Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+26
RedMentalCase
Mona Sahlin
marxisten
blueheaven
Corven
berrra
Thrakath
formsvackan
theward
F.I.S.T
SiP
KickTheRasist
Susz X
Sniperace
råttan III
ANNA2LINK
lazy
berralarzon
Dr Snuggles
Infra
RedAssVictory
MartinLindgren
Redvictory
Vercingetorix
Dao
sebastian_drus
30 posters

    ACBLADET går i graven 2010.

    avatar
    sebastian_drus
    Admin


    Antal inlägg : 28
    Join date : 09-01-28

    ACBLADET går i graven 2010. Empty ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  sebastian_drus 2009-12-23, 04:19

    Hej.

    Jag är MYCKET besviken på ert agerande här på forumet.
    Min vän var redo att ta över forumet från och med 1 januari.
    Innan dess lovade jag honom att städa bland trådar inlägg samt tillrättavisa de som enbart hänger på detta forum för att trakassera människor.

    Jag förklarade för er.
    Nu har min kompis som är väldigt duktig på hur forum med många användare struktureras upp, tappat lusten. Han tänker inte längre satsa på detta forum. Jag försöker dock ännu att övertala honom till att ge det en chans.

    Men så här ligger det till. Efter det att jag som Admin började sålla bland inlägg och trollen på forumet, så bombarderades forumet av div. skit från otroligt barnsliga människor.
    Trådarna bombarderades av löjlig smörja som skrämmer iväg de seriösa debattörerna. Namnkapningar och ibland även bilder på de medlämmar som stått raka i ryggen med sitt ansikte blottat. Anklagelser mot mig, att jag skulle delta i debatter etc! Att jag Admin skulle ha agerat partiskt pga min egen politiska inställning. Ja det var droppen. Det kan jag bara säga er allihopa, jag skiter i om ni är Kommunister, högerextremister , Nassar eller om så fan Jultomten själv. Vad jag bryr mig om är att alla som har någonting vättigt att säga ska få en sida där de kan bli hörda. Varför jag sållade bort vissa trådar och Troll från forumet var pga att de inte debatterade ämnet, utan istället enbart spammade sönder trådarna med små skit kommentarer. Detta har fått en massa andra att lämna forumet. Vättiga människor som var här för att säga någonting. Människor som inte var här för att sabotera.

    Om inte min kollega och vän tar över forumet så tänker jag montera ner det!
    Ni vet vilka ni kan tacka för detta. Trotts att de vantrivs så på ACBLADET så skulle de bara hänga kvar och förstöra det. Skamligt. Nu senast var det en medlem som sprider runt att han/hon blivigt avstängd, fast detta inte är sant. Varför gör man så? Varför ljuga om sådant? Om inte för att sabbotera.

    Jag säger inte att detta har med någon parti färg att göra, för så vitt jag sett så hänger här både seriösa höger-debattörer och Vänster-debattörer
    Till er som varit seriösa eller åtminstone vänliga att framföra era åsikter utan att nervärdera era motståndare kan jag bara säga, jag är ledsen att det behövde gå så här med ACBLADET.

    För mig som Admin, känns det verkligen som om användarna spottade på det jobb jag lagt ner när jag skapade detta forumet åt er alla!
    Hoppas ni är nöjda nu.Jag som trodde ni trivdes här. Hoppas ni verkligen hittar ett annat forum som passar er bättre.
    Tack för mig!
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Dao 2009-12-23, 04:32

    Bockar och tackar för ett gott försök!

    Förstår att du ger upp - trots att därmed de antidemokratiska krafterna åter vinner över de demokratiska. Till slut orkar man bara inte!

    Tycker acbladet har varit intressant, som ett test över hur fritt en debatt kan hållas! Det är ganska sorgligt att se vilka som faktiskt i praktiken förordar censur... Oftast är det även de som själva hävdar mest att de är EMOT detta!

