Redvictory 2009-11-22, 21:01
SiP skrev: Redvictory skrev:
Nog är det väl bra förjävla märkvärdigt att du lyckats undgå alla gånger Blåfront skrivit att han varit sjukskriven i 5-6 år? men martin har du lyckats lägga märke till! Blåfront har skrivit om sin sjukskrivning sen AB forum och du har missat det??
Det man vill se det ser man inte det andra!
Nu har jag aldrig sett att han själv skrivit det, däremot har jag sett dig skriva det och därmed är det dags att frågasätta sanningshalten i det, men då kan man ju vända på det, varför spyr du galla på BF för att han är sjukskriven menn ger Martin rätt att lata sig för våra skattepengar??
Sen var det detta jag reagerade mot "Mr.Kronblom/Blue tycker till, men vara med och pröjsa för alltihopa vill han inte vara!" Martin har väl aldrig varit med och betalat, så då kanske han skall vara lite ödmjuk just i det ämnet....
martin har varit ärlig från första början på gott o ont för ni i högeralliansen har dagligen i flera år mobbat honom för att han varit uteliggare trots att han lyckats ta sig ur detta! martin har berättat att han amputerat fingrar/tår och att hans kropp inte klarar ett arbete längre det har till och med FK fattat! varför skall han då tvingas arbeta? martin behandlas som en brottsling som tjänat sitt straff muckat från kåken och ändrat sitt liv men ändå dagligen ska stå ut med erat tjat vilken brottsling han är! alltifrån skallra med stumparna till karkare tjockis m,m m,m
Blåfront sticker ut med sina dagliga rasisttrådar men han klarar sig ifrån högermobben för att han säger sig hålla på Alliansen trots att han kritiserar det enbart alliansen står för i sin politik! han vänder kritiken och anklagar flyktingar istället för alliansen!(typiskt för SD anhängare)