GAPA & SKRIK tråden var det!
Men så klart din starka sida är ju knappast att fatta!
Men så klart din starka sida är ju knappast att fatta!
Sossar-e-lata skrev:som accepterar de som vi såg på bilden för det är utfört av goda människor enl dem, KOMMUNISTERNA!! vänsterpartiets
Corven skrev:Sossar-e-lata skrev:som accepterar de som vi såg på bilden för det är utfört av goda människor enl dem, KOMMUNISTERNA!! vänsterpartiets
Är du snäll och visar var någon har skrivit att man accepterar det som var på bilden? vad jag har sett så har ingen, varken höger eller vänster försvarat det.
jag har faktiskt aldrig läst att någon har accepterat det som visats på denna och liknande bilder, oavseett partifärg eller land. Har man kommenterat sådana bilder, så har det varit med fasa.
blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Ingen susning X du är så låg med dina nazistanspelningar!
blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Susz X skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Har du lässvårigheter BH?
Det var väl inte dig jag frågade heller- dessutom finns fler alternativ
föreslagna..
Ska det vara så förbannat svårt att stå för vilket parti man förespråkar
- när det så tydligt märks att man tar avstånd från andra till 110% och lite till?
Törs du inte ge ett rakt svar eller vad är problemet sel?
Men jag tillhör ju inget parti alls ju..förutom att jag inte gillar förtryckare förståss..så är jag kvinna. Kan det ha nån betydelse i att inga svar vill ges? Man vill ju inte tro det..och det tror jag inte heller- ligger väl nåt annat bakom..Redvictory skrev:Susz X skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
föreslagna..
- när det så tydligt märks att man tar avstånd från andra till 110% och lite till?
S-E-L kan läsa men om man inte förstår eller (vill) förstå texten så blir det kaos
det första den killen tänker på är vem som skriver! är det en vänster ja då är det fel
sen om han fått några riktigt slagkraftiga svar som inte motsvarar hans egna åsikter
ja då kommer det personangrepp och andra spydigheter! det brukar sluta med att han blockar och tillslut har han ingen att debattera med längre! lika bra det eller hur?
Susz X skrev:Men jag tillhör ju inget parti alls ju..förutom att jag inte gillar förtryckare förståss..så är jag kvinna. Kan det ha nån betydelse i att inga svar vill ges? Man vill ju inte tro det..och det tror jag inte heller- ligger väl nåt annat bakom..Redvictory skrev:Susz X skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
föreslagna..
S-E-L kan läsa men om man inte förstår eller (vill) förstå texten så blir det kaos
det första den killen tänker på är vem som skriver! är det en vänster ja då är det fel
sen om han fått några riktigt slagkraftiga svar som inte motsvarar hans egna åsikter
ja då kommer det personangrepp och andra spydigheter! det brukar sluta med att han blockar och tillslut har han ingen att debattera med längre! lika bra det eller hur?
Regndrottning skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Vilka nazister?
Har du fått nazister på hjärnan? För det var ett jäkla tjat på dig...
Redvictory skrev:Susz X skrev:Men jag tillhör ju inget parti alls ju..förutom att jag inte gillar förtryckare förståss..så är jag kvinna. Kan det ha nån betydelse i att inga svar vill ges? Man vill ju inte tro det..och det tror jag inte heller- ligger väl nåt annat bakom..Redvictory skrev:Susz X skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
föreslagna..
Du tillhör inget särskilt parti men du ifrågasätter S-E-L och det tål han Inte!
jag är för övrigt blockad av honom och det är bara skönt för han tillför mig inget!
jag har många åsikter om vänsterstyret också men det känns ju som om det är alliansen som ska stå till svars för den politik som förs idag...inte den förra regeringen
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Vilka nazister?
GFYA!
Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Regndrottning skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Vilka nazister?
GFYA!
GYFA?
Skall några bokstäver föreställa ett svar?
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:blueheaven skrev:Regndrottning skrev:blueheaven skrev:nazister, nazister överallt dessa nazister!
Vilka nazister?
GFYA!
GYFA?
Skall några bokstäver föreställa ett svar?
nazistanspelningar förstår du innebörden av det?
Är så trött på dessa nazistanspelningar och det är vad susz x håller på med men du kanske inte har läst så långt?
Det pågår en smutskampanj av några skribenter här men du kanske inte har upptäckt detta i din iver att sätta till dina kontrahenter?
Ibland får man också läsa mellan raderna för att se vad de är ute efter!
Regndrottning skrev:
Men GYFA? Vad skall det betyda?
Susz X skrev:Men jag tillhör ju inget parti alls ju..