    Ett mycet intressant experiment, och jag tackar för att jag fått vara del i detta!
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Vercingetorix 2009-12-23, 04:38

    Om det är mig du syftar på vad gäller avstängning, kan jag meddela att så faktiskt var fallet. Jag har ingen som helst anledning att ljuga om detta. När det på första sidan står: "Kritisk varning! Du är avstängd från detta forum.", så är det inte särskilt svårt att tolka. (Du kan säkert kolla upp att formuleringen stämmer.)
    Förklaring eller möjlighet att be om en dito saknades helt. De enda från ab-forum eller detta som jag har kontakt med utanför forumvärlden är för övrigt enbart vänsterdebattörer, vilka jag kommer väldigt bra överens med och tycker om. Därför var det naturligt för mig att vända mig till dem för att fråga vad i all världen det är som händer här. Med en effekt klart över förväntan, kan tilläggas.
    När t o m mina meningsmotståndare går i god för att jag håller mig till debattreglerna blir detta agerande från din sida än mer anmärkningsvärd.

    Det är när seriösa debattörer inte längre kan känna sig säkra inför admin som detta forum verkligen går i graven. Det enda du ska ägna dig åt i ditt modererande är ev brott mot tryck- och yttrandefrihetslagstiftningen. Allt annat kan och ska ses som ett godtyckligt och i värsta fall åsiktsbaserat modererande på ett vad som borde vara ett öppet forum. Åtminstone om man ser till namnet.

    I övrigt instämmer jag med Dao.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Redvictory 2009-12-23, 08:58

    Mycket tråkigt att de som inte höll måttet kunde hålla sig härifrån!
    Men än finns det hopp!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-23, 12:15

    Visst blir man förbannad, här har vi ett superschysst forum, som många trivs på och respekterar!

    Så ska några fåtal idioter få sänka alltihopa!

    Hoppas verkligen det kommer till en lösning, förstår ADMIN fullt ut som lackar till,

    Själv är både mitt namn och avatar kapat sen några dagar tillbaks nu igen
    !

    Martin7Lindgren Join date 09-09-16 är någon annan!

    Hoppas verkligen att ADMIN och kompisen hittar på något som får ett bra forum som acbladet och leva vidare,
    Varför låta förstörarna dra längsta strået!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-23, 12:43

    Kanske om dom som ADMIN i första han lackat till på,dom som anklagat honom för en massa skit som inte är sant, och dom fåtal namnkaparna som snor andras nick i avsikt att förstöra,
    Även dom som nyreggar nick liknande redan befintliga med samma avsikt att förstöra,
    Tar sig i kragen gör avbön och visar ADMIN och acbladet att man lägger ner sabotage verksamheten kan rädda forumet,
    Men det är nog för mycket begärt?

    För trots allt så är det bara en handfull av 150 medlemar som ägnar sig åt verksamheten!

    Alternativet är att om några seriösa medlemar som besitter förmågan och kunskapen hör av sig till ADMIN och erbjuder sina tjänster kan också kanske få ADMIN att ändra sig?
    ALLA SÄTT ATT FÖRSÖKA RÄDDA ACBLADET ÄR VÄRDA OCH PRÖVA


    MartinLindgren
    Sthlm 22/12 2009
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-23, 13:48

    Här tar vi debatten !

    Inget är för grovt för er allianzare-nazister !

    Råttan är allianz och därmed nazist !

    Själv debatterar vi !

    Så här !

    Alliansen mördade Arne
    Jag säger inte att han är dum i huvudet, hans mor har ju hjärntvättat honom sedan barns ben
    Hoppas verkligen att du inte överför din förvirrade människosyn till dina stackars barn
    I jämförelse med bröderna Ynkedom & Hyckleri
    Han är inte så beläst vår tama nazzepajas
    Ta dig gärna för din låga panna!
    Man kan säga du blir vad du skriver och du blir en Psyknazze och såna vill INTE Admin ha här!


    Alla röda ska kalla allianzarna för nazister !

    Sen stänger vi av dem !

    Råttan är nazist !
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2009-12-23, 14:11

    Jag vet inte om det fungerar rent tekniskt men spärren borde ligga redan vid nyregistreringen. Åtmintone i ett sånt "kritisklt" läge som forum befunnit sig i de senaste dagarna. Visserligen ställer det krav på extraarbete från Adm:s sida. Jag menar att ingen nyregistrering som inte "manuellt" godkänts
    av Adm kan komma upp på banan och börja köra sina meningslösa race. Det som
    nu pågår på forum är ju rena sabotaget från dem som nu blivit avstängda.
    Kanske hade det varit bättre att inte börja röra i grytan.

