Sniperace 2009-12-29, 20:35
formsvackan skrev: råttan III skrev:Jag tycker att en åsiktsbaserad avstängning är värd att debattera. Men jag förstår att ni på vänsterkanten som genomfört detta i samförstånd med admin vill tona ner det hela så mycket som möjligt.
http://sv.wikipedia.org/wiki/ParanoiaParanoid psykos
Den som drabbas av förföljelsemani upplever i sin psykos, genom att det föreligger en yttre sammansvärjning, ett uppenbart hot och försöker hantera sin situation utifrån denna verklighet. Det innebär att de drabbade försöker att förstå skeendet genom att ställa samman mer eller mindre avancerade konspirationsteorier och försvarsstrategier.
Här var du nog lite elak, det är en del som faktiskt får misstanken att det fanns politisk styrning i avstängningarna, just detta att INGEN från vänster stängdes verkar i mina ögon konstigt, det har ju även några från vänster uttalat, här finns de som varit lika trolliga och elaka som råttan, och VÄRRE, men som inte berörts, hur ser du på den saken?
att sådant händer är naturligt, det ÄR ytterst svårt att var till 100 procent neutral, utan att färgas eller ta politiska hänsyn.
men på testaren blev det så att jag varnade i stort sett mest högersidan, och Corven som är vänster varnade v-sidan, jag tror inte att någon där eg kände sig orättvist behandlade, men som tidigare sagts, INGEN blev avstängd
Senast ändrad av Sniperace den 2009-12-29, 20:37, ändrad totalt 1 gång