Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
MartinLindgren
Infra
redalert
Secrist
F.I.S.T
RedCloud
Dao
Redvictory
12 posters

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 17:27

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7641197.ab

    Lars Sjöblom är moderat kommunpolitiker och svårt ryggmärgsskadad.

    Nu lämnar han Moderaterna på grund av utförsäkringen av sjuka.

    – Jag kan inte se de som röstat på mig i ögonen längre, säger Sjöblom.






    Denne man ska ha en stor eloge för sitt fina sätt att tänka!

    Han kan absolut inte tänka i avgrundshögerns banor!

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Dao 2010-08-19, 17:29

    Tänkte precis starta denna tråd själv!!! Smile

    En moderat som själv fått känna av moderaternas politik i PRAKTIKEN!

    Såna kan det inte finnas gott om!!! Laughing
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 17:37

    Dao skrev:Tänkte precis starta denna tråd själv!!! Smile

    En moderat som själv fått känna av moderaternas politik i PRAKTIKEN!

    Såna kan det inte finnas gott om!!! Laughing

    Iaf inte de som erkänner hur fel denna förnedrings linje slår!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  RedCloud 2010-08-19, 18:05

    Om du hade tänkt dig någon sund reaktion från forumhögern RV så får du nog vänta.

    BlueHeavens svar på samma topic i en annan tråd:

    "Kan man inte ställa samma krav på rödingarna?

    Fy fan de jävlarna avskärmade halva europas befolkning ju, pansarvagnar och järnridå mot det egna folket är rc's melodi"


    Kryddat med en liten smiley....

    Från det hållet kommer det nog inget med substans är jag rädd...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 18:10

    RedCloud skrev:Om du hade tänkt dig någon sund reaktion från forumhögern RV så får du nog vänta.

    BlueHeavens svar på samma topic i en annan tråd:

    "Kan man inte ställa samma krav på rödingarna?

    Fy fan de jävlarna avskärmade halva europas befolkning ju, pansarvagnar och järnridå mot det egna folket är rc's melodi"


    Kryddat med en liten smiley....

    Från det hållet kommer det nog inget med substans är jag rädd...

    Nej det har jag inte räknat med heller! Cool
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-19, 18:26

    Jag vill se forumhögerns kommentarer på detta Cool
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Kommentar

    Inlägg  Secrist 2010-08-19, 18:52

    Jag vill se forumhögerns kommentarer på detta

    Han gör helt rätt som byter parti om hans ståndpunkter inte längre stämmer överens med partiet han är aktiv i.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  redalert 2010-08-19, 18:54

    Den bolsjeviken! Laughing
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 18:57

    Secrist skrev:Jag vill se forumhögerns kommentarer på detta

    Han gör helt rätt som byter parti om hans ståndpunkter inte längre stämmer överens med partiet han är aktiv i.

    Ja visst gör han! jag tycker det är ett bevis på civilkurage!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Kurage?

    Inlägg  Secrist 2010-08-19, 19:00

    Ja visst gör han! jag tycker det är ett bevis på civilkurage!

    Tja, det händer ju då och då att politiker byter parti. Schyman fimpade ju Vänsterpartiet och blev politisk vilde. Är det också ett tecken på civilkurage menar du?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 19:03

    Secrist skrev:Ja visst gör han! jag tycker det är ett bevis på civilkurage!

    Tja, det händer ju då och då att politiker byter parti. Schyman fimpade ju Vänsterpartiet och blev politisk vilde. Är det också ett tecken på civilkurage menar du?

    Inte då! denne kille visar prov på stort civilkurage och empati vilket absolut inte är förenligt med Moderaterna! man kan säga att han visar vägen för de andra som ännu inte vågat ta steget! (i rätt riktning)
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Kurage

    Inlägg  Secrist 2010-08-19, 19:06

    Inte då! denne kille visar prov på stort civilkurage och empati vilket absolut inte är förenligt med Moderaterna! man kan säga att han visar vägen för de andra som ännu inte vågat ta steget! (i rätt riktning)

    Och Gudruns avhopp från Vänsterpartiet håller du också med om var ett tecken på civilkurage alltså?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 19:16

    Secrist skrev:Inte då! denne kille visar prov på stort civilkurage och empati vilket absolut inte är förenligt med Moderaterna! man kan säga att han visar vägen för de andra som ännu inte vågat ta steget! (i rätt riktning)

    Och Gudruns avhopp från Vänsterpartiet håller du också med om var ett tecken på civilkurage alltså?

    På sätt och vis eftersom Gudrun är en feminist! man kan säga att hon kommit ut ur garderoben! FI har många bra saker även om jag inte röstar på dem! Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Bort!

    Inlägg  Secrist 2010-08-19, 19:19

    På sätt och vis eftersom Gudrun är en feminist! man kan säga att hon kommit ut ur garderoben! FI har många bra saker även om jag inte röstar på dem!

