Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
fredrik rahm70
blueheaven
Dao
berralarzon
Vercingetorix
Susz X
KickTheRasist
SiP
Corven
marxisten
Potatiskungen
RedCloud
MartinLindgren
Blåfront
18 posters

    Värmen och muslimska kvinnor

    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Vercingetorix 2009-05-29, 22:34

    För övrigt bör DiLeva landsförvisas samt strykas ur samtliga annaler.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  berralarzon 2009-05-29, 22:37

    Vercingetorix skrev:För övrigt bör DiLeva landsförvisas samt strykas ur samtliga annaler.

    Varför?
    //berra
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  RedCloud 2009-05-29, 22:37

    "För övrigt bör DiLeva landsförvisas samt strykas ur samtliga annaler."

    Rymdblommor i klänning är fridlysta !!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-29, 22:37

    Vercingetorix skrev:För övrigt bör DiLeva landsförvisas samt strykas ur samtliga annaler.


    Är du svartsjuk på han ??


    Han är fan mänskligt !!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Susz X 2009-05-29, 22:38

    Han e nog avis- DiLeva var ju utsedd till Sveriges man ett år..
    Kanske ovanligt klok man..klart att giriga egoister vill se honom ur vårt prylsamhälle av i dag- som bara lurar folk att göra av med sina pengar- och ett habegär som skapats..äkta känsla av total frihet är ju det största hotet mot dessa egon att härja som de vill..Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Vercingetorix 2009-05-29, 22:49

    Ifall det fanskapet blivit utnämd till årets man (oavsett vilket århundrade) tänker jag konvertera till kvinna och styra upp nästa omröstning...

    Tål fan inte eländet... Var han inte åtalad för kvinnomissandel för något år sedan, förresten?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  berralarzon 2009-05-29, 22:53

    Vercingetorix skrev:Ifall det fanskapet blivit utnämd till årets man (oavsett vilket århundrade) tänker jag konvertera till kvinna och styra upp nästa omröstning...

    Tål fan inte eländet... Var han inte åtalad för kvinnomissandel för något år sedan, förresten?

    Slog han sig själv? Wink
    Jag har också blivit anklagad för det av grannkärringa hon snodde min tvättid jag tog tillbaka den och vart anmäld för misshandel för detta tilltag.
    //berra
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Susz X 2009-05-29, 22:54

    Vercingetorix skrev:Ifall det fanskapet blivit utnämd till årets man (oavsett vilket århundrade) tänker jag konvertera till kvinna och styra upp nästa omröstning...

    Tål fan inte eländet... Var han inte åtalad för kvinnomissandel för något år sedan, förresten?
    Inte en aning. Hur som helst så är texten i låten en bra - för att inte säga
    utmärkt tankeväcka- och nödvändig sådan.

    Jag behöver inte älska DiLeva som person för att tycka det.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Vercingetorix 2009-05-29, 22:57

    Texter har jag inte lyssnat på sedan "Hey baberiba"... Jag är ju musiker, för fan, och vill jag läsa något intressant finns text på mjölkpaket lämpliga för ändamålet...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-29, 23:00

    citat:
    "Innan alla blottlägger sin ignorans alldeles, kan det kanske vara på sin plats med en smula kunskap?

    I den 40-gradiga värme många islamiter kommer ifrån är det vetenskapligt bevisat att en heltäckande (mörk) klädedräkt faktiskt svalkar i hettan. Inuti den mörka, löst åtsittande klädseln skapas av solens värme, en uppåtgående turbulent luftström som svalkar mer än vad som annars varit möjligt utan kläder alls."




    Ytterligare fakta i ämnet: För att svalka sig i denna (med våra mått mätt, omänskliga) hetta dricker man med fördel hett te. Kroppen luras då att tro att den är på väg att bli överhettad, och använder sig därför av alla tillgängliga medel för att naturligt svalka av kroppen, t ex genom att sänka kroppstemperaturen.

    Kontentan är således att om ni ser en arab i heltäckande mörk klädedräkt, sittandes i solen, drickandes en rykande het mugg te, så gör han helt rätt ur en biologisk synvinkel. Det är lätt att ur vårt skandinaviska 25-graderssommarperspektiv vara av en annan åsikt."



    Klockrent !!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Susz X 2009-05-29, 23:01

    Vercingetorix skrev:Texter har jag inte lyssnat på sedan "Hey baberiba"... Jag är ju musiker, för fan, och vill jag läsa något intressant finns text på mjölkpaket lämpliga för ändamålet...

    Jaja- du är fri att shoppa dina mjölkpaket...Vad gör du med alla tomma? Laughing
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-30, 02:16

    [quote="KickTheRasist"]citat:
    "Innan alla blottlägger sin ignorans alldeles, kan det kanske vara på sin plats med en smula kunskap?

    I den 40-gradiga värme många islamiter kommer ifrån är det vetenskapligt bevisat att en heltäckande (mörk) klädedräkt faktiskt svalkar i hettan. Inuti den mörka, löst åtsittande klädseln skapas av solens värme, en uppåtgående turbulent luftström som svalkar mer än vad som annars varit möjligt utan kläder alls."


    Som i den 1000 C plutonium anläggning med ortodoxa judar
    med avlånga tunikor!!


    Och där finns ingen luftström utan plutonium ångan!!



