2 posters
Litar lika mycket på opinionsundersökningar, som på Reinfelds jämställdhetspolitik
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Dao- Antal inlägg : 26567
Statistik är aldrig bevis för någonting. De kan vara viktiga källor och visa tendenser - men de är aldrig bevis. Detta oavsett vad statistiken skulle visa!
Opinionsundersökningar är snäppet värre! Även detta även när dessa skulle visa något jag föredrar! Det är enbart resultat på valdagen som räknas. Allt annat är spekulationer!
Opinionsundersökningar är snäppet värre! Även detta även när dessa skulle visa något jag föredrar! Det är enbart resultat på valdagen som räknas. Allt annat är spekulationer!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Dao skrev:Statistik är aldrig bevis för någonting. De kan vara viktiga källor och visa tendenser - men de är aldrig bevis. Detta oavsett vad statistiken skulle visa!
Ja om det hade stannat vid spekulationer så ..
Men jag tror ju att de används, dvs beställs av politiska partier, för att få fram ett syfte
Sponsored content