    Kul!

    RV tillkännager härmed sin beundran för Gudrun Schyman som genom att lämna Vänsterpartiet visade prov på civilkurage!

    cheers
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 19:37

    Secrist skrev:På sätt och vis eftersom Gudrun är en feminist! man kan säga att hon kommit ut ur garderoben! FI har många bra saker även om jag inte röstar på dem!

    Kul!

    RV tillkännager härmed sin beundran för Gudrun Schyman som genom att lämna Vänsterpartiet visade prov på civilkurage!

    cheers

    Tack! Embarassed lägg märke till att jag skrev på sätt och vis pga hon kände att hon kunde tillföra FI något! FI har många
    sunda värderingar som jag beundrar! skulle hon däremot bytt till tex Moderaterna så skulle hon visat stor brist på civilkurage! (såklart)
    Cool
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Infra 2010-08-19, 20:10

    scratch En rakryggad moderatpolitiker? Tänk att de fanns iaf! Jag trodde inte de kunde bli sjuka.
    scratch
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-19, 20:47

    Suck..., den blånästa avarten och bigheadet secrist hyllar borgeriets klappjakt på sjuka/skadade medmänniskor!

    Secrist tycker tydligen också att moderater som inte stödjer jakten har i partiet att göra, undrar vem som gett secrist garantier från att själv drabbas av sjukdom m.m?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 21:18

    Infra skrev: scratch En rakryggad moderatpolitiker? Tänk att de fanns iaf! Jag trodde inte de kunde bli sjuka.
    scratch

    Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Dao 2010-08-19, 21:48

    Den enda högernick som kommenterat ämnet, undviker givetvis att kommentera ämnet mer än som allmänhet... Inga kommentarer om vad den f.d. moderaten ansåg, exempelvis...

    Det han tar upp är ju ett problem som inte existerar. Men han har ju mött dessa o PRAKTIKEN, vilket skiljer honom från ex. Reinfeldt...
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-19, 22:00

    Infra skrev: scratch En rakryggad moderatpolitiker? Tänk att de fanns iaf! Jag trodde inte de kunde bli sjuka.
    scratch

    Matchboll, serve ess! Basketball
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 22:28

    Dao skrev:Den enda högernick som kommenterat ämnet, undviker givetvis att kommentera ämnet mer än som allmänhet... Inga kommentarer om vad den f.d. moderaten ansåg, exempelvis...

    Det han tar upp är ju ett problem som inte existerar. Men han har ju mött dessa o PRAKTIKEN, vilket skiljer honom från ex. Reinfeldt...


    Den avhoppade Moderaten ses som en hjälte!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Gudrun

    Inlägg  Secrist 2010-08-19, 22:31

    Tack! lägg märke till att jag skrev på sätt och vis pga hon kände att hon kunde tillföra FI något!

    Nja, nu var det ju inte riktigt så det gick till. Hon lämnade Vänsterpartiet och blev politisk vilde (hon behöll sin plats i riksdagen), vilket hon fick stark kritik från Vänsterpartiet för som tyckte att hon satt på mandat för Vänsterpartiet. Inte för sig själv. Senare startade hon FI. Alltså, hon lämnade inte Vänsterpartiet för att gå till FI vilket du antyder.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sjukt

    Inlägg  Secrist 2010-08-19, 22:33

    Secrist tycker tydligen också att moderater som inte stödjer jakten har i partiet att göra, undrar vem som gett secrist garantier från att själv drabbas av sjukdom m.m?

    Fast du är ju inte heller drabbad av sjukdom.
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 22:34

    Redvictory skrev:
    Dao skrev:Den enda högernick som kommenterat ämnet, undviker givetvis att kommentera ämnet mer än som allmänhet... Inga kommentarer om vad den f.d. moderaten ansåg, exempelvis...

    Det han tar upp är ju ett problem som inte existerar. Men han har ju mött dessa o PRAKTIKEN, vilket skiljer honom från ex. Reinfeldt...


    Den avhoppade Moderaten ses som en hjälte!

    sunny sunny sunny sunny sunny
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-19, 22:36

    Redvictory skrev:
    Redvictory skrev:
    Dao skrev:Den enda högernick som kommenterat ämnet, undviker givetvis att kommentera ämnet mer än som allmänhet... Inga kommentarer om vad den f.d. moderaten ansåg, exempelvis...

    Det han tar upp är ju ett problem som inte existerar. Men han har ju mött dessa o PRAKTIKEN, vilket skiljer honom från ex. Reinfeldt...


    Den avhoppade Moderaten ses som en hjälte!

    sunny sunny sunny sunny sunny

    Hurra! cheers cheers cheers cheers

    Sponsored content


    Äntligen en vettig Moderatpolitiker! Empty Sv: Äntligen en vettig Moderatpolitiker!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 20:10