    Gud luck the fucking /stupid world!!!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Blåfront 2009-05-30, 06:56



    Varför kvinnan

    1. Täcker håret
    2. Täcker ansiktet
    3. Täcker händerna
    4. Täcker 3/4 av armen
    5. Inte får visa ankeln
    6. Inte får visa kvinnliga former

    Detta är hennes eget val? Hon bär i stället frivilligt ett 11 mannatält eller frivilligt badar i pyhamas eller i kläder?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Dao 2009-05-30, 11:56

    1. Täcker håret
    2. Täcker ansiktet
    3. Täcker händerna
    4. Täcker 3/4 av armen
    5. Inte får visa ankeln
    6. Inte får visa kvinnliga former


    I detta extrema fall, som du beskriver, är det sällan frivillighet inblnadad. Men detta gäller knappt eb procent av alla slöjor. I de allra flesta fall är det i stort samma inställning att blotta sig som hos västerländska kvinnor - som i mångt och mycket tvingats leva upp till västerlandets kvinnoideal. Här finns inte mycket frivillighet kvar.

    Normalt, bland de få muslimska kvinnor som själva väljer slöja, är det enbart punkterna 1 och 6 som är aktuella.

    Glöm inte heller att Koranen nämner att även mannen skall ha anpassad kläsel, så trådstarten av Blåfront visar ett par som INTE följer koranens anvisningar. Kvinnan skall här inte vara helt gömd, och mannen skall INTE ha kortnyxor och t-shirt!

    I grunden tar islam enbart upp vad anständig klädsel innebär, och de regöer som finns är så flytande, så att inga riktigt klara gränser kan påvisas...
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Corven 2009-05-30, 12:17

    Igår var jag i Gränby Centrum och handlade, och mötte två unga tjejer som hade slöja.

    Jag är rätt övertygad om att dom hade slöja frivilligt. För dom var klädda som vilken tjej som helst, tighta jeans, och top, och så en matchande slöja till. Dom var faktiskt riktigt läckra att se på.

    Hade dom varit tvungna att bära slöja tror jag inte att dom hade fått ha dom kläder dom hade....
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  KickTheRasist 2009-05-30, 12:31

    Blåfront skrev:

    Varför kvinnan

    1. Täcker håret
    2. Täcker ansiktet
    3. Täcker händerna
    4. Täcker 3/4 av armen
    5. Inte får visa ankeln
    6. Inte får visa kvinnliga former

    Detta är hennes eget val? Hon bär i stället frivilligt ett 11 mannatält eller frivilligt badar i pyhamas eller i kläder?



    För att det finns sådana våldtäktsman och pedofiler som du !!


    Och kanske för att Kvinna har valt att inte visa sin kropp
    för andra man än sin eget man ??

    Vad är fel i det din lille blå nazze??
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-30, 12:39

    Hmmm..., Själv börjar man ju komma upp i den åldern, att man letar febrilt efter en del plagg som kan dölja formerna!

    Vem vet, kanske går få ett och annat tips från musslimerna? Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Dao 2009-05-30, 13:02

    Jag tror Blåfront har mest koll på sådant, Martin! Wink
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Dao 2009-05-30, 13:05

    KTR

    En kvinna skall inte behöva gömma sig i kläder för att det finns våldtäcksmän eller liknande. Kvinnor skall klä sig som DE SJÄLVA vill göra, utifrån sina egna behov! Inte utefter enstaka dåliga mäns beteenden - för då blir nämligen kläderna en del av könsförtrycket!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  blueheaven 2009-05-30, 13:24

    DiLeva är bra!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Blåfront 2009-05-30, 13:34

    KickTheRasist skrev:
    Blåfront skrev:

    Varför kvinnan

    1. Täcker håret
    2. Täcker ansiktet
    3. Täcker händerna
    4. Täcker 3/4 av armen
    5. Inte får visa ankeln
    6. Inte får visa kvinnliga former

    Detta är hennes eget val? Hon bär i stället frivilligt ett 11 mannatält eller frivilligt badar i pyhamas eller i kläder?

    För att det finns sådana våldtäktsman och pedofiler som du !!


    Och kanske för att Kvinna har valt att inte visa sin kropp
    för andra man än sin eget man ??

    Vad är fel i det din lille blå nazze??

    Varför klarar du inte av att debattera utan personangrepp?

    Vad är felet? Du klarar inte av att SVARA på mina PÅPEKANDEN!

    Så jävla trött på er rödingar och personangrepp
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Vercingetorix 2009-05-30, 13:37

    blueheaven skrev:DiLeva är bra!

    ...amen vafaaan!!?? Det enda som det verkar råda allmän konsensus om här på Forum är alltså beträffande DiLevas påstådda förträfflighet?

    Det synes mig att jag som musiklärare har stordåd framför mig att uträtta i den musikaliska allmänbildningens tjänst... Suck...
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Corven 2009-05-30, 14:04

    Jag håller med dig Vercingetorix.

    DiLeva är bara för mycket.....

    Men såna personer är ju såna att antingen älskar man dom, eller så hatar man dom. Det finns inget mitt emellan.

    OCh du och jag tillhör gruppen hatare Razz
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Vercingetorix 2009-05-30, 14:10

    Aaaahhh.... Låtom oss förenen i underskönt haaaat... ;-)
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Blåfront 2009-05-30, 15:29

    Jag kan nog påstå att Dileva själv valt att bära sitt tält... vill dock inte veta vad han har under

    Men att en mussla bär ett tjockt svart 11 mannatält när det är 25 grader

    Vad ni rödingar inte förstår är att islam har regler mot ALLT vad man får, INTE får göra, vad man MÅSTE göra för att vara en SANN muslim

    Det finns hur många regler som helst hur du MÅSTE betee dig i en situation för att inte begå SYND

    I min vardag skulle jag troligtvis bryta ett tiotal av hundaratals regler

    Men ni rödingar klarar ju inte ens av att läsa källor 1 minut så

    Sponsored content


    Värmen och muslimska kvinnor - Sida 2 Empty Sv: Värmen och muslimska kvinnor

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 08:36