GustavAnder 2009-10-27, 14:41
Dao skrev: GustavAnder skrev:Ett underkänt betyg betyder att eleven inte duger, och kan likställas med mobbning!!!
Man kan ju sitta och hånskratta åt dig, fjant, men den tråkiga sanningen är ju att åsikter som dina i viss mån styrt skolan de senaste decennierna.
Bort med alla obehöriga flummare från skolan, våra barn förtjänar en riktig undervisning med klara mål och betygsättning längs vägen som riktlinje och stöd.
Du dfår skratta hur mycket du vill, men något sakligt argument innebär detta inte - mer än att det bara visar att du är liberal i teorin, inte i praktiken!
Ja, håll dig gärna borta från skolan, och ta ekonomerna och proffstyckarna med dig - så låt oss utbildade sköta det hela istället!!!
Toppstyrningen från ideologiska nördar som du är det absolut största problemet för skolan idag, tillsammans med ekonemerna som inte kan räkna!
Oss utbildade ?, men nu är ju åtminstone en av er obehörig, alltså icke utbildad , och du bevisligen ett flummande ufo, så där hade du fel igen.
Och jag kan nog lugnt luta mig tillbaka och anse att proffstyckare ekonomer och jag har mycket mer att tillföra skoldebatten än ditt svammeldravel om att
" jag önskar fred på jorden och en bra undervisning åt alla, typ...".
Senast ändrad av GustavAnder den 2009-10-27, 14:44, ändrad totalt 1 gång