Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+17
Leena-66
SiP
Infra
marxisten
MammaGuevara
Thecharmed
fredrik rahm70
lazy
Sniperace
Susz X
MartinLindgren
blueheaven
kanaljen
Regndrottning
KickTheRasist
Nille
IK HAAT COMMUNISME
21 posters

    Vänstern är en SKAM!!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Susz X 2009-03-09, 02:24

    Det bästa sättet att slippa psykopatens maktgirighet är att inte låta denne få makten eller energi i form av medhåll- i stället ställas till svars för sina handlingar/ brott mot civila..för att markera att detta tolereras icke!
    Det borde väl vara samma på alla plan? Även i Palestina/ Israel?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 02:27

    Susz X skrev:Det bästa sättet att slippa psykopatens maktgirighet är att inte låta denne få makten eller energi i form av medhåll- i stället ställas till svars för sina handlingar/ brott mot civila..för att markera att detta tolereras icke!
    Det borde väl vara samma på alla plan? Även i Palestina/ Israel?

    svar den dagen LEDARE drar ut i krig..skall jag med glädje äta upp mina äldsta och mest insvettade och slitna gym/träningsskor...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 02:28

    Susz X skrev:Det bästa sättet att slippa psykopatens maktgirighet är att inte låta denne få makten eller energi i form av medhåll- i stället ställas till svars för sina handlingar/ brott mot civila..för att markera att detta tolereras icke!
    Det borde väl vara samma på alla plan? Även i Palestina/ Israel?



    Instämmer fullt .



    Må Väll

    //KTR
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-09, 02:55

    Susz X skrev:Det bästa sättet att slippa psykopatens maktgirighet är att inte låta denne få makten eller energi i form av medhåll- i stället ställas till svars för sina handlingar/ brott mot civila..för att markera att detta tolereras icke!
    Det borde väl vara samma på alla plan? Även i Palestina/ Israel?

    Nu gäller det väl snarare ENBART Israel.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty nej

    Inlägg  Sniperace 2009-03-09, 09:04

    Faktiskt inte Sara, du flög ut i personpåhopp och anklagade MIG för att hata muslimer, när det inte har ett dugg med att palestinier är muslimer att göra, DET gör att jag drar slutsatsen att du är Judehatare eftersom INGA andra saker upprör dig.

    du skriar högljutt mot Israel (JUDAR) för deras kamp emot Palestiniernas terror mot dem, men du är helt tyst när det gäller mördandet i de afrikanska staterna där våldet är tusen gånger värre, där det är hundratusentals fler offer, men den STORA skillnaden där är att det ofta är just sådana som KALLAR sig MUSLIMER som står för mördandet, det är väl en underbar mentalitet eller hur?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty men TC

    Inlägg  Sniperace 2009-03-09, 09:24

    ..Jag skulle inte ha några som helst problem att demonstrera mot Nordkorea ELLER Zimbabwe heller för den delen.
    Tror du på allvar, Sniper, att dagens "vänster" (sen finns det säkert några få puckon som försvarar dessa) har något överhuvudtaget till övers för sådana stater??? Om du gör det, så tycker jag att du ska börja läsa på lite...
    Dock finns vissa skillnader mellan dessa två förtryckarstater och staten Israel, och det är att vare sig Zimbabwe eller Nordkorea är några imperialiststater. De förtrycker sitt eget folk, och det är nog så jävla illa. Men att två diktaturer beter sig på det viset är på något sätt...väntat.. men att en SÅ KALLAD demokrati, som Israel vill kalla sig, förtrycker inte bara sitt eget folk utan utsätter sina grannar för ockupation, mord, förtryck och imperialism dagligen är inget som en SÅ KALLAD demokrati ska hålla på med, och gör det till ännu jävligare...Jag skulle inte ha några som helst problem att demonstrera mot Nordkorea ELLER Zimbabwe heller för den delen.
    Tror du på allvar, Sniper, att dagens "vänster" (sen finns det säkert några få puckon som försvarar dessa) har något överhuvudtaget till övers för sådana stater??? Om du gör det, så tycker jag att du ska börja läsa på lite...
    Dock finns vissa skillnader mellan dessa två förtryckarstater och staten Israel, och det är att vare sig Zimbabwe eller Nordkorea är några imperialiststater. De förtrycker sitt eget folk, och det är nog så jävla illa. Men att två diktaturer beter sig på det viset är på något sätt...väntat.. men att en SÅ KALLAD demokrati, som Israel vill kalla sig, förtrycker inte bara sitt eget folk utan utsätter sina grannar för ockupation, mord, förtryck och imperialism dagligen är inget som en SÅ KALLAD demokrati ska hålla på med, och gör det till ännu jävligare.

