Som vanligt storm i ett vattenglas när vänsterns sturmtrupper är ute och snackar skit med överkuckun warden i spetsen!
Patetiskt gnäll var bara förnamnet!
blueheaven skrev:Många vänsterlismare här, vilka har inte druckit sprit på fester i ungdomens dagar?
Som vanligt storm i ett vattenglas när vänsterns sturmtrupper är ute och snackar skit med överkuckun warden i spetsen!
Patetiskt gnäll var bara förnamnet!
Secrist skrev:Om någon kamrat skulle upptäckas ha problem med droger så nyttjar vi inga straff. Snarare så vi behandlar personen ifråga på ett solidariskt och kamratligt sätt som möjligt och försöker med alla medel hjälpa honom/henne.
Finns det något tramsigare än när vänstern springer runt och kallar varandra kamrater? Även till folk man inte ens gillar, än mindre är kompis med.
Secrist skrev:Om någon kamrat skulle upptäckas ha problem med droger så nyttjar vi inga straff. Snarare så vi behandlar personen ifråga på ett solidariskt och kamratligt sätt som möjligt och försöker med alla medel hjälpa honom/henne.
Finns det något tramsigare än när vänstern springer runt och kallar varandra kamrater? Även till folk man inte ens gillar, än mindre är kompis med.
marxisten skrev:Secrist skrev:Om någon kamrat skulle upptäckas ha problem med droger så nyttjar vi inga straff. Snarare så vi behandlar personen ifråga på ett solidariskt och kamratligt sätt som möjligt och försöker med alla medel hjälpa honom/henne.
Sitter i generna vet du! Alla i partiet är kamrater.
Dessutom, att kalla alla kamrater gör att man inte gör skillnad på två olika. Kamrat X eller Kamrat Y, båda är värda samma i kampen. Dessutom är det smidigt, vet man inte namnet på nån säger man helt enkelt "tjena kamrat", enkelt och effektivt... Nyttjade jag en del på lägret i somras kan jag meddela.
blueheaven skrev:Secrist skrev:Om någon kamrat skulle upptäckas ha problem med droger så nyttjar vi inga straff. Snarare så vi behandlar personen ifråga på ett solidariskt och kamratligt sätt som möjligt och försöker med alla medel hjälpa honom/henne.
Nej knappast....jo det skulle wara warden då!
blueheaven skrev:marxisten skrev:Secrist skrev:Om någon kamrat skulle upptäckas ha problem med droger så nyttjar vi inga straff. Snarare så vi behandlar personen ifråga på ett solidariskt och kamratligt sätt som möjligt och försöker med alla medel hjälpa honom/henne.
Sitter i generna vet du! Alla i partiet är kamrater.
Dessutom, att kalla alla kamrater gör att man inte gör skillnad på två olika. Kamrat X eller Kamrat Y, båda är värda samma i kampen. Dessutom är det smidigt, vet man inte namnet på nån säger man helt enkelt "tjena kamrat", enkelt och effektivt... Nyttjade jag en del på lägret i somras kan jag meddela.
Låter ungefär som Anderssonskans Kalle!
Secrist skrev:Sitter i generna vet du! Alla i partiet är kamrater.
Fast det tvivlar jag på. När maktstriderna börjar så är det inte så kamratligt längre.
Secrist skrev:Var lugn kommunisterna kommer alltid att delas genom söndring!
He, he....som bakterier.
blueheaven skrev:Marxisten och Anna är ungefär likadana och jag gillar på något vis er båda men måste ni vara så fruktansvärt naiva stup i kvarten, ni måste väl ha en massa att lära varför inte lyssna på de som vet bättre ibland, trots att de är höger?
Secrist skrev:Var lugn kommunisterna kommer alltid att delas genom söndring!
He, he....som bakterier.
lazy skrev:ja, minns och bli nostalgisk. Inget "kamratande" här inte.
http://www.dn.se/opinion/debatt/manniskorna-flyr-fran-vansterpartiets-stolligheter-1.570194
marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
Är det vänsterns avundsjuka ansikte som tittar fram igen?
Vad är inte problem med den överklass bimbon är väl snarare rätt fråga att ställa sig.
Va det inte hon som gick ut på Stureplan med Linda Rosing på sin 18 års dag? Det borde väl tyda på det mesta.
Får jag verkligen inte hoppas någon är avundsjuk på henne, den som är det bör undersökas.
Du låter ju faktiskt rktigt avundsjuk.
Hon är en snygg tjej med mycket pengar. Korkad tror jag absolut inte hon är heller. Låter ju som vänsterns största mardröm. En ung tjej som kan ta hand om sig själv utan hjälp från staten.
Avundsjuk, nej tack du... Vill absolut inte byta mitt liv mot hennes.
Vänsterns största mardröm skulle vara en 18 åring tös som bloggar om mode och super sig full på Stureplan på helgen? HAHA
Tror du på det själv eller?
Och ta hand om sig själv? Nä, hon tar inte hand om sig, det är hennes pappas VISA som gör.
Släpp ut henne i skogen i 2 veckor får vi se hur bra hon är på att ta hand om sig.
Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
Är det vänsterns avundsjuka ansikte som tittar fram igen?
Vad är inte problem med den överklass bimbon är väl snarare rätt fråga att ställa sig.
Va det inte hon som gick ut på Stureplan med Linda Rosing på sin 18 års dag? Det borde väl tyda på det mesta.
Får jag verkligen inte hoppas någon är avundsjuk på henne, den som är det bör undersökas.
Du låter ju faktiskt rktigt avundsjuk.
Hon är en snygg tjej med mycket pengar. Korkad tror jag absolut inte hon är heller. Låter ju som vänsterns största mardröm. En ung tjej som kan ta hand om sig själv utan hjälp från staten.
Avundsjuk, nej tack du... Vill absolut inte byta mitt liv mot hennes.
Vänsterns största mardröm skulle vara en 18 åring tös som bloggar om mode och super sig full på Stureplan på helgen? HAHA
Tror du på det själv eller?
Och ta hand om sig själv? Nä, hon tar inte hand om sig, det är hennes pappas VISA som gör.
Släpp ut henne i skogen i 2 veckor får vi se hur bra hon är på att ta hand om sig.
Har du fördomar mot blondiner Marx? Sådant trodde jag inte fanns i eran värld. Hon har naturligtvis fått hjälp av sin far. Bara för att du inte fått det så betyder ju inte det att det är fel eller?
Jag tror att skon klämmer pga att hon är rik och framgångsrik och det är inte du. Typisk vänster avundsjuka alltså.
marxisten skrev:Blåfront skrev:Blondinbella är med i muf
Mums!
Blondinbella, skulle det vara en fördel menar du att ha med den idioten att göra?
Att du gillar henne tyder f.ö. på din intelligenskvot iaf.
Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:Blondinbella är med i muf
Mums!
Blondinbella, skulle det vara en fördel menar du att ha med den idioten att göra?
Att du gillar henne tyder f.ö. på din intelligenskvot iaf.
Ååååååååååååååhhhhhhhhhhh bara för att ni inte har fina tjejer i era ungdomsföreningar?
Ida Gabrielsson är väl den enda jag kommer på, tyvärr är hon för fri invandring samtidigt som hon gnäller på var jobben är