utom den halva minoriteten som utgörs av kvinnor?
http://iranpoliticsclub.net/photos/chador2/index.htm
råttan III skrev:Är det också okej för kvinnorna att bada topless om de så önskar?
lazy skrev:Apropå vad som är förbjudet och inte, Dao verkar värna om alla minoriteter
utom den halva minoriteten som utgörs av kvinnor?
http://iranpoliticsclub.net/photos/chador2/index.htm
Sniperace skrev:Infra skrev:Det är inga problem att fira jul i iran. Varför sprider du sådan hatpropaganda Snipe?
http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en%7Csv&u=http://www.christiansofiraq.com/christmasinirandec266.html
Inte ens judar förhindras att utöva sin religion i Iran trots att
de uppför så illa internationellt gentemot sina världar i Iran.
https://www.youtube.com/watch?v=5kq3i_y_By8
jag talade inte om förbud att fira jul, jag taladse om förbud att byta religion från Islam till kristendom, eller helt enkelt avsäga sig Islam, är det något du rekommenderar en muslim i Iran att göra?
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iran/3179465/Hanged-for-being-a-Christian-in-Iran.html
är DET religionsfrihet?tror du måste LÄSA vad som skrivs och inte lägga in andra meningar i det
råttan III skrev:ANNA2LINK skrev:Det är mycket dumt att lägga ner det här forumet, varför låta dom som förstör fomumet vinna?
Den här gången är det admin som förstört.
Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Det är inga problem att fira jul i iran. Varför sprider du sådan hatpropaganda Snipe?
http://translate.google.se/translate?hl=sv&langpair=en%7Csv&u=http://www.christiansofiraq.com/christmasinirandec266.html
Inte ens judar förhindras att utöva sin religion i Iran trots att
de uppför så illa internationellt gentemot sina världar i Iran.
https://www.youtube.com/watch?v=5kq3i_y_By8
jag talade inte om förbud att fira jul, jag taladse om förbud att byta religion från Islam till kristendom, eller helt enkelt avsäga sig Islam, är det något du rekommenderar en muslim i Iran att göra?
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/iran/3179465/Hanged-for-being-a-Christian-in-Iran.html
är DET religionsfrihet?tror du måste LÄSA vad som skrivs och inte lägga in andra meningar i det
Din dåligt informerade ynkrygg. Först övertalas du om att du har fel
sedan påstår du att du diskuterar en helt annan sak. Du talade visst
om förbud att fira jul i Palestina. Det gjorde du. Du blev överbevisad.
För att slippa erkänna att du hade fel byter du ämne. Ynkedom av stora
mått Sniper - men helt förväntat.
Sniperace skrev:råttan III skrev:Är det också okej för kvinnorna att bada topless om de så önskar?
det hör inte till religionsfrihet,
Redvictory skrev:råttan III skrev:ANNA2LINK skrev:Det är mycket dumt att lägga ner det här forumet, varför låta dom som förstör fomumet vinna?
Den här gången är det admin som förstört.
Är det Admin som spammat en massa skit i ren besvikelse över att de som enbart förstör och inte alls är intresserade av att debbatera här blivit avstängda?
Helt klart är det någon/några på högersidan som ägnat sig åt detta! det är samma personer som klagar på Testaren!
martin7lindgren skrev:Vi som trivs på acbladet får hoppas att ADMIN och hans kompis ändrar sig,för trota allt så är det bara en liten handfull personer som förstår, snackar skit om ADMIN och kapar nick och bilder!
Admin borde få sträcka på sig med tanke på hur självklart acbladet blivit för många av oss, framför att tvingas släcka ner!
ADMIN har inte förstört, det gör däremot du Råtta:3 som fortsätter tjata och kasta ur dig anklagelser,
Varför du tjatar som du gör vet inte jag, du är ju här igen!
lazy skrev:Kanske är det p.g.a att sådana här personer inte har blivit avstängda
som gör att man undrar om det handlar om åsikter?
KickTheRasist on 2009-11-21, 04:19
Diverse denna patetiska imbecilla dräng är en "Valon" som var väldigt eftertraktad i andra hand efter finska dräng som var sitt tur önskvärda på grund av deras degenergiska och kroppsliga missbildningar och inteligens förminskningar.
KickTheRasist
- lör nov 21, 2009 1:07 am
Lazy din lille extrema jahud !
Hälsa din pappa och mamma jahud och försök att förklara för dem att dem skall inte stoppa sitt näsa där denna har ingen plats för ...
KickTheRasist
- lör nov 21, 2009 3:20 am
Vill passa på och fråga hur kommer överleva din (Assyrianska ??) frugan som är inte vitfärgad i denna anti judiska och anti färgade ungerska staten som är så jävla rasistisk ??
Undrar bara för att din assyriska "blahh" med turkisk "krok näsan" är icke önskvärd ifrån många av dina landsmän, diverse enligt många ungrare hon brukar ju vara så grovt färgad och nästan intill liknande till en Rom...
KickTheRasist
KickTheRasist on lör okt 17, 2009 2:08 am
Hellre en död jord Än Jahuds parasiter i denna heliga landet ...
om jag skulle vara en Palestinier då skulle jag använda mig av mera effektiv vapen, mot lös !!
Re: Slipp TV-reklam
KickTheRasist on lör dec 05, 2009 12:50 am
Min kompis Muhamad är förtfarane upphetsad och skulle gärna vilja sätta på dig.
Han har bytt sitt religion och han är nu Jude skulle du vilja släppa hans kuk i din anus nu då??