    Nu tror jag inte detta om just dig, men se själv hur stora reaktioner ÄR det mot alla dessa oändligt mycket större förtryckare och mördare?

    Jag har ALDRIG sett en stor vänsterdemonstration mot exempelvis Irans hängningar av homosexuella och behandling av människor.

    Jag har inte sett NÅGON vänsterdemonstration mot Nordkoreas terror mot sina egna.

    Jag har INTE sett en enda sådan demonstration mot våldet i de afrikanska staterna där tusenfalt fler människor mördas.

    och en sak är till hundra procent säker, en arab (eller muslim) boende i Israel med medborgarskap (JO de finns) har MYCKET större rättigheter än vad samme person har i de andra länderna i mellanöstern, Israel är INTE en så kallat demokrati, Israel är den enda som har DEMOKRATI där...


    jag tycker det är att sila mygg och svälja kameler.

    men fråga dig själv VARFÖR finns det du kallar "förtryck" mot palestinier? KAN det beror på alla terrordåd mot Israel ända sedan statens födelse?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 10:48

    Vilken vänster har givit sitt tysta godkännande till slakt som du säger av 10.000 barn i Tetjenien?
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty sniper..

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 11:01

    Men vet du sniper, JAG har sett människor som tillhör vänstern fördöma NK!!! Och detta görs VARJE dag. Sedan är det självklart som så att det handlar om mediarapportering.. Det är ju inte som så att att det väller in nyheter från Nordkorea såklart, som man reagerar på.. Någonstans "vet man" att människorna där nere inte har det så bra.. men det är typ allt man vet. Vänstern är heller ingen "enad" front.. om du nu trodde det, splittringen är enorm ...
    Vi protesterar mot Imperialism. Vi är ingen "människorättsorganisation". Det finns så mycket skit runt om i världen, som vi dagligen fördömer... och Darfurkonflikten är en konflikt som JAG ständigt talar om. Det gjorde jag även på AB's forum..
    Så jag förstår inte din poäng?
    Palestina/Israel konflikten.... det ÄR en jädra skillnad. JUST pga det faktum du skriver, att Israel ska vara en demokrati... och har USAS stöd.

    Ni skriker er hesa över att vi på vänstersidan inte demonstrerar för "tillräckligt" många saker, utan "väljer" våra fighter.
    När var ni på högersidan ute och protesterade NÅGONSIN?
    När sossarna höjde skatten senast, eller?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 11:21

    [quote="
    Ni skriker er hesa över att vi på vänstersidan inte demonstrerar för "tillräckligt" många saker, utan "väljer" våra fighter.
    När var ni på högersidan ute och protesterade NÅGONSIN?
    När sossarna höjde skatten senast, eller?[/quote]


    japps eftersom trenden är att Höger jobbar och betalar skatt och vänstern har TID att protestera emot allt och alla dagligen i timmar... helst med stenkastning kravaller och massor av lögner=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-09, 11:25

    Jaha, så du säger det Högern arbetar och betalar skatt?
    Är det bara högern som jobbar i sverige menar du?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 54
    Ort : Stockholm

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-03-09, 11:29

    Om jag vore martin..(som fortfarande ej fattar att jag blockat han..)

    Så skulle jag vara tyst i jobb frågor.

