Wanja är ute och talar om att svenskt näringslivet skall skämmas, undrar vem som skulle skämmas?
Se http://di.se/Nyheter/
x-medborgare skrev:Jag tycker att alliansens anhängare borde klart oroa sig över att röda blocket för närvarande leder och detta trotts sådana som Wanja och för att inte tala om Shalinskan och som det ser ut just nu är förlusten klar eftersom KD inte kommer in i Rikstan.
Man kan fråga sig vad beror detta på..
Regndrottning skrev:x-medborgare skrev:Jag tycker att alliansens anhängare borde klart oroa sig över att röda blocket för närvarande leder och detta trotts sådana som Wanja och för att inte tala om Shalinskan och som det ser ut just nu är förlusten klar eftersom KD inte kommer in i Rikstan.
Självklart är alliansanhängare oroliga....oppositionen leder TROTS Sahlin!
Det är också långt ifrån säkert att Kd inte tar sig över 4% spärren. Det finns folk som aktivt stödröstar. Så Kd kan vi ännu inte säga adjö till.
Och om Kd åker ur rikdagen så kan alliansen forma ny konstellation med SD, om dessa skulle nå över 4%...
Lite för tidigt att utropa seger.....
formsvackan skrev:Jag tycker det är riktigt modigt av BH att starta en tråd med rubriken Innehållslöst pladder.
Snacka om att gardera sig med hakan
blueheaven skrev:Wanja är ute och talar om att svenskt näringslivet skall skämmas, undrar vem som skulle skämmas?
x-medborgare skrev:Regndrottning skrev:x-medborgare skrev:Jag tycker att alliansens anhängare borde klart oroa sig över att röda blocket för närvarande leder och detta trotts sådana som Wanja och för att inte tala om Shalinskan och som det ser ut just nu är förlusten klar eftersom KD inte kommer in i Rikstan.
Det är också långt ifrån säkert att Kd inte tar sig över 4% spärren. Det finns folk som aktivt stödröstar. Så Kd kan vi ännu inte säga adjö till.
Och om Kd åker ur rikdagen så kan alliansen forma ny konstellation med SD, om dessa skulle nå över 4%...
Nja ingen kan skrika seger men enligt sista sifo så är KD utanför..
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Regndrottning skrev:x-medborgare skrev:Jag tycker att alliansens anhängare borde klart oroa sig över att röda blocket för närvarande leder och detta trotts sådana som Wanja och för att inte tala om Shalinskan och som det ser ut just nu är förlusten klar eftersom KD inte kommer in i Rikstan.
Nja ingen kan skrika seger men enligt sista sifo så är KD utanför..
Och vad väntar du dig om röd gröna röran eventuellt skulle vinna nästa val ?