KickTheRasist 2009-07-17, 23:06
citat:
"Nu förstår du inte ändå, dä ändrar jag frågan, tänk dig att din BIL står parkerad vid trottoaren, och vänstermobben passerar, bränner den osv, och du sitter med din dotter inne på ett fik, där de kastar gatstenar på fönstret och din dotter får glassplitter i ögonen, älskar du då dessa vänssterextremister för detta?"
Alltså nu har jag inte dotter men jag har en son och önskar mig en dotter snart!!
Om min bil stor parkerad vid demostrationen och jag peronligen märker att denna urartar då skulle jag sätta nyckel in och gassa därifrån , om redan är försänt då skall man vara duktigt och hänga med demonstranter och visa att man stor på deras sidan då tror jag inte att varken jag eller min barn blir misshandlade.
Dessutom har jag aldrig läst eller fått bevisad att Vänsterextremister ger sig på barn , dessutom har hört att folkfronten NSF eller något av denna sekt medlemmar försökte bränna en helt familj med Bensin dunken härligt va??
citat:
"DETTA är ju något som drabbat ganska MÅNGA oskyldig vid deras aktioner....."
Ingen familj med små barn har aldrig någonsin råkat illa ut på grund av vänster extremism !!
citat:
"men det gör väl inget eftersom de är VÄNSTER, och är man ivägen får man skylla sig själv, även om man själv är vänster eller hur??"
Dagens Vänster alltså den politiska parti har inget att gjöra med sådana demonstrationer som så kallade AFA eller extrema töntar håller på !!
MVH
//KTR