    Över 35års Oavbruten arbetslöshet under arbetsför ålder i ett 55 årigt liv är svårslaget liksom.

    Inget rekord man skallvara (s)tolt över likso asså.

    (nu loggar jag ut igen)

    byebye
    lol!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty ja TC

    Inlägg  Sniperace 2009-03-09, 11:31

    att se NÅGON som fördömer detta är väl rätt, det ser jag med, MEN NÄR har du sett en tusenhövdad DEMONSTRATION mot, sådana företeelser?

    den enkla och rätta förklaringen är att DE FÖREKOMMER INTE!

    det är för dessa MYCKET viktigare att ge sig på ex Israel med bara tusendelen av offer än de som stör för det absolut största mördandet och förtrycket...

    sedan är det lätt att fråga, var skulle DU välja att bo som den vanlige medborgaren om du tvingades, I Iran, eller Israel?
    eller till och med ett valfritt mellanösternland, av alla dessa GARANTERAR jag att det skulle var Israel som du skulle blivit bäst behandlad i (och med tanke på KÖN, så är också skillnaden enorm).

    Israel är det ENDA landet där man har möjlighet att rösta bort de styrande, det ÄR deras medborgare som väljer..

    och den dag raketerna slutar regna över Israeler, den dag attackerna mot Israels civila upphör, så kommer Palestinierna kunna få sin "frihet" och bara förslavas av de militanta islamisterna.
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 12:34

    SNIPER...det där är inte sant.

    Som jag skrev innan, vi demonstrerar mot IMPERIALISM. Vi är ingen MÄNNISKORÄTTSORGANISATION.
    Det är imperialismen som skördar mest människoliv runt om i världen, och det är också detta som är vårt huvudsyfte att demonstrera mot, därför kommer du med all sannolikhet inte se vänstern i tusentals demonstrera mot diverse inre konflikter som pågår runt om i världen. Vad det gäller Darfur, så anser jag även här att imperialismen är grunden till problemet.

    I den stora ESF-demon som pågick i Malmö i September demonstrerade vi mot all världens jävla orättvisor, där bland Marocko/Västsahara, Saudi, Darfur, osv osv osv... Men detta ser ni inte.
    För övrigt anser jag inte att ni på den högra skalan alls har rätt att uttala er då ni förmodligen inte en enda gång gått ut på gatorna i protest eller i solidaritet med världens folk.

    Fredrik: Din retorik är barnslig och på sandlådenivå. Skippa det där om du vill ha en sann och verklig diskussion. Väx upp.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  blueheaven 2009-03-09, 13:05

    Imperialismen, vad är det för rappakalja?

    Förtryck, brist på demokrati, fast i gamla samhällsordningar, korruption och blandat med allt för reglerade marknadssystem gör att dessa länders invånare inte hävdar sig i dagens konkurrens!
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 13:12

    Vet du att det finns länder, och ganska många sådana, som inte producerar knappt något alls för sin egen del? Utan man producerar "lyxvaror" åt de "stora" och tvingas importera allt sådant som befolkningen behöver?

    Vet du vad det kallas för?
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  marxisten 2009-03-09, 15:39

    Thecharmed skrev:Vet du att det finns länder, och ganska många sådana, som inte producerar knappt något alls för sin egen del? Utan man producerar "lyxvaror" åt de "stora" och tvingas importera allt sådant som befolkningen behöver?

    Vet du vad det kallas för?

    Utsugning och förtryck av tredje världen eller kort sagt, MARKNADSEKONOMI!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty sorry TC

    Inlägg  Sniperace 2009-03-09, 17:07

    Som jag skrev innan, vi demonstrerar mot IMPERIALISM. Vi är ingen MÄNNISKORÄTTSORGANISATION.

    Det ser jag som ett lätt sätt att komma ifrån, sorry det är inte vår sak....

