsen går där

Dom som inte gillar på vilket sätt admin sköter forumet, är väl fria att göra annat med sin fritid.... Så resonerar jag i alla fall. Att om inte ändringar sker så att nicknappningar försvinner och spamningen.... då kan jag välja att göra annat med min fritid... likaväl som De som blivit avstängda kan.... men några av dem väljer inte att göra nåt annat med sin fritid, utan väljer att skylla ifrån sig på admin, och frånta sig sitt eget ansvar över uppförandet. Och skyller på att Admin inte stänger av några vänsternick. Men om man fortsätter liknelsen med hockey och sport, så kan ju domaren inte gärna bestämma sig för att visa ut lika många ur varje lag, innan matchen, om det är ett lag som är står för regelbrotten. Och om ni sett hockey nån gång så vet ni att ingen som blivit utvisad, ser nöjd ut med domslutet. Men för den skull hoppar inte vederbörande in på isen under utvisningen, och kastar in 50 puckar på isen, och förstör för de andra. Han drar inte på sig motståndarttröjan och låtsas vara på det andra laget, och skjuter puckar i egen kasse, gör regelbrott i motståndarlagets tröja och namn och skyller på dem..(spamning och nicknappning)

Nä han surar lite, kommer ut igen med nya friska tag. Orättvist ibland ?? Ja
    Ganska ofta tom.... men så är det!

Jag personligen är inte så intresserad av tävlingar typ "Yo mamma" som går ut på att den som kan förolämpa motståndarens mamma värst vinner (Amerikanskt naturligtvis)...
    Men de som gillar sånt kan ju starta ett sånt "Forum" .... och kanske döpa det till "Yo mama"... det fins/fanns två tre st på detta forum som verkar gilla den typen av ordväxling
    Cool
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 19:21

"Ser att det genast blommar upp diskussion om "vem som varit dummast" och "vem som började"... detta kommer aldrig att gå att avgöra objektivt... "

Håller med om detta och konstaterar att admin ändå valde att stänga av enbart högerdebattörer. D.v.s de blev avstängda p.g.a sina åsikter. Vidare är det ytterst sällsynt med hockeymatcher där det ena laget helt slipper utvisningar.

Admin har inte kommit med någon somhelst förklaring till min avstängning. Så hur vet ni att den inte var åsiktsbaserad?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-27, 19:31

råttan III skrev:"Ser att det genast blommar upp diskussion om "vem som varit dummast" och "vem som började"... detta kommer aldrig att gå att avgöra objektivt... "

Håller med om detta och konstaterar att admin ändå valde att stänga av enbart högerdebattörer. D.v.s de blev avstängda p.g.a sina åsikter.

Detta är inget mucka-gräl från mig, men på vad grundar du att de blev avstängda pga av sina politiska åsikter ?
    Är det enbart för att det bara var högernick som blev avstängda ?
    I sådana fall skulle väl Lazy, V-rix, Sniper, SIP Secrist och alla andra höger vara ävstängda oxå....???

Admin sa ju att avstängningar inte skett pga av att kalla varandra för namn i första hand, utan pga av att det spammades så att det blev ämnesflykt bla... nu minns jag inte exakt vad han/hon sa, men jag tror det var så. Och att admin struntade i om de var Nazister el kommunister ....

Och det kanske tom var så att admin gjorde fel i sin bedömning i nåt enstaka fall, både att nånn höger blev avstängd, som inte skulle blivit det, och att nån vänster skulle blivit avstängd....

Men admin är oxå bara människa, likaså som domare i fotboll...

Och dom som inte gillar att fotboll ibland är orättvist, har alltid möjligheten att börja paddla kanot
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-27, 19:32

råttan III skrev:"Ser att det genast blommar upp diskussion om "vem som varit dummast" och "vem som började"... detta kommer aldrig att gå att avgöra objektivt... "

Håller med om detta och konstaterar att admin ändå valde att stänga av enbart högerdebattörer. D.v.s de blev avstängda p.g.a sina åsikter. Vidare är det ytterst sällsynt med hockeymatcher där det ena laget helt slipper utvisningar.

Admin har inte kommit med någon somhelst förklaring till min avstängning. Så hur vet ni att den inte var åsiktsbaserad?

Där håller jag med dig... att admin ska komma med förklaring till avstängning
    råttan III

Inlägg  råttan III 2009-12-27, 19:35

Jag grundar påståendet på att vänsternick tycks kunna bete sig hursomhelst utan att bli avstängda. Jag har varken nicknappat eller spammat samt ej heller fått en förklaring. HAde jag varit en vänsterdebattör hade jag inte ens varit nära att bli avstängd.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2009-12-27, 19:36

råttan III skrev:Jag grundar påståendet på att vänsternick tycks kunna bete sig hursomhelst utan att bli avstängda. Jag har varken nicknappat eller spammat samt ej heller fått en förklaring. HAde jag varit en vänsterdebattör hade jag inte ens varit nära att bli avstängd.

Japp.... admin bör förklara för vederbörande varför han/hon blir avstängd

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 03:00