+3
RedCloud
theward
Blåfront
7 posters
Alla lika mycket värda
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 1
Alla lika mycket värda
Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 2
Sv: Alla lika mycket värda
Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Du menar att du vill sänka värdet på den etniske svensken, så den får ett lägre värde närmare det värde som invandrare har??
För inte kan du väl mena att invandrare står högre i kurs än Svenskar, det har jag iaf aldrig märkt....
Dessutom är man delaktig i att sätta värdet på sig själv..
känner man sig värdelös, blir oftast behandlad som skit..
Känner man sig värdefull, då behandlas man oftst värdefullt
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Rasistäcklet skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Vaffö vaffö gö di på dette vise ?
- Inlägg 4
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Du njuter väl? Sverigenazisten?
- Inlägg 5
theward skrev:Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Du menar att du vill sänka värdet på den etniske svensken, så den får ett lägre värde närmare det värde som invandrare har??
För inte kan du väl mena att invandrare står högre i kurs än Svenskar, det har jag iaf aldrig märkt....
Dessutom är man delaktig i att sätta värdet på sig själv..
känner man sig värdelös, blir oftast behandlad som skit..
Känner man sig värdefull, då behandlas man oftst värdefullt
Sen blir man medvetet värdelös när 850.000 svenskar inte har råd att gå till tandläkaren
Men tiotusentals som stannar olagligt i Sverige, inte betalar skatt ska få dyr tandvård gratis
Säg till dessa 850.000 hur värdelösa de är!
- Inlägg 6
Rasistäcklet skrev:Du njuter väl?
Jajjomän
Rasistäcklet skrev: Sverigenazisten?
farligt nära mental härdsmälta nu Brunfront ?
- Inlägg 7
Blåfront skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Du njuter väl? Sverigenazisten?
jag njuter iaf så ofta jag kan, av allt njutbart i livet
gör inte du det BF??
- Inlägg 8
gör inte du det BF??
Psykfallet Brunfront njuter bara när andra människor far illa.
Säger rätt mycket om den mannens mentala tillstånd.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 9
Hur går det till när människor som är ilegalt utan tillstånd i sverige, får gratis tandvård,
Dessutom 10.000 tals ilegala får gratis tandvård?
Är det tandläkarna som bjuder dessa 10.000 tals du snackar om på gratis tandvård?
Det enda dom som är här ilegalt får, är att gå under jorden och hålla sig undan!
Är det tandläkarna som bjuder dessa 10.000 tals du snackar om på gratis tandvård?
Det enda dom som är här ilegalt får, är att gå under jorden och hålla sig undan!
- Inlägg 10
RedCloud skrev:gör inte du det BF??
Tyvärr finns det fler som ligger farlig nära samma diagnos, fast de är lite mer förfinade...men inte är det mkt
- Inlägg 11
martin7lindgren skrev:Hur går det till när människor som är ilegalt utan tillstånd i sverige, får gratis tandvård,
Och på köper får dyr tandvård, deras ungar får gå i skola
- Inlägg 12
RedCloud skrev:gör inte du det BF??
Du hatar verkligen svenskar
- Inlägg 13
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Du njuter väl?
JajjomänRasistäcklet skrev: Sverigenazisten?
Du älskar att pissa på svenskar som inte är värda ett skit
- Inlägg 14
Blåfront skrev:RedCloud skrev:gör inte du det BF??
Du hatar verkligen svenskar
Dina slutsatser är just helt slut...totalt väck för att vara exakt
Ett under att du inte sitter på psyk, lyckas du genom datorn få ut all dynga så du kan hantera dig själv när du är ute bland folk?
inget ont som har nåt gott med sig..alltså
Senast ändrad av theward den 2009-08-30, 21:54, ändrad totalt 1 gång
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 15
Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Om du lider av mindervärdeskomplex blåfront ta det med din jobbcoach så får du råd och hjälp hur du ska gå vidare för att komma över detta.
//berra
- Inlägg 16
berralarzon skrev:Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
Om du lider av mindervärdeskomplex blåfront ta det med din jobbcoach så får du råd och hjälp hur du ska gå vidare för att komma över detta.
//berra
Du är ju för fri invandring
hur ska jag få jobb?
- Inlägg 17
Blåfront skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Du njuter väl?
JajjomänRasistäcklet skrev: Sverigenazisten?
