Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
berralarzon
formsvackan
Sniperace
Infra
blueheaven
Sossar-e-lata
RedCloud
GustavAnder
Thetaxpayer
R.O.F.L
marxisten
15 posters

Höger och vänsterextremism lika?

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Höger och vänsterextremism lika? - Sida 5 Empty Sv: Höger och vänsterextremism lika?

Inlägg  Infra 2009-07-18, 23:54

marxisten skrev:
    theward skrev:
    marxisten skrev:
    theward skrev:
    marxisten skrev:
    theward skrev:
    marxisten skrev:
    mimra skrev:
    marxisten skrev:
    mimra skrev:Här är en låt för dig som bor i vårt land....pucko!
    https://www.youtube.com/watch?v=R8_LtscaScM

Är du asatroende eller? Ragnarök är när jorden förintats och då bor man ju inte i vårt land längre...
    Nähä..vicket land bor du i då?Kanske vänsterns landet ingenstans?

När jorden upplösts och inte finns längre, vilket land bor du då i. Inget lever när ragnarrök inträffat.

nja det är ju inte rätt... ragnarök är snarare slutet för den värld vi lever i...
    Men det kommer en ny bättre efteråt Wink

jorden återbefolkas av de enda två människorna som klarar sig... Liv o Livtrasir

Och jorden är utdöd. GO befrielse!

inte alls den är pånyttfödd, det är en jävla skillnad det Wink
    Världen består inte bara av oss människor och krävs det att vi nästan ska utplånas för att jorden ska klara sig.
    Då må det ske, tycker jag iaf

Ja, fan vet. Vi kanske skulle sätta två i skyddsrum och alla djur som en slags noaks ark och fyra av alla atombomber på jorden och hoppas vi blir bättre i framtiden!

nja nu tänkte jag inte nåt sånt drastiskt... men jag tror att det kommer tuffa tider och att många kommer att gå under...

hoppas bara lidandet blir så litet som möjligt Rolling Eyes

Just därför, alla atombomber, allt utrota direkt. Smile Nä, nu är jag inte seriös, men ibland undra man om inte jorden vore bättre utan människan!
    Sant. Människan är naturens största misstag.

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 01:15