Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Ok! De äger inte fastigheterna men de betalar vad jag vet ingen hyra!och de bor i fastigheterna dvs ingen annan kan bo där!
Tror inte det är många som skulle vilja bo där med de kostnader det drar med sig, dessa skulle få stå tomma som museer eller liknande....
iofs kanske någon utländsk multimiljardär skulle vilja ha det som residens, vore det bättre?
Det skulle gå att hyra ut till de som vill bo kungligt för en natt eller två! tex nygifta m,m se möjligheter nån gång!
Det skulle nog gå till sådana som har ett bra kapital bak sig, den vanliga människorna tänker sig nog för innan de ens ger 2000 för en natt på hotell....
och jag skulle ALDRIG kunna ge ens en tusenlapp för en natt....
När det gäller att kunna bo kungligt för en natt tex vid ett bröllop så skulle jag kunna betala 2000:- och jag känner flera andra också! se möjligheter som sagt!
ja, de rika den kan ju
men kolla vad lyxhotellen tar, och fundera på om de summorna vore ok, för det är ju där de skulle hamna....
Ja fast skulle de vara statliga och att jag dessutom vet att pengarna går till välfärden så är det inte svårt att välja! dvs jag bor kungligt min brud känner sig
värdefull som en prinsessa/Drottning och pengarna går till nåt bra! alla nöjda