Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
Thetaxpayer
lazy
Blåfront
theward
foliesvackan
Redvictory
MartinLindgren
GustavAnder
x-medborgare
RedCloud
Dao
blueheaven
marxisten
17 posters

    MUF gör bort sig

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  theward 2009-11-05, 17:25

    Blåfront skrev:
    marxisten skrev:
    Blåfront skrev:Blondinbella är med i muf

    Mums!

    flower

    Blondinbella, skulle det vara en fördel menar du att ha med den idioten att göra?

    Att du gillar henne tyder f.ö. på din intelligenskvot iaf.

    Ååååååååååååååhhhhhhhhhhh bara för att ni inte har fina tjejer i era ungdomsföreningar? flower

    Ida Gabrielsson är väl den enda jag kommer på, tyvärr är hon för fri invandring samtidigt som hon gnäller på var jobben är

    jag vill iaf ha innehåll i mina "paket"....omslaget väcker givetvis intresset, men det är innehållet som är det vikigaste

    fast nu var det ju inget nytt att du enbart ser till utsidan på människor
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  blueheaven 2009-11-05, 22:37

    theward skrev:
    blondiner och blondiner, det finns olika sorter Wink

    jag är inte avundsjuk, tycker mera synd om sådana där bortskämda, verklighetsfrämmande människor

    Att du/ni verkar gilla sådana bimbos, är ju bra för då slipper de ju vara ensamma. Fast det säger ju en hel del om er tongue

    personligen säger jag så här: tocka där frumtimmer ska en dra genöm en möse, då kansk dä blir fölk åtta dem mä tongue

    Snacka om inskränkt människosyn, blääähh! affraid
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  lazy 2009-11-05, 22:45

    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    blondiner och blondiner, det finns olika sorter Wink

    jag är inte avundsjuk, tycker mera synd om sådana där bortskämda, verklighetsfrämmande människor

    Att du/ni verkar gilla sådana bimbos, är ju bra för då slipper de ju vara ensamma. Fast det säger ju en hel del om er tongue

    personligen säger jag så här: tocka där frumtimmer ska en dra genöm en möse, då kansk dä blir fölk åtta dem mä tongue

    Snacka om inskränkt människosyn, blääähh! affraid

    Undrar också lite stillsamt, va då dra genom en mössa?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  blueheaven 2009-11-05, 22:54

    lazy skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    blondiner och blondiner, det finns olika sorter Wink

    jag är inte avundsjuk, tycker mera synd om sådana där bortskämda, verklighetsfrämmande människor

    Att du/ni verkar gilla sådana bimbos, är ju bra för då slipper de ju vara ensamma. Fast det säger ju en hel del om er tongue

    personligen säger jag så här: tocka där frumtimmer ska en dra genöm en möse, då kansk dä blir fölk åtta dem mä tongue

    Snacka om inskränkt människosyn, blääähh! affraid

    Undrar också lite stillsamt, va då dra genom en mössa?

    Möse är nog ingen mössa utan en mosse i vilket fall är warden vidrig numera! Evil or Very Mad
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty lol

    Inlägg  GustavAnder 2009-11-05, 22:57

    marxisten skrev:
    blueheaven skrev:Marxisten och Anna är ungefär likadana och jag gillar på något vis er båda men måste ni vara så fruktansvärt naiva stup i kvarten, ni måste väl ha en massa att lära varför inte lyssna på de som vet bättre ibland, trots att de är höger? Rolling Eyes

    Skulle gärna göra det, bara det att jag inte sett till någon sådan ännu.

    Är det bara jag som skrattar rätt ut av det här . Det här är komik på hög nivå även om marx kanske inte är medveten om det. Rena MontyPhyton klassen.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  theward 2009-11-05, 23:06

    blueheaven skrev:
    lazy skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    blondiner och blondiner, det finns olika sorter Wink

    jag är inte avundsjuk, tycker mera synd om sådana där bortskämda, verklighetsfrämmande människor

    Att du/ni verkar gilla sådana bimbos, är ju bra för då slipper de ju vara ensamma. Fast det säger ju en hel del om er tongue

    personligen säger jag så här: tocka där frumtimmer ska en dra genöm en möse, då kansk dä blir fölk åtta dem mä tongue

    Snacka om inskränkt människosyn, blääähh! affraid

    Undrar också lite stillsamt, va då dra genom en mössa?

    Möse är nog ingen mössa utan en mosse i vilket fall är warden vidrig numera! Evil or Very Mad

    jag är exakt den jag alltid varit...
    if you don´t like it, i don´t care
    tongue

    ps jag det var mosse jag menade och jag står för det jag säger Wink
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  marxisten 2009-11-05, 23:16

    Thetaxpayer skrev:
    Har du fördomar mot blondiner Marx? Sådant trodde jag inte fanns i eran värld. Hon har naturligtvis fått hjälp av sin far. Bara för att du inte fått det så betyder ju inte det att det är fel eller?
    Jag tror att skon klämmer pga att hon är rik och framgångsrik och det är inte du. Typisk vänster avundsjuka alltså.

