theward 2009-06-06, 12:52
fredrik rahm skrev: theward skrev: fredrik rahm skrev:detsamma theward..
för vad du uppger är du en person som ibland framstår som total simulant för att göra det du gillar
leva ditt liuv utan KRAV och syssla med det du gillar..kravlöst.
sedan att du ALLTID läser enligt din skala (röd god blå ond) och alltid accepterar eller är TYST när dina röda trollvänner kör sitt race det är åxå en liten defekt=)
om det vore just sant.
Men nu är det ju fabricerat av dig och dina "vänner"
När har jag simulerat för att göra nåt jag gillar?
Vet man inget om hur sjukdommar/skador funkar eller inte funkar.
Då ska man helt enkelt inte uttala sig öht
återigen "äger du rätten" enligt trollskalan jag förklarat tidigare..ett par gånger..
fiska hugga ved leka och leva i ansvarslös frihet i din kohage som betalas av dom onda fk...okej..
jobba?? ansvar??nej..nej "jag är sjuk".. det är hela din värld..och hur DU framstår på forumet.
tacka fan att vissa ser dig som en obotlig simulant.
De med lite hjärna har mer att tänka med, helt enkelt...
Snacka inte om ansvar...
Du vet inte vad ansvar är ens......
Jag framstår nog som jag vill framstå helt enkelt.. och det är inte ett dugg negativt
Ska snart till jobbet och vara "oansvarig"
Jobbar helt själv och tar hand om dagskassan och ser till att allt blir låst och larmat..
Dessutom ger jag så bra service som jag kan och är omtyckt både på jobbet, på fritiden och här på forumet
angående veden, så fick jag jättemkt hjälp och jag kan hugga ved, korta stunder fortfarande. Fast det är inte så kul som det var förr, nu är det ett nödvändingt ont i dubbel bemärkelse. Samma gäller med gräsklippning och snöskotttning. Som jag hoppas jag snart slipper. Då jag hoppas kiuna köpa maskiner som sköter det... bara att styra och gasa istället.
Fiske ja det är vad jag kallar ett lågintensivt nöje, dvs det är inte så påfrestande...
tom rullstolsburna och cancersjuka fiskar
Vet inte riktigt vad du menar att sjuka ska ha för liv? inget ..verkar det som