Tydligen är martin nöjd med opinionssiffrorna för närvarande. Fattas bara annat. Han vet dock fortfarande inget om vilken politik han röstar för. Kan bero på bristande intresse för politik. Han röstar ju enligt egen utsago villkorslöst. En politik för de som har det svårast lyser med sin frånvaro hos röran.
4 posters
martin nöjd med siffrorna
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: martin nöjd med siffrorna
råttan. skrev:Tydligen är martin nöjd med opinionssiffrorna för närvarande. Fattas bara annat. Han vet dock fortfarande inget om vilken politik han röstar för. Kan bero på bristande intresse för politik. Han röstar ju enligt egen utsago villkorslöst. En politik för de som har det svårast lyser med sin frånvaro hos röran.
Sök hjälp råttan! du befinner dig i ett allvarligt chocktillstånd!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 3
Redvictory skrev:råttan. skrev:Tydligen är martin nöjd med opinionssiffrorna för närvarande. Fattas bara annat. Han vet dock fortfarande inget om vilken politik han röstar för. Kan bero på bristande intresse för politik. Han röstar ju enligt egen utsago villkorslöst. En politik för de som har det svårast lyser med sin frånvaro hos röran.
Sök hjälp råttan! du befinner dig i ett allvarligt chocktillstånd!
Tror snarare att han är i behov av en eller flera chocker
Bristande intresse för verkligheten är snäppet värre...än bristande intresse för partipolitik....
Get real, get red or green(i don´t mean Bäver-Maud)
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 4
Rikspuckon påå acbladet
Utnämner härmed theward och redvictory till forumets rikspuckon.
- Inlägg 5
råttan. skrev:Utnämner härmed theward och redvictory till forumets rikspuckon.
Som sagt! råttan befinner sig i ett chocktillstånd nu!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 6
råttan. skrev:Utnämner härmed theward och redvictory till forumets rikspuckon.
tyvärr de platserna abbonerar GA, S-E-L och BH på det närmaste årtiondet
men var inte ledsen du är dem hack i häl, för det går snabbt utför för dig också
- Inlägg 7
Kan ni inte berätta nåt konkret om rörans gemensamma politik istället? Eller röstar ni också villkorslöst?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 8
Ja du Kronråttan vilken Martintråd det här är ordningen vet jag inte, men jag tror att du drömmer om mig också,
Kliv för tusan ut ur garderoben och stå för vem du är, och försök träffa någon likasinnad partner istället för att flänga mig i baken året runt!
Självklart glädjs jag och alla andra rödgröna väljare av dom fina siffror som presenterats flera gånger senaste veckan!
SCB torsdag:
50,0% - 42,5% = ett avstånd på 7,5%
SIFO idag söndag:
52,2% - 40,8% = ett avstånd på 11,4%
Sen måste nog du vara en av få som inte har en aning om var de rödgröna vill, men det är väl kopplat till ditt pottplaskande, du blir välså till dig i trasorna där nere så du tappar både tid och rum?
Två riktigt härliga julklappar tycker jag!
Kliv för tusan ut ur garderoben och stå för vem du är, och försök träffa någon likasinnad partner istället för att flänga mig i baken året runt!
Självklart glädjs jag och alla andra rödgröna väljare av dom fina siffror som presenterats flera gånger senaste veckan!
SCB torsdag:
SIFO idag söndag:
Sen måste nog du vara en av få som inte har en aning om var de rödgröna vill, men det är väl kopplat till ditt pottplaskande, du blir välså till dig i trasorna där nere så du tappar både tid och rum?
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-12-13, 22:36, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 9
Ett tips Kronråttan, börja med att gå in på t.ex sossarnas hemsida så får du svar på det mesta du tydigen inte har en aning om?
www.socialdemokraterna.se
www.socialdemokraterna.se
- Inlägg 10
Där kom stinky.
De rödgröna gick ju häromdagen ut och tydliggjorde att de inte har en aning om hur de vill ha det med förmögenhetsskatten.
De rödgröna gick ju häromdagen ut och tydliggjorde att de inte har en aning om hur de vill ha det med förmögenhetsskatten.
- Inlägg 11
Den länken du gav verkar mest handla om alliansen. Var det möjligen fel länk jag fick?
- Inlägg 12
Du är korkad Kronråttan,det vet jag redan, men du rasar vidare ser jag!
- Inlägg 13
martin7lindgren skrev:Ja du Kronråttan vilken Martintråd det här är ordningen vet jag inte, men jag tror att du drömmer om mig också,
SCB torsdag:
SIFO idag söndag:
Det är efter att utförsäkringen satt igång de riktigt stora förändringarna syns tror jag!
- Inlägg 14
Visa Toblerone i rutan så rättar det snabbt till sig.
- Inlägg 15
råttan. skrev:Visa Toblerone i rutan så rättar det snabbt till sig.
Förnekelsefasen var de ja!
- Inlägg 16
Ja, i den befinner du dig.