Visst är det kul?
+9
Thrakath
Redvictory
theward
GustavAnder
Sniperace
Kakmonstret
Dao
MartinLindgren
råttan.
13 posters
Expressen slog på rätt stort idag....
råttan.- Antal inlägg : 4318
...det är troligt att de har betydligt mer att berätta. Det kommer nog mer redan imorgon ska ni se.
Visst är det kul?
Visst är det kul?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Mr.Råtta är överlycklig, Mr.Råtta har ribba,
Tänk att det krävdes en Janne Guillou för att fixa det?
NU ÄR DET FULL RULLE RUNT POTTKANTEN!
Tänk att det krävdes en Janne Guillou för att fixa det?
NU ÄR DET FULL RULLE RUNT POTTKANTEN!
Dao- Antal inlägg : 26567
Ja, det gäller ju för Expressen att passa på! Snart kommer sanningen ikapp deras "scoop"!!
Och då går deras lösnummerförsäljning ner ytterligare - då deras metoder åter igen blivit blottlagda!
Och då går deras lösnummerförsäljning ner ytterligare - då deras metoder åter igen blivit blottlagda!
Jag förstår att du önskar att Expressen hade skrivit med om "bonde söker fru". Det passar er vänstermuppar betydligt bättre.
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
Ingvar Carlsson går till attack mot Gulagio
Han kräver att Gulagio ska offetliggöra ett PM han skickade till Sovjet om svenk socialdemokrati.
Kjell-Olof Feldt skräder inte heller orden.
"Guillou har varit en moralens väktare över oss alla. Han var alltid den som såg det onda och representerade det goda. Att då umgås med KGB i fem år, det borde han ha vetat att det var ondskans ansikte på något vis."
Han kräver att Gulagio ska offetliggöra ett PM han skickade till Sovjet om svenk socialdemokrati.
Kjell-Olof Feldt skräder inte heller orden.
"Guillou har varit en moralens väktare över oss alla. Han var alltid den som såg det onda och representerade det goda. Att då umgås med KGB i fem år, det borde han ha vetat att det var ondskans ansikte på något vis."
Heder åt Ingvar Carlsson och Feldt. Dagens sossar framstår som fån i en jämförelse.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Expressen får väl skriva om vad dom vill, eller hur, Mr.Råtta?
Sen vet vi ju hur du bara viftar bort det som skrivs och inte passar ditt ego, för skvaller,
Men när det går dina vägar då hurras och jublas det!
Sen vet vi ju hur du bara viftar bort det som skrivs och inte passar ditt ego, för skvaller,
Men när det går dina vägar då hurras och jublas det!
Aftonbladet får också skriva vad de vill. De väljer att fokusera på dansbandskampen.
Att svenska journalister jobbar för KGB ser jag inte som att det "går min väg" martin lille.
Att svenska journalister jobbar för KGB ser jag inte som att det "går min väg" martin lille.
råttan. skrev:Jag förstår att du önskar att Expressen hade skrivit med om "bonde söker fru". Det passar er vänstermuppar betydligt bättre.
Bra, för då visar du bara att du inte förstår någonting!!!
råttan. skrev:Aftonbladet får också skriva vad de vill. De väljer att fokusera på dansbandskampen.
Problemet är att det inte än framkommit att Guillou jobbat för KGB! Det förekommer spekulationer om hur detta skall ses - och Exressen har valt att se det som du vill göra också! Säpo valde att INTE se det som så! Inte heller juristerna, de som bara går på fakta i sina bedömningar!
Håller man sig strickt till den fakta som än så länge framkommit, finns det inget som visar att Guillou faktiskt jobbade åt KGB på deras premisser, utan det han påstår kan mycet väl stämma!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Dao skrev:råttan. skrev:Aftonbladet får också skriva vad de vill. De väljer att fokusera på dansbandskampen.
Problemet är att det inte än framkommit att Guillou jobbat för KGB! Det förekommer spekulationer om hur detta skall ses - och Exressen har valt att se det som du vill göra också! Säpo valde att INTE se det som så! Inte heller juristerna, de som bara går på fakta i sina bedömningar!
Håller man sig strickt till den fakta som än så länge framkommit, finns det inget som visar att Guillou faktiskt jobbade åt KGB på deras premisser, utan det han påstår kan mycet väl stämma!
Det gör alltså inget om någon jobbar åt NAZISTERNA, bara denne inte tar del i deras värderingar?
För JOBBATE ÅT DEM; DET KAN INTE FÖRNEKAS ATT HAN GJORDE, men den stora frågan är VAD han gjorde (eller inte gjorde) det är frågan som troligen aldrig går att bevisa om inte KGB öppnar sina register och lämnar ut honom, skulle du tycka det var BRA om de öppnar dessa och det visar sig att det var ett arbete som verkligen ställer honom i riktigt ofördelaktig dager?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 12
Johodå
För JOBBATE ÅT DEM; DET KAN INTE FÖRNEKAS ATT HAN GJORDE
Jodå, vänstersekt kan förneka, precis som SD förnekar sina kontakter med naziströrelser.
Jodå, vänstersekt kan förneka, precis som SD förnekar sina kontakter med naziströrelser.
theward- Antal inlägg : 6709
nu ska vi ju vara rättvisa: under kalla krigets dagar, "jobbade" många åt både öst o väst..
Vissa gjorde det av ren okunskap och oförstånd, andra gjorde det av ideologiska skäl. Sen var det många som gjorde det för pengar.