    Nej, inte mot blondiner, mot överklass och MUF fjollor med häjlp av pappas VISA tror sig kunna bota allt!
    Dessutom så bevisar hon sin dumhet själv. När ens liv går ur på att shoppa och gå på Stureplan, då är man illa ute.

    Och jag har fått mycket hjälp av mina föräldrar, men inte via ett liv i överflöd ekonomiskt,
    utan snarare en uppväxt i verkligheten där allt inte går ut på att shoppa.
    Jag har iof. inte fått allt jag pekat på, vilket jag är glad över.
    Vad är meningen med att få något utan lite kamp?
    Om jag vill ha en ny dator behöver jag spara till den och se fram emot det vilket är en del av upplevelsen.
    Om jag inte behövde spara utan bara peka på den åker ett VISA upp, så är det knappast samma känsla.
    Jag skulle inte vilja ha ett liv där jag peka på en sak och farsans visa betalar.

    Ärlig talat är jag långt ifrån avundsjuk, jag tycker snarare synd om henne.
    Genom att växa upp i ett liv där man kan få allt, där man går ut och shoppar loss på sina
    föräldrars VISA för man inte har något vettigare att göra, då har man inget liv enligt mig.
    I ett sådant liv kan man ju aldrig heller bli nöjd med det man har, någon annan kanske har finare.
    Jag har ex. inte den nyaste datorn, t.ex. har jag ett NVIDIA GeForce 8400GS grafikkort i den, det finns betydligt bättre idag.
    Men den är min som jag själv har sparat ihop till och jag är skitnöjd med den..
    Om jag hade levt som hon i överflödskulle jag förmodligen bara avskytt den, den är ju hela 2 år gammal och ej det nyaste som finns.
    Trots att den funkar är den ju inte ny, kan ju inte ha en 2 år gammal fungerande dator, måste ju ha det nyaste.
    Andra ord för det livet är: Överkonsumtion och miljöförstörelse.

    Så nej, jag är inte avundsjuk för hon har mer pengar än mig, för jag har ett betydligt bättre och innehållsfullt liv än henne.
    Tycker snarare synd om överklassfjollan.
    Du säger att hon klara sig själv. Tror faktiskt inte jag.
    Att klara sig själv är inte samma sak som att pappa har ett fett bankonto.
    Att klara sig själv betyder att man ska klara av annat än att shoppa och överkonsumera.
    Är ganska säker på att hon inte skulle klara en en vecka vid det rullande bandet, än mindre
    30 40 år som är vad en vanlig gammal hederlig arbetare jobbar.
    Ganska säker på att hon överhuvudtaget inte skulle klara av ett vanligt arbetarliv.


    Senast ändrad av marxisten den 2009-11-05, 23:19, ändrad totalt 2 gånger
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  marxisten 2009-11-05, 23:17

    Blåfront skrev:

    Ååååååååååååååhhhhhhhhhhh bara för att ni inte har fina tjejer i era ungdomsföreningar? flower

    Ida Gabrielsson är väl den enda jag kommer på, tyvärr är hon för fri invandring samtidigt som hon gnäller på var jobben är

    Nämn någon mer tjej du känner till från Ung Vänster, eller någon mer person du känner till överhuvudtaget.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-11-06, 14:09

    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Har du fördomar mot blondiner Marx? Sådant trodde jag inte fanns i eran värld. Hon har naturligtvis fått hjälp av sin far. Bara för att du inte fått det så betyder ju inte det att det är fel eller?
    Jag tror att skon klämmer pga att hon är rik och framgångsrik och det är inte du. Typisk vänster avundsjuka alltså.

    Nej, inte mot blondiner, mot överklass och MUF fjollor med häjlp av pappas VISA tror sig kunna bota allt!
    Dessutom så bevisar hon sin dumhet själv. När ens liv går ur på att shoppa och gå på Stureplan, då är man illa ute.

    Och jag har fått mycket hjälp av mina föräldrar, men inte via ett liv i överflöd ekonomiskt,
    utan snarare en uppväxt i verkligheten där allt inte går ut på att shoppa.
    Jag har iof. inte fått allt jag pekat på, vilket jag är glad över.
    Vad är meningen med att få något utan lite kamp?
    Om jag vill ha en ny dator behöver jag spara till den och se fram emot det vilket är en del av upplevelsen.
    Om jag inte behövde spara utan bara peka på den åker ett VISA upp, så är det knappast samma känsla.
    Jag skulle inte vilja ha ett liv där jag peka på en sak och farsans visa betalar.