Re: 200.000 tolktimmar kostar Stockholm 100 miljoner!!!
KickTheRasist on lör dec 05, 2009 12:13 am
Sunrise är en infantil sjukt SD -luder hona som har inte fått på länge , precis som jag påpekade förut , det är nämligen så att hon är så jävla svartis för att muslimerna brukar ha bra sex liv ...
KickTheRasist
Search in:
Ämne: RE: Till det sovande svenska folket!
Svar: 88
Visningar: 776
RE: Till det sovande svenska folket! - 2009-11-30, 18:00
Om jag skulle vilja dem två följande saker:
1. Stoppa kuken i en äckligt "no brain" kärring som du ...
2. Välja arkebuseringen ..'
Då kommer jag välja alternativet 2 utan tvekan ...
Bara ett mycket litet urval av vad den här mannen lyckats prestera, finns hur
mycket som helst men "rätt åsikter" har han.
Antar att det är dags för mej att säga bye bye nu men ni är ju några stycken
som har min mailadress, God Jul på er!
råttan III skrev:martin,
V.v förklara då admins agerande i denna fråga!lazy skrev:Kanske är det p.g.a att sådana här personer inte har blivit avstängda
som gör att man undrar om det handlar om åsikter?
KickTheRasist on 2009-11-21, 04:19
Diverse denna patetiska imbecilla dräng är en "Valon" som var väldigt eftertraktad i andra hand efter finska dräng som var sitt tur önskvärda på grund av deras degenergiska och kroppsliga missbildningar och inteligens förminskningar.
KickTheRasist
- lör nov 21, 2009 1:07 am
Lazy din lille extrema jahud !
Hälsa din pappa och mamma jahud och försök att förklara för dem att dem skall inte stoppa sitt näsa där denna har ingen plats för ...
KickTheRasist
- lör nov 21, 2009 3:20 am
Vill passa på och fråga hur kommer överleva din (Assyrianska ??) frugan som är inte vitfärgad i denna anti judiska och anti färgade ungerska staten som är så jävla rasistisk ??
Undrar bara för att din assyriska "blahh" med turkisk "krok näsan" är icke önskvärd ifrån många av dina landsmän, diverse enligt många ungrare hon brukar ju vara så grovt färgad och nästan intill liknande till en Rom...
KickTheRasist
KickTheRasist on lör okt 17, 2009 2:08 am
Hellre en död jord Än Jahuds parasiter i denna heliga landet ...
om jag skulle vara en Palestinier då skulle jag använda mig av mera effektiv vapen, mot lös !!
Re: Slipp TV-reklam
KickTheRasist on lör dec 05, 2009 12:50 am
Min kompis Muhamad är förtfarane upphetsad och skulle gärna vilja sätta på dig.
Han har bytt sitt religion och han är nu Jude skulle du vilja släppa hans kuk i din anus nu då??
Re: 200.000 tolktimmar kostar Stockholm 100 miljoner!!!
KickTheRasist on lör dec 05, 2009 12:13 am
Sunrise är en infantil sjukt SD -luder hona som har inte fått på länge , precis som jag påpekade förut , det är nämligen så att hon är så jävla svartis för att muslimerna brukar ha bra sex liv ...
KickTheRasist
Search in:
Ämne: RE: Till det sovande svenska folket!
Svar: 88
Visningar: 776
RE: Till det sovande svenska folket! - 2009-11-30, 18:00
Om jag skulle vilja dem två följande saker:
1. Stoppa kuken i en äckligt "no brain" kärring som du ...
2. Välja arkebuseringen ..'
Då kommer jag välja alternativet 2 utan tvekan ...
Bara ett mycket litet urval av vad den här mannen lyckats prestera, finns hur
mycket som helst men "rätt åsikter" har han.
Antar att det är dags för mej att säga bye bye nu men ni är ju några stycken
som har min mailadress, God Jul på er!
Dr Snuggles skrev:Infra, hoppas du ägnar en tanke åt de förtryckta kristna palestinierna på Gaza som inte tillåts fira jul.
Alla kristna i demokratin Israel kan däremot fira jul utan fruktan för sina liv
martin7lindgren skrev:
Sen varför du som är swå djävla gnällig inte barautgår förstår inte jag!
KickTheRasist Today at 2:12 pm
Du får inte glömma dina eviga påhopp på Martin och alla andra hemlösa här genom Sverige som uppfattades väldigt osmakliga, skulle jag vara i din närvaro då när du skrev sådant då skulle du åka på en kokt strik
lazy skrev:KickTheRasist Today at 2:12 pm
Du får inte glömma dina eviga påhopp på Martin och alla andra hemlösa här genom Sverige som uppfattades väldigt osmakliga, skulle jag vara i din närvaro då när du skrev sådant då skulle du åka på en kokt strik
Vad är en kokt strik? Är det ngt du äter så här till jul?
berralarzon skrev:lazy skrev:KickTheRasist Today at 2:12 pm
*s*
Ja ja sen vakna ni ja jävlar att denna runda kommer jord går under så småningom.
//berra
lazy skrev:berralarzon skrev:lazy skrev:KickTheRasist Today at 2:12 pm
*s*
Ja ja sen vakna ni ja jävlar att denna runda kommer jord går under så småningom.
//berra
Visst kommer den att göra det, forskarna har ju sagt att solen kommer att
slockna så småningom, fast med hotet Ahmadinejad kommer det kanske att gå
fortare än så.
Vercingetorix skrev:En kokt strik? Smakar ungefär som en fläsk på läppen...