lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
http://svt.se/2.33538/1.668736/misstankt_valfusk_i_tensta?lid=senasteNytt_631133&lpos=rubrik_668736
På vilket sätt skulle detta försvara MUF:s spritfest för underåriga?
lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
http://svt.se/2.33538/1.668736/misstankt_valfusk_i_tensta?lid=senasteNytt_631133&lpos=rubrik_668736
Dao skrev:lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
Är det vänsterns avundsjuka ansikte som tittar fram igen?
Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
Tro mig... Jag är inte avundsjuk på en bimbo....
Redvictory skrev:Dao skrev:lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
Bra fråga men tyvärr får vi räkna med ett dåligt svar!
lazy skrev:Redvictory skrev:Dao skrev:lazy skrev:Är det sådant här vi ska se mer av 2010?
Bra fråga men tyvärr får vi räkna med ett dåligt svar!
I förlängningen är det väl samma sak, röstfiske under bältet.
x-medborgare Today at 10:04 pm
Tja allt fusk är väl av ondo men observera att det i valfusk repotaget inte näms vem som fuskat.. Kanske jag ska välja att tro att det är moderaterna.. eller är allt fusk av ondo ???
lazy skrev:x-medborgare Today at 10:04 pm
Tja allt fusk är väl av ondo men observera att det i valfusk repotaget inte näms vem som fuskat.. Kanske jag ska välja att tro att det är moderaterna.. eller är allt fusk av ondo ???
Tja, om du tror att majoriteten av väljarna i Tensta röstar på moderaterna
så är det väl din sak.
Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
x-medborgare skrev:lazy skrev:x-medborgare Today at 10:04 pm
så är det väl din sak.
Men Lazy dååå har du fördomar om hur vissa i befolkningen röstar..
marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
Vad är inte problem med den överklass bimbon är väl snarare rätt fråga att ställa sig.
Va det inte hon som gick ut på Stureplan med Linda Rosing på sin 18 års dag? Det borde väl tyda på det mesta.
Får jag verkligen inte hoppas någon är avundsjuk på henne, den som är det bör undersökas.
lazy skrev:x-medborgare skrev:lazy skrev:x-medborgare Today at 10:04 pm
så är det väl din sak.
Men Lazy dååå har du fördomar om hur vissa i befolkningen röstar..
Yepp, visst är jag hemsk? Men efter att Mona S var där vid en viss begravning
så har jag fått vatten på min kvarn.
x-medborgare Today at 10:46 pm
Ja du riktigt ruskig faktiskt... Äger du en kvarn ??? Egen företagare..
lazy skrev:x-medborgare Today at 10:46 pm
Nope, ingen kvarn men företag, kanske om det fortsätter att betala sej
bra som hittills, fast det är inget företag i riktig bemärkelse, nu är
jag så djäkla kryptisk att ingen kommer att fatta någonting och det är
precis det som är meningen.
lazy skrev:x-medborgare Today at 10:46 pm
Nope, ingen kvarn men företag, kanske om det fortsätter att betala sej
bra som hittills, fast det är inget företag i riktig bemärkelse, nu är
jag så djäkla kryptisk att ingen kommer att fatta någonting och det är
precis det som är meningen.
Ja ha alliansens arbets/sjukpolitik... till tex. 2 tredjedelar av lönen För visso klassas ju alkolism som sjukdomSecrist skrev:För allas kännedom. Ung Vänster till motsats från MUF tar aktivt avstånd från alkohol och droger och har därför ABSOLUT DROGFÖRBUD på ALLT som anordnats av Ung Vänster, UTAN UNDANTAG!
Japp. Överträdelser bestraffas med arbetsläger där några år av hårt fysiskt arbete nog ska få de på bättre tankar!
Thetaxpayer skrev:marxisten skrev:Thetaxpayer skrev:Vad är problemet med Blondin Bella?
Vad är inte problem med den överklass bimbon är väl snarare rätt fråga att ställa sig.
Va det inte hon som gick ut på Stureplan med Linda Rosing på sin 18 års dag? Det borde väl tyda på det mesta.
Får jag verkligen inte hoppas någon är avundsjuk på henne, den som är det bör undersökas.
Du låter ju faktiskt rktigt avundsjuk.
Hon är en snygg tjej med mycket pengar. Korkad tror jag absolut inte hon är heller. Låter ju som vänsterns största mardröm. En ung tjej som kan ta hand om sig själv utan hjälp från staten.
Secrist skrev:För allas kännedom. Ung Vänster till motsats från MUF tar aktivt avstånd från alkohol och droger och har därför ABSOLUT DROGFÖRBUD på ALLT som anordnats av Ung Vänster, UTAN UNDANTAG!
Japp. Överträdelser bestraffas med arbetsläger där några år av hårt fysiskt arbete nog ska få de på bättre tankar!
Secrist skrev:För allas kännedom. Ung Vänster till motsats från MUF tar aktivt avstånd från alkohol och droger och har därför ABSOLUT DROGFÖRBUD på ALLT som anordnats av Ung Vänster, UTAN UNDANTAG!
Väldigt kul Lazy.lazy skrev:Secrist skrev:För allas kännedom. Ung Vänster till motsats från MUF tar aktivt avstånd från alkohol och droger och har därför ABSOLUT DROGFÖRBUD på ALLT som anordnats av Ung Vänster, UTAN UNDANTAG!
Kommunistiska manifestet punkt 8: Lika arbetstvång för alla.
Stenhårt.