+25
Infra
Corven
R.O.F.L
formsvackan
ANNA2LINK
KickTheRasist
GustavAnder
DMustaine
SiP
Blåfront
berralarzon
mimra
PE Dal
theward
blueheaven
kanaljen
Sniperace
Redvictory
Regndrottning
marxisten
Thetaxpayer
lazy
RedCloud
råttan.
MartinLindgren
29 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 701
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
För 2 år sedan ledde röran med typ 235. Ändringen är säkerställd på alla sätt. Sen Toblerone tog över röran har det bara gått utför.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 702
Toblerone jambo 4,5 kg till Mr.Råtta?
Du förstår att du fastnat mentalt i ditt eviga toblerone tjabbel, du borde ta tag i din psykiska ohälsa Mr.Råtta?
Du förstår att du fastnat mentalt i ditt eviga toblerone tjabbel, du borde ta tag i din psykiska ohälsa Mr.Råtta?
- Inlägg 703
Efter valet kanske du fattar vad jag menar martin lille.
Toblerone - rörans valsänke!!!
Toblerone - rörans valsänke!!!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 704
3% sagt det tidigare till det rödgröna samt att sd går samma öde som greven å skivbolagskungens parti gjorde.))
Försnilla partikassan inbetalade av oss skattebetalare gjorde dom med senare med snacka om dyngparti.
//berra
Försnilla partikassan inbetalade av oss skattebetalare gjorde dom med senare med snacka om dyngparti.
//berra
- Inlägg 705
martins inlägg får mig att tänka på "vilse i pannkakan"
- Inlägg 706
Vem blir förvånad att du har funderingar omvilsen i pannkakan Mr.Råtta?
Det har du all anledning och göra, du kanske har lite sjövinstinkt trots allt, och inser att det är hög tid för själkvrannsakan?
Det har du all anledning och göra, du kanske har lite sjövinstinkt trots allt, och inser att det är hög tid för själkvrannsakan?
- Inlägg 707
Bra att du förstått att du är vilse i pannkakan. Det är troligen därför du är en rödgrön väljare.
- Inlägg 708
Ja du Mr.Råtta, du är verkligen korkad, men fortsätt gärna förneka dig själv och försöka lägga dina åsikter på mina axlar!
Dags att göra dig av med dina speglar snart, det är inte bra att du sitter och glor på dig själv och slickar dig runt truten,
Eller är det mig du tänker på där du sitter framför spegeln och slickar dig runt munnen?
Erkänn nu Mr.Råtta, du gillar Martin, eller hur?
Säkert så pass till den milda grad att du hamnar i ett stort svart hål den dagen jag inte står till förfogande längre?
Dags att göra dig av med dina speglar snart, det är inte bra att du sitter och glor på dig själv och slickar dig runt truten,
Eller är det mig du tänker på där du sitter framför spegeln och slickar dig runt munnen?
Säkert så pass till den milda grad att du hamnar i ett stort svart hål den dagen jag inte står till förfogande längre?
- Inlägg 709
Credit till Danmarks förre statsminister Anders Fogh Rasmussen,numera Natochef,
att han på egen begäran ber personalstyrelsen att stoppa hans statsministerlön/avgångsvederlag omgående, han betalar lika frivilligt tillbaks dom 700.000 han fått ut sedan april, när han avgick!
Men det är ju i Danmark det!
att han på egen begäran ber personalstyrelsen att stoppa hans statsministerlön/avgångsvederlag omgående, han betalar lika frivilligt tillbaks dom 700.000 han fått ut sedan april, när han avgick!
- Inlägg 710
martin7lindgren skrev:Ja du Mr.Råtta, du är verkligen korkad, men fortsätt gärna förneka dig själv och försöka lägga dina åsikter på mina axlar!
Jag tycker det är rätt så kul att skriva på forum. Av nån anledning är det extra kul med korkskallar som martin. Sådana som ständigt gör bort sig totalt. T.ex genom att efterfråga platt skatt eller påstå det är svårt att få tag på vatten i Stockholm.
- Inlägg 711
martin7lindgren skrev:Credit till Danmarks förre statsminister Anders Fogh Rasmussen,numera Natochef,
Ett spel för galleriet.
- Inlägg 712
Jag förstår att det är så i din värld,kan ju också vara så att rasmussen tycker han har tillräckligt med lön som Natochef?
Men för sådana som du Mr.Råtta, som sitter framför sin egen spegelbild och slickar sig runt munnen, så finns det väl inte med på kartan att den som har det mesta redan frivilligt avstår det som inte behövs!
Men för sådana som du Mr.Råtta, som sitter framför sin egen spegelbild och slickar sig runt munnen, så finns det väl inte med på kartan att den som har det mesta redan frivilligt avstår det som inte behövs!
- Inlägg 713
Varför skulle han inte kunna avstå menar du?
- Inlägg 714
Va, nu är du där igen, jag säger credit till Rasmussen, du säger spel för galleriet?