    Ärlig talat är jag långt ifrån avundsjuk, jag tycker snarare synd om henne.
    Genom att växa upp i ett liv där man kan få allt, där man går ut och shoppar loss på sina
    föräldrars VISA för man inte har något vettigare att göra, då har man inget liv enligt mig.
    I ett sådant liv kan man ju aldrig heller bli nöjd med det man har, någon annan kanske har finare.
    Jag har ex. inte den nyaste datorn, t.ex. har jag ett NVIDIA GeForce 8400GS grafikkort i den, det finns betydligt bättre idag.
    Men den är min som jag själv har sparat ihop till och jag är skitnöjd med den..
    Om jag hade levt som hon i överflödskulle jag förmodligen bara avskytt den, den är ju hela 2 år gammal och ej det nyaste som finns.
    Trots att den funkar är den ju inte ny, kan ju inte ha en 2 år gammal fungerande dator, måste ju ha det nyaste.
    Andra ord för det livet är: Överkonsumtion och miljöförstörelse.

    Så nej, jag är inte avundsjuk för hon har mer pengar än mig, för jag har ett betydligt bättre och innehållsfullt liv än henne.
    Tycker snarare synd om överklassfjollan.
    Du säger att hon klara sig själv. Tror faktiskt inte jag.
    Att klara sig själv är inte samma sak som att pappa har ett fett bankonto.
    Att klara sig själv betyder att man ska klara av annat än att shoppa och överkonsumera.
    Är ganska säker på att hon inte skulle klara en en vecka vid det rullande bandet, än mindre
    30 40 år som är vad en vanlig gammal hederlig arbetare jobbar.
    Ganska säker på att hon överhuvudtaget inte skulle klara av ett vanligt arbetarliv.


    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  blueheaven 2009-11-06, 14:15

    Jag tycker mest synd om marxisten, what a loser! Laughing
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  marxisten 2009-11-06, 16:09

    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-11-06, 16:40

    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.


    Ja då är det alltså fördomar. Men jag antar att vänsterns fördomar är helt ok då? De kommer ju från vänster.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  theward 2009-11-06, 16:55

    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.


    Ja då är det alltså fördomar. Men jag antar att vänsterns fördomar är helt ok då? De kommer ju från vänster.

    kära nån försvara en total bimbo, då måste man vara i samma klass själv Rolling Eyes
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  marxisten 2009-11-06, 17:10

    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.


    Ja då är det alltså fördomar. Men jag antar att vänsterns fördomar är helt ok då? De kommer ju från vänster.

    Inte fördomar, utan snarare ett konstaterande.
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-11-06, 19:30

    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.


    Ja då är det alltså fördomar. Men jag antar att vänsterns fördomar är helt ok då? De kommer ju från vänster.

    Inte fördomar, utan snarare ett konstaterande.


    Jaha, Då konstaterar jag att alla vänstermiffon här inne är avundsjuka lata bidragstagare.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  theward 2009-11-06, 23:09

    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.


    Ja då är det alltså fördomar. Men jag antar att vänsterns fördomar är helt ok då? De kommer ju från vänster.

    Inte fördomar, utan snarare ett konstaterande.


    Jaha, Då konstaterar jag att alla vänstermiffon här inne är avundsjuka lata bidragstagare.

    håll dig till bimbos du Wink
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-11-06, 23:27

    theward skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    marxisten skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    En dåres försvarstal.
    Du verkar onekligen känna henne väldigt bra. Oj vad du spyr ut fördomar.
    Du verkar dock knappast leva i verkligheten som du säger.

    Känna henne? Knappast, men läser tidningar ibland faktiskt (även ifall jag brukar undvika nöjes sidor).
    Skulle aldrig få för mig att besöka hennes blogg eller liknande.


    Ja då är det alltså fördomar. Men jag antar att vänsterns fördomar är helt ok då? De kommer ju från vänster.

    Inte fördomar, utan snarare ett konstaterande.


    Jaha, Då konstaterar jag att alla vänstermiffon här inne är avundsjuka lata bidragstagare.

    håll dig till bimbos du Wink


    Jag har inga problem med de som du kallar bimbo. Tråkigt bara att vänstern är så avundsjuka på dem bara. Det finns ingen anledning att vara det.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  Regndrottning 2009-11-06, 23:33

    Jag har inga problem med de som du kallar bimbo. Tråkigt bara att vänstern är så avundsjuka på dem bara. Det finns ingen anledning att vara det.

    Du har helt rätt! Det finns ingen anledning att vara avundsjuk på bimbos...

    Jag är vänster och är väldigt glad för att det inte finns några bimbos i min närhet..... Tro mig, vnster är inte avundsjuka på bimbos, vi ömkar dem....


    queen
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  theward 2009-11-06, 23:37

    Regndrottning skrev:
    Jag har inga problem med de som du kallar bimbo. Tråkigt bara att vänstern är så avundsjuka på dem bara. Det finns ingen anledning att vara det.

    Du har helt rätt! Det finns ingen anledning att vara avundsjuk på bimbos...

    Jag är vänster och är väldigt glad för att det inte finns några bimbos i min närhet..... Tro mig, vnster är inte avundsjuka på bimbos, vi ömkar dem....


    queen

    Word Wink

    jag umgås hellre med äkta människor som har nåt innanför pannbenet och dessutom lever i verkligheten

    blir faktiskt väldigt avtänd av sådana där tjejer Wink

    Sponsored content


    MUF gör bort sig - Sida 5 Empty Sv: MUF gör bort sig

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 06:22