Du älskar att pissa på svenskar som inte är värda ett skit
konstigt så har aldrig Red Cloud fått mig att känna mig.
Tvärtom har han visat mig sympati och varit ett stöd..
Menar du att jag inte är Svensk eller ??
ps jag har lite vallonblod i mig som härstammar från när de kom hit på 1600-talet...Men det är vid detta laget väl utblandat
Fast att vara en blandning av en viking och typ Asterix är ju inget fel
- Inlägg 18
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
//berra
hur ska jag få jobb?
Den dagen du fattar att det är du som ska skaffa jobbet och att du måste ligga i för att få ett jobb
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 19
theward skrev:Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
//berra
hur ska jag få jobb?
Den dagen du fattar att det är du som ska skaffa jobbet och att du måste ligga i för att få ett jobb
Äntligen ett rätt blåfront! gör vågen nu!!!
//berra
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 20
Alla är lika mycket värda, det håller alla med om och så är det! Dock anser du inte det då du inte kan unna en fattig person från ett krigshärjat land lite av det överflöd vi har i Sverige!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 21
Blåfront skrev:berralarzon skrev:Blåfront skrev:Varför är den etniske svensken inte lika mycket värd som flyktingar och invandrare?
//berra
hur ska jag få jobb?
ja du Brunfront! hur ska du kunna få ett jobb? det är ju ingen som vill ha en så sjuk människa på sin arbetsplats! men enligt FK är du inte tillräckligt sjuk enligt de nya regler som Din pajasregering bestämt! du är och förblir ett socialfall och bidragsparasit som lever och snyltar på oss andra! invandrarna tillför iallafall nåt! det gör inte du!
- Inlägg 22
Blåfront skrev: deras ungar får gå i skola
Vilket iof. är en rättighet enligt barnkonventionen som Sverige skrivit på! Men du kanske vill vi ska bryta mot den?
- Inlägg 23
marxisten skrev:Blåfront skrev: deras ungar får gå i skola
Vilket iof. är en rättighet enligt barnkonventionen som Sverige skrivit på! Men du kanske vill vi ska bryta mot den?
som blir en belastning för kommunerna
Min kommun med sossarna skulle införa en förberedelse för en "flyktingklass"
hur mycket tror du detta skulle kosta kommmunen?
- Inlägg 24
Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev: deras ungar får gå i skola
Säker på att det skulle kosta mer då blåfront? De personer som går i den har förmodligen om de gått i skolan i Sverige innan gått i en vanlig klass innan där de haft problem att hänga med etc. och därav fått spec hjälp.
Kommunen har med all säkerhet räknat på det och kommit på att de sparar pengar i form av assistent eller spec lärare. För ingen kommun gör så att skolan blir dyrare, speciellt inte i en lågkonjunktur!
- Inlägg 25
marxisten skrev:Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev: deras ungar får gå i skola
Säker på att det skulle kosta mer då blåfront? De personer som går i den har förmodligen om de gått i skolan i Sverige innan gått i en vanlig klass innan där de haft problem att hänga med etc. och därav fått spec hjälp.
Kommunen har med all säkerhet räknat på det och kommit på att de sparar pengar i form av assistent eller spec lärare. För ingen kommun gör så att skolan blir dyrare, speciellt inte i en lågkonjunktur!
Denna flyktingklass skulle kosta ca 2,9 miljoner
vad tror du man debatterade om annat i kommunen som kostade lika mycket, som de kanske annars skulle vara tvungen att skära ner och spara på?
» Alla lika värda
» Indirekta konsekvenser av Alliansens skattesänkningar
» Tur att alla inte är lika dumma i huvudet som Red V, Red C, fist och resten av alla kommunistsvin här
» Grattis Chile och dess folk, vänstern har gjort sitt nu kan ni se ljust på framtiden!!
» Litar lika mycket på opinionsundersökningar, som på Reinfelds jämställdhetspolitik
» Indirekta konsekvenser av Alliansens skattesänkningar
» Tur att alla inte är lika dumma i huvudet som Red V, Red C, fist och resten av alla kommunistsvin här
» Grattis Chile och dess folk, vänstern har gjort sitt nu kan ni se ljust på framtiden!!
» Litar lika mycket på opinionsundersökningar, som på Reinfelds jämställdhetspolitik