Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
lazy
berralarzon
R.O.F.L
MartinLindgren
fredrik rahm70
9 posters

wanja kvar i syltburken

bing

Antal inlägg : 138

wanja kvar i syltburken - Sida 2 Empty Sv: wanja kvar i syltburken

Inlägg  bing 2009-03-30, 22:47

LO:s förre vice ordförande har ett pensionsavtal är värt 12 miljoner kronor.
    Enligt LO är detta praxis.
    - Det är så det funkar. Erland Olauson har inget annat avtal än de andra cheferna, säger Mats Eriksson pressekreterare hos LO.

det är välbetalt att vara anställd av LO - deras medlemmar "slavar" på verkstadsgolvet medans höjdarna delar ut ENORMA pensioner och bonusar till varandra... alltihop betalt med medlemmarnas pengar. Jag tror Wanja tycker det är lätt att vara generös när det är andra pengar hon delar ut till sina höjdarkompisar!

Sitt kvar Wanja, sitt kvar, ju längre du sitter kvar dessto mer kommer LO-medlemmarna att tappa förtroende för dig - och du sitter med i socialdemokraternas verkställande utskott - ju längre du sitter kvar Wanja, ju mer skit kommer du att dra ner på det socialdemokratiska partiet.

Sitt kvar Wanja, sitt kvar
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-03-30, 23:35

ja, igår när jag frågade Mr. Rahm, om han kommer ihåg vad han ylade förra året, när jag berättade om årets första krokusar vid Maria kyrka,
    Har hans svar lyst med sin frånvaro? Evil or Very Mad
    Men en sak vet jag, han vet precis vad jag menar, och försätter han hota andra efter behag, så hänger jag ut honom på nätet!
    Mr. Raahhhmmmm vet vad jag menar? Wink
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Inlägg  Kakmonstret 2009-03-30, 23:56

Wanja borde lämna tillbaka alla pengar hon fått för sin styrelsepost i AMF, då det visade sig att hon är helt inkompetent och inte ens klarar av läsa en not i en årsredovisning.
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-30, 23:10

u
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-03-30, 23:10

[quote="Thors"]u[/quote
    ]Å du anser dig frisk?