Secrist skrev:Hon beskriver missbruk, kriminallitet, sjukdom och psykisk ohälsa i fyra olika termer!
Pratad hon om sina väljare?
ännu ett i raden av ickeprovocerande och seriösa inlägg från högern
Secrist skrev:Hon beskriver missbruk, kriminallitet, sjukdom och psykisk ohälsa i fyra olika termer!
Pratad hon om sina väljare?
Secrist skrev:ännu ett i raden av ickeprovocerande och seriösa inlägg från högern
Hallå, lite kul måste man väl få ha!
martin7lindgren skrev:Kanske det blir en lugn dag på forumet imorgon, för inatt firar SD och möjligen rasist moderatern med på en hörna SD:s 7,2% presenterade av det tvivelaktiga norska Sentio, med klang och jubel, pukor och trumpeter natten lång,
Det lär ta på krafterna,vem vet dom små liven kanske drivar runt tutandes med sina bilar också?
martin7lindgren skrev:Alliansen knappar in javisst, men fortfarande ännu en mätning som visar på maktskifte med SD över spärren om valet vore idag!
48,0% - 45,0%
S 33,4% V 5,7% MP 8,9%
M 28,2% FP 6,6% C 5,5% KD 4,7%
SD 5,4%
martin7lindgren skrev:Vinner väljare, tycker det är kul att se hur alliansen ibland närmar sig för att omgående hamna på efterkälken igen!
Enda mätningen alliansen har haft någon procents övertag i har varit skops, men den är ju också raderad numera,
I samtliga mätningar sen 2006 har alliansen legat bakom!
Det är sanningen och verkligheten kronråttan!
martin7lindgren skrev:Ja idag gick Jan Björklund ut på krigstigen, han knyter näven sätter ner fossingen och ryter till?
Maud Olofssons schabbel, babbel, lögner och piruettande gällande hennes svaga ledarskap som högsta ansvarige över vattenfall, fokus förskjuter Björklund så långt bort han kan,
Han väljer i sitt försök att mörka Maudans roll hellre dundra om utförsäljning av vattenfall,
Sen vrider han till det precis som Maudan gjorde i agenda, borgarropet skallrar ut över nejderna, allt är Mona Sahlins fel!
Tydligen är Mona Sahlin alliansens, då i synnerhet paret Björklund/Olofssons värsta mardröm, precis som sig bör!
martin7lindgren skrev:Nu ser vi hur höginkomstagare som Carl Bildt med fru, som är största vinnarna på alliansens skattesänkarpolitik,
Som tillgodogör sig slopande av förmögenhetskatt, sänkta inkomstskatter, hushållsnära tjänster ändå gör vad dom kan för att smita undan ändå billigare,
Man betalar skattefri lön till barntjejen, man struntar i arbetsgivaravgifter,
ja skattemoralen är riktigt låg bland borgarna!
N0llK0llBlue skrev:Martin försvann visst med svansen mellan benen, skulle han springa ned till systembolaget tro?
N0llK0llBlue skrev:Kan inte alla ni pajasar som aldrig är intresserade av att debattera utan bara är här för att kasta skit och förstöra, sluta upp med detta omedelbart?
råttan. skrev:martin lille,
Jag har aldrig utgett mig för att vara för mer än en helt vanlig enkel arbetare. Inget gudomligt i det. Själv har jag inte riktigt råd att gå och köpa dyr whiskey hursomhelst bara för att det är helg. Känns skönt att veta att bidragslyftarna har det så bra. Tänk om de själva kunde fatta vad de får.
Får jag svininfluensan så står min arbetsgivare för sjuklönen, så det går nog ingen nöd på dig då heller.
Men hur var det med avundsjukeretoriken? Tror du vi arbetare bryr oss om vad de rikaste betalar i skatt? De klarar sig alltid ändå. Det borde t.o.m en idiot som lille martin fatta.