Finns säkert en del som inte visste att de jobbade för tex KGB elle CIA heller
Vem som gjorde vad, ska vi inte spekulera i, förrens bevis finnes
ps är det värre att jobba för öst än väst???
Det tycker iaf inte jag
Vissa gjorde det av ren okunskap och oförstånd, andra gjorde det av ideologiska skäl. Sen var det många som gjorde det för pengar.
Det tycker iaf inte jag
theward skrev:nu ska vi ju vara rättvisa: under kalla krigets dagar, "jobbade" många åt både öst o väst..
Det tycker iaf inte jag
att arbeta för en främmande makt är lika illa vilken denna än är, det ÄR ljusskygg och mot lagen, om inte annat SKATTELAGEN, för det vet vi iallafall att han betalade INTE skatt för pengarna och förmånerna så han är ju minst en JÄVLA SKATTESMITARE.......
Sniperace skrev:theward skrev:nu ska vi ju vara rättvisa: under kalla krigets dagar, "jobbade" många åt både öst o väst..
Det tycker iaf inte jag
att arbeta för en främmande makt är lika illa vilken denna än är, det ÄR ljusskygg och mot lagen, om inte annat SKATTELAGEN, för det vet vi iallafall att han betalade INTE skatt för pengarna och förmånerna så han är ju minst en JÄVLA SKATTESMITARE.......
ja jag säger inte att han är ett helgon...
Men att utmåla honom som GA gör, är ju att gå flera mil för långt.
Fast det inträffar ju bara för att att det handlar om en vänstertanhängare
- Inlägg 16
thöwörd
På vilket sätt utmålar jag Jan Guillou annat än vad han gjorts av SÄPO sina före detta kollegor, tunga journalister, och andra ?
Du är bara så patetisk i dina försök att svartmåla mig, nolla.
GustavAnder skrev:På vilket sätt utmålar jag Jan Guillou annat än vad han gjorts av SÄPO sina före detta kollegor, tunga journalister, och andra ?
du är redan svart så det räcker och den färgen har du målat på dig själv och tydligen tog du tungan på samma gång
theward skrev:Sniperace skrev:theward skrev:nu ska vi ju vara rättvisa: under kalla krigets dagar, "jobbade" många åt både öst o väst..
Det tycker iaf inte jag
ja jag säger inte att han är ett helgon...
Men att utmåla honom som GA gör, är ju att gå flera mil för långt.
Fast det inträffar ju bara för att att det handlar om en vänstertanhängare
Jag hade reagerat likadant om det var för ex USA han hade gjort samma sak, för medge att det sticker i ögonen att arbeta i hemlighet för en sådan organisation som faktiskt stod för förtryck, och MOT Sverige....
JAg tror inte ett ögonblick på honom....
JAg misstänker att hade det varit CIA han haft att göra med så skulle en samfälld vänster haft viljan att kastrera honom med slö kniv oavsett om indicierna var svagare än vad de är här
obs, jag tänker INTE på dig i detta fallet
Redvictory- Antal inlägg : 12028
råttan. skrev:Jag förstår att du önskar att Expressen hade skrivit med om "bonde söker fru". Det passar er vänstermuppar betydligt bättre.
Det hade varit väldigt uppskattat om de vågat lägga ut SD:s rasistiska uttalande!
Det vågade Aftonbladet och det var mycket starkt gjort! men så snart Expressen skriver nåt negativt om högeralliansen så är de vänstervänliga! ni alliansanhängare är så patetiska!
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 20
Jobba för öst eller väst?
Aktionsgrupp "Arla gryning" någon?
Det finns många skelett i både vänster och högergarderoberna.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Thrakath skrev:Aktionsgrupp "Arla gryning" någon?
Jaha ännu ett Dubbelnick från högersidan ser jag! vem som använder dessa bokstavskombinationer är ju känt! Varför inte hålla sig till ett nic name?
Thrakath skrev:Aktionsgrupp "Arla gryning" någon?
Ja, många skelett finns det. Skillnaden är dock att vänstern generellt förklarar sina, och/eller ber om ursäkt - medan högern skyller ifrån sig. Se exemplet Hitler, som ett lysande exempel...
- Inlägg 23
WO
Hitler och Jan Guillous samarbete med KGB i samma inlaga, säg måste ni visa så tydligt hur ni är oförmögan till debatt om sakfrågor.
lazy- Antal inlägg : 12772
Redvictory Today at 1:38 pm
Jaha ännu ett Dubbelnick från högersidan ser jag! vem som använder dessa bokstavskombinationer är ju känt! Varför inte hålla sig till ett nic name?
Nu är du nog ute o cyklar RV, jag har i.a.f efter personens få
inlägg inte kunnat placera honom/henne varken i höger el.
vänsterfacket.
patriot- Antal inlägg : 340
Man kan bara skratta åt trollen.GustavAnder skrev:Hitler och Jan Guillous samarbete med KGB i samma inlaga, säg måste ni visa så tydligt hur ni är oförmögan till debatt om sakfrågor.
» Alliansen leder, moderaterna är största parti, sosseriet tappar stort pga av deras politik, samt SD in....mmm gott kaffe idag
» Jag har alltid rätt!!! jag sa ju det skulle bli kul att se nästa undersökning! mmm gott kaffe idag
» Vad är felet med att vara kommunist?
» Slog sönder kontoret
» Försäkringskassan jakt på fuskare slog rekord
» Jag har alltid rätt!!! jag sa ju det skulle bli kul att se nästa undersökning! mmm gott kaffe idag
» Vad är felet med att vara kommunist?
» Slog sönder kontoret
» Försäkringskassan jakt på fuskare slog rekord