    Men EN sak är jag till hundra procent övertygad om, det är att hade det varit MUSLIMER MOT MUSLIMER istället för JUDAR mot "Muslimer" så hade INGA demonstrationer utbrutit, och i detta fall har det noll betydelse att Palestinierna är Muslimer, det är ju inte detta problemen beror på, det är NTE en kamp mot Islam som pågår som vissa verkar vilja ha det till.

    och INGEN av dessa reagerar mot bristen på demokrati i mellanösterns länder, mer än att de anklagar ISRAEL för att INTE vara en sådan, fastän den är den ENDA i området.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 17:27

    Sniperace skrev:
    Som jag skrev innan, vi demonstrerar mot IMPERIALISM. Vi är ingen MÄNNISKORÄTTSORGANISATION.

    Det ser jag som ett lätt sätt att komma ifrån, sorry det är inte vår sak....

    Men EN sak är jag till hundra procent övertygad om, det är att hade det varit MUSLIMER MOT MUSLIMER istället för JUDAR mot "Muslimer" så hade INGA demonstrationer utbrutit, och i detta fall har det noll betydelse att Palestinierna är Muslimer, det är ju inte detta problemen beror på, det är NTE en kamp mot Islam som pågår som vissa verkar vilja ha det till.

    och INGEN av dessa reagerar mot bristen på demokrati i mellanösterns länder, mer än att de anklagar ISRAEL för att INTE vara en sådan, fastän den är den ENDA i området.

    Hej Sniper!

    Det handlar inte om denna s.k(påhittade staten) Israel och deras påhittade demokrati är något som man skulle eftersträva och att detta är något som är bättre av dem resterande arabiska länder .


    Det handlar om:

    1. Lämna ifrån sig ockuperat land.
    2. Och sluta mörda och förtrycka Palestinier .

    När de mål uppfylls då skulle även Hamaz eller någon annan styrka sluta med atacker.


    Case is closed ...


    MVH

    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty riktigt så

    Inlägg  Sniperace 2009-03-09, 18:09

    lätt är det INTE!

    Först och främst, det är INTE stulet av Judarna, det tilldelades dem, dessutom var överenskommelsen att de skulle dela platsen och leva sida vid sida, vilket INTE accepterades av arabstaterna som genast började med sig aggression.


    Och vilka fabler du än kommer med är demokratin i Staten Israel långt mycket bättre än i någon av de andra staterna i Mellanöstern, där kan VARJE medborgare rösta på vilka de vill, och på så sätt rösta bort sådana de inte vill ha i regeringen, och i Israel finns ca 20% araber/palestinier som har denna rätt, det finns en stor del av dessa INRÖSTADE i Knesset osv.

    Tror du att en Jude skulle få samma rättighet i ett av de andra mellanösternländerna? Njaa, ca 800.000 blev UTKASTADE från dessa UTAN att ha gjort något annat än att vara FÖDDA som Judar, ser du det som något bra?


    Palestina har ALLA chanser att ordna upp det, genom att INTE skjuta raketer mot Israels Civila, först då kan det bli fred, men detta vill INTE HAMAZ, PLO/Fatha ville det på senare tid, men detta förkastades av HAMAZ som då bröt med plo/fatah och såg dessa som dödsfiender efter detta.
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 18:15

    Sniper, vet du vad för några som styr Marocko?

    Om du vet svaret på det, så kan jag berätta för dig att vi demonstrerade/demonstrerar mot Marockos ockupation av Västsahara.. dvs, 2 muslimska "länder" som "slåss"...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-09, 18:19

    Sniperace skrev:lätt är det INTE!

    Först och främst, det är INTE stulet av Judarna, det tilldelades dem, dessutom var överenskommelsen att de skulle dela platsen och leva sida vid sida, vilket INTE accepterades av arabstaterna som genast började med sig aggression.


    Och vilka fabler du än kommer med är demokratin i Staten Israel långt mycket bättre än i någon av de andra staterna i Mellanöstern, där kan VARJE medborgare rösta på vilka de vill, och på så sätt rösta bort sådana de inte vill ha i regeringen, och i Israel finns ca 20% araber/palestinier som har denna rätt, det finns en stor del av dessa INRÖSTADE i Knesset osv.