Ta hand om din psykiska ohälsa Mr.Råtta,du är illa ute!
Äter du skit också Mr.Råtta?
- Inlägg 715
Ge cred till någon som gör nåt istället. nävisst ja, du förespråkar ju bidragslyftande.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 716
martin7lindgren skrev:Va, nu är du där igen, jag säger credit till Rasmussen, du säger spel för galleriet?
Här bevisar martin verkligen att han är ett "gatans barn" borde inte
du martin vara tacksam att vi är så många som möjliggör din
"rehabilitering"?
- Inlägg 717
Min rehablitering, från vad,hemlöshet?
Den kampen för jag själv, betalar också min hyra själv,
Sorry Lazy,vad får dig och tro att jag skulle kosta samhället mer än vad du och alla dina ungar gör?
Hur mycket barnbidrag, bostadsbidrag och underhållsbidrag har inte du kvitterat ut under alla år för dina fyra barn?
Så du har nog fan rätt mycket att vara tacksam för själv madame!
Den kampen för jag själv, betalar också min hyra själv,
Sorry Lazy,vad får dig och tro att jag skulle kosta samhället mer än vad du och alla dina ungar gör?
Hur mycket barnbidrag, bostadsbidrag och underhållsbidrag har inte du kvitterat ut under alla år för dina fyra barn?
Så du har nog fan rätt mycket att vara tacksam för själv madame!
- Inlägg 718
Har aldrig haft några underhållsbidrag eftersom jag
levt med barnens pappa, ngt mer du undrar över?
levt med barnens pappa, ngt mer du undrar över?
- Inlägg 719
Undrar över? Då måste jag ha drömt att du sagt tidigare att pappan till dina barn dog?
Och då blir ju du ensam dina barn?
Men nu är ju inte det något jag gräver ner mig för om du haft underhållsbidrag eller inte,
Utgick från det efter vad du själv sagt!
Och då blir ju du ensam dina barn?
Men nu är ju inte det något jag gräver ner mig för om du haft underhållsbidrag eller inte,
Utgick från det efter vad du själv sagt!
- Inlägg 720
martin,
Spelar ingen roll om du kommer ihåg tidigare inlägg eller ej. Du begriper ju inte inläggen iallafall.
Spelar ingen roll om du kommer ihåg tidigare inlägg eller ej. Du begriper ju inte inläggen iallafall.
- Inlägg 721
En sak ska du ha klart för dig Mr.Råtta, visst är jag kantstött och väderbiten efter en massa hårda år under bar himmel, men pallet är det inget fel på, minnet fungerar alldeles utmärkt,
Ska vi starta med eric The Dog och delar av hans alster och jobba oss framåt till idag?
Det är bara en massa skitsprutande från dig din pajas!
Har färskt i minnet hur du direktanmälde på AB, med tårarna sprutande,för du inte ville bli kallad The Dog, vilket ledde till en avstängning för mig!
När du själv stängdes av lite senare utan min inblandning,komm du tillbaks och bara tog över mitt dåvarande nick, "lindgren",med motiiveringen att jag inte ägde namnet,
Så jag vet på vilken nivå din moral ligger Mr.Råtta!
Ska vi starta med eric The Dog och delar av hans alster och jobba oss framåt till idag?
Det är bara en massa skitsprutande från dig din pajas!
Har färskt i minnet hur du direktanmälde på AB, med tårarna sprutande,för du inte ville bli kallad The Dog, vilket ledde till en avstängning för mig!
När du själv stängdes av lite senare utan min inblandning,komm du tillbaks och bara tog över mitt dåvarande nick, "lindgren",med motiiveringen att jag inte ägde namnet,
- Inlägg 722
I sakfrågan är det så att lazy redan förklarat vad som hände. En delförklaring gavs så sent som idag. Ändå yrar martin vidare vidare om lazys tragedi, totalt frikopplat från fakta. martin lille, i denna fråga framstår du fortfarande som ett fån.
martin vet att han återigen framstår som ett fån. Därför går han till angrepp mot mig i ett inlägg där hans lögner fullkomligen haglar.
martin vet att han återigen framstår som ett fån. Därför går han till angrepp mot mig i ett inlägg där hans lögner fullkomligen haglar.
- Inlägg 723
martin7lindgren Today at 4:20 pm
Detta måste vara i särklass det värsta martin varit med om med tanke
på hur många ggr han dragit upp det, sen var det ju inte heller
lindgren som blev "taget" utan lindgran.
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 724
lazy skrev:martin7lindgren Today at 4:20 pm
Precis vad jag också tänkte när jag läste det!
- Inlägg 725
blueheaven skrev:lazy skrev:martin7lindgren Today at 4:20 pm
Precis vad jag också tänkte när jag läste det!
Precis, och varför skulle man inte få heta lindgran om man så önskar?
Det var heller inte jag som anmälde martin för att han skrev theDog. Vet inte vem det var, men jag vet ju såklart att det inte var jag. Fånig anmälan tycker jag. Konstig moderator tycker jag också.