Mr.Bluefront sällskap!
Men tala gärna om när du gästar huvudstaden nästa gång så ska jag möta upp och guida dig så du får se baksidan också!
martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Sip en dask i baken och marsch ut i skamvrån där du får göra
Mr.Bluefront sällskap!
Men tala gärna om när du gästar huvudstaden nästa gång så ska jag möta upp och guida dig så du får se baksidan också!
råttan skrev:Nej, nej, martin är stor humor.
martin7lindgren skrev:Ja jisses snillena Ander & Råtta spekulerar på hög nivå,
Javisst hemlöshet och utsatta i alla former är mina frågor, vilka jag kommer fortsätta driva,
Om Mr.Gustav Ander anser att man ska blockera fanskapet Martin som han utrycker det, så får han väl göra det,
Inte fan bryr jag mig, tvärtom visar det bara att han inte kan hantera verkligheten vilket säkert inte förvånar många av oss?
råttan skrev:När får vi ett tv-repotage om stackars andrahandsboende som jagar vatten?
martin7lindgren skrev:Mr.Råtta är feg, ful jiddrig och korkad, och det vet han själv om!
Tönten kämpar som en reptil med näbbar och klor för att slingra sig bort från sin egen verklighet!
Nej Mr.Råttusling är inget att skriva hem till mamma om!
martin7lindgren skrev:Vet du vad Mr.Skitråtta, en hink iskallt vatten över skallen på dig en smällkall vinterdag skulle vara en gåva för männskligheten, sen skulle du ha en doja i baken som uppföljning, dojan står jag med glädje för?