    Tror du att en Jude skulle få samma rättighet i ett av de andra mellanösternländerna? Njaa, ca 800.000 blev UTKASTADE från dessa UTAN att ha gjort något annat än att vara FÖDDA som Judar, ser du det som något bra?


    Palestina har ALLA chanser att ordna upp det, genom att INTE skjuta raketer mot Israels Civila, först då kan det bli fred, men detta vill INTE HAMAZ, PLO/Fatha ville det på senare tid, men detta förkastades av HAMAZ som då bröt med plo/fatah och såg dessa som dödsfiender efter detta.



    Hej Sniper!!

    Nej så klart är detta inte lätt.

    Judarna har alltid bot där med resten av andra religioner kristna och muslimer. Man vet ju att Jerusalem är faktisk den heliga staden för alla tre religioner och där är ingen tvekan om.

    Problemet är staten Israel där den vill bestämma över alla , och ingen har frågat någon om de är ok att Israel skapas .

    Lösningen:

    Israel skall slutta existera och Palestina skall återigen skapas med sina ursprungliga lands massor.


    Alla skall kunna bo där ingen skall kastas utt , men dett är inte enbart jude som skall bestämma där.

    MVH

    //KTR
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 18:21

    Sniper: Alla världens människoorganisationer protesterar mot Israel, även FN gör det.
    Speciellt efter att deras bosättningar ständigt ökar och de bygger murar på bördig mark som INTE TILLHÖR DEM. Massakrer har skett i palestinska byar, när nybyggarna har kommit för att frånta dem marken...som de enligt sin israeliska stat har rätt till.
    Detta har de hållt på med hela tiden, oavsett Hamas, PLO, FATAH o allt vad de nu heter.
    Dessa grupperingar har endast uppstått PGA Israels våld och terror.
    Orsak och verkan.
    Och i vilken ände det än må ha börjat, så finns det inga lagar i hela världen som ger Israel rätt att gå in i palestinska flyktingläger och fullständigt massakrera människorna där, inte heller finns något stöd för att de ska få gå in i palestinska byar och köra ut de som bor där och överta marken. Något som FORTFARANDE HÄNDER HELA TIDEN.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty och hur MÅNGA

    Inlägg  Sniperace 2009-03-09, 18:22

    några stycken?

    inte några tusen eller hur? samtidigt som MOBBEN är någon annanstans.

    Det är JUST det jag pekar på, en STOR massa kommer när det gäller JUDAR eller USA och vandaliserar och skadar.

    när det gäller sådant här, DÅ är det genast bara ett fåtal av dem som jag kan tänka mig sympatiera med.
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 18:24

    Det sista du skriver håller jag med dig fullständigt om KicktheRasist.
    Det ska finnas ETT Palestina, där alla tre religioner kan samsas.
    Lika många judar som har bebott platsen under alla år, lika många kristna och muslimer har det också funnits där... så självklart ska denna plats tillfalla alla dessa, och de måste kunna se bortom sina olika religioner och verka i samförstånd med varandra för allas folk bästa.

    Men hur man i hela helvetet ska komma dit, det är en helt annan fråga.. o en jävligt svår sådan.
    Thecharmed
    Thecharmed


    Antal inlägg : 197
    Join date : 09-02-16

    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Thecharmed 2009-03-09, 18:27

    Öh... vi var drygt 20.000 på den demonstrationen Sniper... det skulle jag inte vilja kalla för "några stycken".

    Det är sånt här ni inte fattar.
    Jag är inte "unik" på vänstersidan på något sätt.
    Tvärtom funkar nog de allra flesta "vänstermänniskor" som jag... Dvs, vi har absolut inga som helst problem att fördöma och protestera mot vilket jävla land som helst, om det begår folkmord, imperialism och ockuperar.

    Men si, det har ni Wink

    Sponsored content


    Vänstern är en SKAM!! - Sida 6 Empty Sv: Vänstern är en SKAM!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 03:25