    Jag funderar på den nya F.I.S.T. som reggade sig igår. Hur kan det vara möjlig att regga samma nick som redan finns. Borde ej vara möjlig att starta dublettnick utan variation på nicket.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-12-23, 14:43

    Detsamma gäller med mitt nick, som kaparen bara tagit, enda skillnaden är regdatumet och antal inlägg!

    Men jag förstår att ADMIN blir förbannad, men förhoppningsvis kanske han kommer på andra tankar än stänga forumet när han ser att dom allra flesta kör raka rör och verkligen gillar acbladet!
    avatar
    Dr Snuggles


    Antal inlägg : 31
    Join date : 09-12-22

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Dr Snuggles 2009-12-23, 16:42

    Hade du varit lite mer aktiv som admin så hade forumet kunnat fungera, men bara två-tre inloggningar sedan mars. Och sen kommer du som gubben i lådan och blir lurad att stänga av en del folk.

    Dessutom var du som Admin helt omöjlig att kontakta.

    Som man bäddar får man ligga, att tro att vuxna människor kan ta eget ansvar på Internet är en för stark övertro på människans intelligens. Du som Admin skyller mycket på användarna, men att forumet misslyckats är också till stor del ditt eget fel på grund av inaktivitet.

    Ett ocensurerat forum kanske fungerar i teorin, dock inte när det är kommunister med som ska vara med och praktisera teorin. LOL kommunismen kanske t.o.m. fungerar utan kommunister som ideologi Smile
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  berralarzon 2009-12-23, 17:01

    Dr Snuggles skrev:Hade du varit lite mer aktiv som admin så hade forumet kunnat fungera, men bara två-tre inloggningar sedan mars. Och sen kommer du som gubben i lådan och blir lurad att stänga av en del folk.

    Dessutom var du som Admin helt omöjlig att kontakta.

    Som man bäddar får man ligga, att tro att vuxna människor kan ta eget ansvar på Internet är en för stark övertro på människans intelligens. Du som Admin skyller mycket på användarna, men att forumet misslyckats är också till stor del ditt eget fel på grund av inaktivitet.

    Ett ocensurerat forum kanske fungerar i teorin, dock inte när det är kommunister med som ska vara med och praktisera teorin. LOL kommunismen kanske t.o.m. fungerar utan kommunister som ideologi Smile

    Nu så dsnuggles stilla dig lite att abforum avslutades berodde helt och hållet på dess sdtomtar som fanns där, härinne bröt dårskapet ut när info om en nu aktiv admin tog tag i tokigheterna och stängde dom värsta freaken.
    Så det stora problemet var att inte vissa högertomtar (inte alla notera inte alla) fixar debatten.
    Så ställ dig nu framför spegel och säg till dig själv jag är en idiot 100 gånger.
    Wink
    //berra
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Debatten

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-23, 17:08

    Här tar vi debatten !
    Allianzare får finna sig i att kallas nazister och mördare !
    Ni är ju det !
    Håller ni inte med stänger vi av er !
    Admin är inte ett dugg partisk !
    ALLA allianzare stängs av för att de är nazister !
    ALLA får samma behandling !

    Nu startar vi debatten kamrater !
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2009-12-23, 17:26

    Dr Snuggles skrev:Hade du varit lite mer aktiv som admin så hade forumet kunnat fungera, men bara två-tre inloggningar sedan mars. Och sen kommer du som gubben i lådan och blir lurad att stänga av en del folk.

    Dessutom var du som Admin helt omöjlig att kontakta.

    Som man bäddar får man ligga, att tro att vuxna människor kan ta eget ansvar på Internet är en för stark övertro på människans intelligens. Du som Admin skyller mycket på användarna, men att forumet misslyckats är också till stor del ditt eget fel på grund av inaktivitet.

