med namnet Lindgren? Gärna ngn som dessutom har ett
förnamn som börjar på M.
martin7lindgren skrev:Antingen ljuger du, eller så ljög AB:s moderator,för i deras mail sa dom klart att du anmält mig för jag kortade ner ditt nick till The Dog,och det fick man inte göra?
Om du nu inte ville bli förväxlad med mig,varför tog du då namnet "lindgran" när jag hade "lindgren"?
Om du nu inte ville bli förväxlad med mig varför gick du vidare och tog namnet martin8lindgren, rätt märkligt betende från någon som säger sig inte vilja bli förväxlad, tycker inte du det också Mr.Råtta?
Men hela alltet faller väl under din sedvanliga självförnekelse och låga moral!
Sen var det inte du som bytte nick, det gjorde du efter att jag gjorde det, för då fick du ju ingen utdelning längre!
martin7lindgren skrev:Visa upp AB moderatorns mail,hur skulle det gå till, särskilt som mailet var ett avstängningsmail,
Påstår du att jag ljuger Lazy?
Att du bara orkar sväva runt på din höga häst och slå med piskan och batongen hej vilt runt om kring dig?
Madame Lazy ute på äventyr igen?
Men det står det fritt att stödja namnkapningar på forumen,men jag gör det inte!Fler än jag blev avstängda, och vet därmed att AB alltid talade om varför man stängdes av, så var det innan man la ut modereringen på entrepenad!
martin7lindgren skrev:Var ska man visa upp det, när man blivit avstängd?
Kan du copy-paste?
Och vad har det för betydelse nu, jag vet ju vad som hände,
Ingen betydelse alls, men uppenbarligen har du ingen aning om vad som hände.
men det är ju historia nu,men jag vet fortfarande vilken låg moral du sitter inne med Mr.Råtta!
Det står dig fritt att tycka vad du vill. Lika fritt står det mig att betrakta dig som ett fån.
Sen är det ju så,att det jag vet, vet jag
Det är bl.a det som gör dig så korkad.
martin7lindgren skrev:Nu är du ute och plaskar runt i dom slingrande ormarnas träsk igen?
Men trivs du där så gör du?
DEN HALA RÅTTAN, KANSKE TILL OCH MED DEN HALANDE RÅTTAN?
TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL!