Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
formsvackan
Susz X
RedCloud
MartinLindgren
theward
Blåfront
10 posters

    Är turkarnas välvärd VIKTIGARE

    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Är turkarnas välvärd VIKTIGARE - Sida 4 Empty Sv: Är turkarnas välvärd VIKTIGARE

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 13:40

    theward skrev:stor villa? nope 84 kvm... Många lägenheter är större och har mkt bättre standard.

    Dock trivs jag att bo fritt och kunna göra vad jag vill utan att störa grannarna

    Ensam? nja det är jag ju inte...
    har fin o go tjej och barn som besöker mig 2-4 dagar i veckan, beroende på vilken vecka det är.
    De sover här varannan helg och det blir oftare ibland också Wink

    jag har allt utom hälsan....det är min begränsande faktor.
    Hade jag varit kärnfrisk hade jag tex varit med i brandkåren, samt haft heltidsarbte och inte haft några som helst problem med ekonomin


    nää nu ska jag dra till jobbet..ha så trevligt


    att stötta är att hålla med om allt hur horribelt det än är,för denna individ är "sjuk" halt" lytt" eller helt enkelt lat..och dessurtom ger det denna individ AUTOMATISKT rätt att bete sig hur dom bill emot andra..

    med rättvisan på sin sida

    Vi andra som inte letade navelludd och pluggade och vägrade bli passiva sossemyndighets slavar och kämpade är MINDRE värda enligt den röda skalan och har dessutom mindre RÄTT och alltid fel...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är turkarnas välvärd VIKTIGARE - Sida 4 Empty Sv: Är turkarnas välvärd VIKTIGARE

    Inlägg  Dao 2009-06-06, 14:26

    "Ska bli intressant att se vad sverigerasister och sverigenazisterna säger här"

    Då lär du inte få några konstruktiva svar, då det inte finns några sådana här - åtminstone inte sådana som står i opposition till dig...

    Men du är som vanligt inte ute efter konstruktiv debatt, gissar jag...
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Är turkarnas välvärd VIKTIGARE - Sida 4 Empty Om det är som du säger....

    Inlägg  theward 2009-06-06, 20:18

    fredrik rahm skrev:
    theward skrev:stor villa? nope 84 kvm... Många lägenheter är större och har mkt bättre standard.

    Dock trivs jag att bo fritt och kunna göra vad jag vill utan att störa grannarna

    Ensam? nja det är jag ju inte...
    har fin o go tjej och barn som besöker mig 2-4 dagar i veckan, beroende på vilken vecka det är.
    De sover här varannan helg och det blir oftare ibland också Wink

    jag har allt utom hälsan....det är min begränsande faktor.
    Hade jag varit kärnfrisk hade jag tex varit med i brandkåren, samt haft heltidsarbte och inte haft några som helst problem med ekonomin


    nää nu ska jag dra till jobbet..ha så trevligt


    att stötta är att hålla med om allt hur horribelt det än är,för denna individ är "sjuk" halt" lytt" eller helt enkelt lat..och dessurtom ger det denna individ AUTOMATISKT rätt att bete sig hur dom bill emot andra..

    med rättvisan på sin sida

    Vi andra som inte letade navelludd och pluggade och vägrade bli passiva sossemyndighets slavar och kämpade är MINDRE värda enligt den röda skalan och har dessutom mindre RÄTT och alltid fel...

    måste det isåfall att du är sjukast av alla på forumet?
    För du tror ju du kan bete dig hursomhelst...

    Ett tips, det du säger med "vägra" är att du varit dum nog att inte var med i fack eller a-kassa och därmed saknar skyddsnät när du blir arbetslös...

    De du kallar slav, är mao de som varit kloka nog att tänka på vad som kan hända i livet....

    Att du då i din egen bitterhet och besvikelse över dig själv, inte står ut med att andra får pengar trots att de är arbetslösa eller sjuka.

    De som letar "navelludd" och enligt dig inte har pluggat osv.

    Hur fan du nu kan veta det??

    Sponsored content


    Är turkarnas välvärd VIKTIGARE - Sida 4 Empty Sv: Är turkarnas välvärd VIKTIGARE

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 14:39