    Ett ocensurerat forum kanske fungerar i teorin, dock inte när det är kommunister med som ska vara med och praktisera teorin. LOL kommunismen kanske t.o.m. fungerar utan kommunister som ideologi Smile

    Här skall du inte komma neddimpande en dag gammal registrering
    och sätta betyg på detta forum och dess Adm. Att du är förmäten
    nog att fälla omdömmen efter en enda dags registrering visar att
    du är en gammal högerräv som stängs av och därför skaffat ett nytt
    nick. Spelar man som du under falskt flagg och under falskt nicka
    skall man överhuvettaget hålla käften enligt min åsikt..

    Det är inte blue2 eller blåfront2 utan lånta fjädrar från litet
    olika håll. Om forat inte duger åt dig så fattar jag inte vad du gör här.
    RedAssVictory
    RedAssVictory


    Antal inlägg : 206
    Join date : 09-12-21

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  RedAssVictory 2009-12-23, 17:39

    Här på detta fora är vi seriösa och opartiska !

    Håller ni inte med stänger vi av er !

    Leve den röda demokratin !
    avatar
    Dr Snuggles


    Antal inlägg : 31
    Join date : 09-12-22

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Dr Snuggles 2009-12-23, 17:43

    Mitt konto stängdes av helt oförklarligt och utan någon som helst anledning, precis som Vercingetorix.

    Jag postade ett meddelande om att Mona Sahlin är en dålig ledare, sen blev man avstängd.

    Jag kan mycket väl sätta betyg på admin.

    I början av forumet skickade jag en del PM till honom. Noll svar.

    Admin är ansvarig för forumet, och har sig själv att skylla för att det spårdae ur.
    avatar
    Dr Snuggles


    Antal inlägg : 31
    Join date : 09-12-22

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Dr Snuggles 2009-12-23, 17:46

    Infra, hoppas du ägnar en tanke åt de förtryckta kristna palestinierna på Gaza som inte tillåts fira jul.

    Alla kristna i demokratin Israel kan däremot fira jul utan fruktan för sina liv Smile
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  lazy 2009-12-23, 19:12

    Kanske är det p.g.a att sådana här personer inte har blivit avstängda
    som gör att man undrar om det handlar om åsikter?

    KickTheRasist on 2009-11-21, 04:19
    Diverse denna patetiska imbecilla dräng är en "Valon" som var väldigt eftertraktad i andra hand efter finska dräng som var sitt tur önskvärda på grund av deras degenergiska och kroppsliga missbildningar och inteligens förminskningar.

    KickTheRasist
    - lör nov 21, 2009 1:07 am
    Lazy din lille extrema jahud !
    Hälsa din pappa och mamma jahud och försök att förklara för dem att dem skall inte stoppa sitt näsa där denna har ingen plats för ...

    KickTheRasist

    - lör nov 21, 2009 3:20 am

    Vill passa på och fråga hur kommer överleva din (Assyrianska ??) frugan som är inte vitfärgad i denna anti judiska och anti färgade ungerska staten som är så jävla rasistisk ??


    Undrar bara för att din assyriska "blahh" med turkisk "krok näsan" är icke önskvärd ifrån många av dina landsmän, diverse enligt många ungrare hon brukar ju vara så grovt färgad och nästan intill liknande till en Rom...

    KickTheRasist

    KickTheRasist on lör okt 17, 2009 2:08 am
    Hellre en död jord Än Jahuds parasiter i denna heliga landet ...
    om jag skulle vara en Palestinier då skulle jag använda mig av mera effektiv vapen, mot lös !!

    Re: Slipp TV-reklam
    KickTheRasist on lör dec 05, 2009 12:50 am
    Min kompis Muhamad är förtfarane upphetsad och skulle gärna vilja sätta på dig.


    Han har bytt sitt religion och han är nu Jude skulle du vilja släppa hans kuk i din anus nu då??

    Re: 200.000 tolktimmar kostar Stockholm 100 miljoner!!!
    KickTheRasist on lör dec 05, 2009 12:13 am
    Sunrise är en infantil sjukt SD -luder hona som har inte fått på länge , precis som jag påpekade förut , det är nämligen så att hon är så jävla svartis för att muslimerna brukar ha bra sex liv ...

