Men det är väl i synnerhet moderaternas filosofi,mina barn och andras ungdjävlar!
VEM BLIR FÖRVÅNAD, SEN MR.ANDERS KOMMENTAR FRÅN HJÄRTAT SÄGER JU DET MESTA?
GustavAnder skrev:MMMMMMM
Muf och alkohol, allt man behöver som ung i livet. ( kanske lite pök också?)
blueheaven skrev:Förlorarna och de utslagna blir inte hjälpta av att muppvänstern själva väljer att bli förlorare och utslagna!
Hur i jösse namn lyckas de hjärntvätta så många så till den milda grad på så kort tid i ung vänster?
blueheaven skrev:Förlorarna och de utslagna blir inte hjälpta av att muppvänstern själva väljer att bli förlorare och utslagna!
Hur i jösse namn lyckas de hjärntvätta så många så till den milda grad på så kort tid i ung vänster?
x-medborgare skrev:blueheaven skrev:Förlorarna och de utslagna blir inte hjälpta av att muppvänstern själva väljer att bli förlorare och utslagna!
Tja sprit lär ju fungera har jag förstått idag
martin7lindgren skrev:Suck...., Mr.Kronblom/Blue på sofflocket igen, så långt, så långt från verkligenheten!
Ett stort äpple intryckt i truten på honom som på julgrisen på julborden, skulle vara en välgärning för hela sverige!
Eller varför inte hela Mr.Kronblom/Blue med äpple intryckt i truten, liggande på sitt sofflock på julbordet, som ett avskräckande exempel, för alla barnen, innan tomten kommer med paketen!
x-medborgare skrev:blueheaven skrev:Förlorarna och de utslagna blir inte hjälpta av att muppvänstern själva väljer att bli förlorare och utslagna!
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:blueheaven skrev:Förlorarna och de utslagna blir inte hjälpta av att muppvänstern själva väljer att bli förlorare och utslagna!
Det kan nog ligga mycket i det!
blueheaven skrev:x-medborgare skrev:blueheaven skrev:Förlorarna och de utslagna blir inte hjälpta av att muppvänstern själva väljer att bli förlorare och utslagna!
Det kan nog ligga mycket i det!
Sammanlagt bodde 23 SSU:are på hotellet. När de skulle checka ut på morgonen konfronterades gruppen med hotellstäderskans uppgifter om att ett av rummen var nedkletat med bajs.
- Det fanns avföring på mattan, dörren till toaletten, på ytterdörren, stolen och väggen, säger receptionisten Ráshid bin Hach, till Expressen.
marxisten skrev:GustavAnder skrev:marxisten skrev:GustavAnder skrev:MMMMMMM
Muf och alkohol, allt man behöver som ung i livet. ( kanske lite pök också?)
Om resultatet av en sån uppväxt är att man blir som du, då är det de SISTA som behövs!
Då kommer ju psyket bli totalt överbelastat!
Gick botten ur din pappers-skuta som benämns kommunism nu igen ?
Nej, jag bara konstaterade fakta.
Går fler med i MUF och går på deras FESTER bådar det inte gått för framtiden om resultatet blir sådana som dig, förutom för psykologlinjen. Den lär få gå varm!
Blondinbella är med i muf
RedCloud skrev:Blondinbella är med i muf
idioter brukar vara det....
lazy skrev:Självklart är det förkastligt att bjuda minderåriga på alkohol för att
få de att rösta blått, precis lika förkastligt som att gå runt på
äldreboenden för att "hjälpa" äldre att rösta (rött) 2006.
Blåfront skrev:Blondinbella är med i muf
Mums!
lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
http://svt.se/2.33538/1.668736/misstankt_valfusk_i_tensta?lid=senasteNytt_631133&lpos=rubrik_668736
marxisten skrev:Blåfront skrev:Blondinbella är med i muf
Mums!
Blondinbella, skulle det vara en fördel menar du att ha med den idioten att göra?
Att du gillar henne tyder f.ö. på din intelligenskvot iaf.
marxisten skrev:lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
http://svt.se/2.33538/1.668736/misstankt_valfusk_i_tensta?lid=senasteNytt_631133&lpos=rubrik_668736
Valfusk, talade vi inte sprit till minderåriga?
Självklart ska vi inte ha valfusk (dum fråga Lazy)...