    KickTheRasist
    Search in:
    Ämne: RE: Till det sovande svenska folket!
    Svar: 88
    Visningar: 776
    RE: Till det sovande svenska folket! - 2009-11-30, 18:00
    Om jag skulle vilja dem två följande saker:


    1. Stoppa kuken i en äckligt "no brain" kärring som du ...
    2. Välja arkebuseringen ..'


    Då kommer jag välja alternativet 2 utan tvekan ...

    Bara ett mycket litet urval av vad den här mannen lyckats prestera, finns hur
    mycket som helst men "rätt åsikter" har han. Wink

    Antar att det är dags för mej att säga bye bye nu men ni är ju några stycken
    som har min mailadress, God Jul på er!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Mycket dumt!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-12-24, 00:42

    Det är mycket dumt att lägga ner det här forumet, varför låta dom som förstör fomumet vinna?
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  råttan III 2009-12-24, 00:43

    ANNA2LINK skrev:Det är mycket dumt att lägga ner det här forumet, varför låta dom som förstör fomumet vinna?

    Den här gången är det admin som förstört.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2009-12-24, 00:44

    Dr Snuggles skrev:Infra, hoppas du ägnar en tanke åt de förtryckta kristna palestinierna på Gaza som inte tillåts fira jul.

    Alla kristna i demokratin Israel kan däremot fira jul utan fruktan för sina liv Smile

    israel är ingen demokrati. Näppeligen ej ens en stat renons på erkända gränser och författning som hopkoket är. Nog får kristna fira jul om de vill alltid. Det som präglar Islam är en hög grad av religionsfrihet för alla religioner. Det är därför judenheten alltid haft fristäder runt om i arabvärlden ända fram till våra dar. Detta skänker israels sionistiska strävanden med hjälp av våld och laglöshet en air of orättfärdighet på så sätt att man alltsedan 1946 har lönat ont med gott. Detta är än i dag den israeliska statens melodi.
    ACBLADET går i graven 2010. Osraelisktbarnofferismu
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Sniperace 2009-12-24, 00:47

    Det som präglar Islam är en hög grad av religionsfrihet för alöla religioner.

    så religionsfriheten är stor i Iran afghanistan och Saudiarabien?
    Så det innebär INGA problem för de ländernas medborgare att bli kristna, eller att avsäga sig Islam som religion?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Infra 2009-12-24, 01:10

    Det är inga problem att fira jul i iran. Varför sprider du sådan hatpropaganda Snipe?

    http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en%7Csv&u=http://www.christiansofiraq.com/christmasinirandec266.html

    Inte ens judar förhindras att utöva sin religion i Iran trots att
    de uppför så illa internationellt gentemot sina världar i Iran.

    https://www.youtube.com/watch?v=5kq3i_y_By8

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Sniperace 2009-12-24, 01:13

    Infra skrev:Det är inga problem att fira jul i iran. Varför sprider du sådan hatpropaganda Snipe?

    http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en%7Csv&u=http://www.christiansofiraq.com/christmasinirandec266.html

    Inte ens judar förhindras att utöva sin religion i Iran trots att
    de uppför så illa internationellt gentemot sina världar i Iran.

    https://www.youtube.com/watch?v=5kq3i_y_By8


    jag talade inte om förbud att fira jul, jag taladse om förbud att byta religion från Islam till kristendom, eller helt enkelt avsäga sig Islam, är det något du rekommenderar en muslim i Iran att göra?
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iran/3179465/Hanged-for-being-a-Christian-in-Iran.html

    är DET religionsfrihet?

    tror du måste LÄSA vad som skrivs och inte lägga in andra meningar i det
    avatar
    råttan III


    Antal inlägg : 402
    Join date : 09-12-20

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  råttan III 2009-12-24, 01:24

    Är det också okej för kvinnorna att bada topless om de så önskar?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Sniperace 2009-12-24, 01:29

    råttan III skrev:Är det också okej för kvinnorna att bada topless om de så önskar?

    det hör inte till religionsfrihet, och sådant är förbjudet även i andra länder än islamstyrda....

    sådant kan rendera straff även i vissa stater i USA tex,...

    Sponsored content


    ACBLADET går i graven 2010. Empty Sv: ACBLADET går i graven 2010.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 03:31