Sniperace 2009-07-01, 20:24
Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev: Och sip och snipe som verkar vara ena riktia analfabeter kan ta si i häcken- om ni har nån vill säga....Hur som helst så har väl snorren trillat av för årtionden sedan..men det är lixom inte mitt problem..
Skrattar gott, är det någon som har problem med det skrivna språket är det nog du Susz, och dessutom med lösförståelse osv, kan det bero på för stor förbrukning av just cipramil?
JAg har ALLTID fördömt nassar, men har inte din enögdhet att inte kunna fördöma ANDRA organisationer som använder samma metoder och terror.
Men vi ska inte begära för mycket av dig, det var en forumist som kommenterade att det är synd om Susz, för hon har bara två hjärceller, som tyvärr är ovänner och inte tala med varandra, men det är fel, för du har bara EN, men i gengäld är den schitzofren
Vilken tur du har sniper som kan sitta och skriva av dig med en massa fula påhopp!
som du helt klart skulle Raderat i Testaren!
Det är bara så att hon får de svar hon förtjänar att få tillbaka, eftersom HON kallar alla som över huvudtaget säger emot henne för nassar, och gör allt för att misstänkligöra dem, hon anklagar dem för att vara mindre vetande, dumma i huvudet,för att vara kumlafångar osv, tycker du sådan är fint beteende som INTE får ge mothugg? tycker du inte det är lite hyckleri? eller är det så att vi ska vara snälla vid henne eftersom hon int5e rår för sitt uppförande mot andra?
Är det så du vill ha det på Testaren också! att om någon skriver nåt misskrediterande så har man RÄTT att ge igen med råge? du uppvisar ju inte att
du är ett dugg bättre eller hur?
Men den situationen skulle INTE uppkomma där eftersom Corven DIREKT skulle radera hennes påhopp, och då skulle inte någon ens behöva tänka sig ge tillbaka, men i detta forum görs inget sådant, det ÄR ju ett omodererat sådant, och ge igen med RÅGE, jag ser det som att ge igen i UNDERKANT eftersom jag ser det som fruktansvärt kränkande att bli kallad Nasse och kumlafånge.
Tycker du att du till exempel är ett föredöme i hur du skriver till andra?
ser du det som rätt att DU ger igen mot andra med både kränkningar och dödshot?
vem är du att döma, när du inte är ett spår bättre själv?
Eller är det så att du försvarar henne pga att du vet att hon inte är vid sina sinnens fulla bruk, och därför vill att vi ska negligera hennes idiotier?
För det första är jag ingen moderator!(vilket du är?) för det andra har jag aldrig utdelat något dödshot! ta fram det om ni vill isf! det går ju inte att bara anklaga och fälla! ni måste ju för fan komma med bevis!
Jag ÄR INTE moderator HÄR, att blanda in att jag är det på ett annat ställe är bara naivitet
ja att tala om pesticidet och utrota högerpatrask, att tala om råttgift i samband med nicket råttan är väl inte dödshot utan bara lite skämt?
hade jag varit det skulle jag stoppat Susz så att det inte behövdes några elaka svar till henne, men eftersom här inte existerar sådant blir debattklimatet därefter, och hon är i allra högsta grad själv skyldig till att det blivit så mot henne, det ÄR ju så att svinhugg går igen.
Tycker du att hon har uppfört sig fint mot folk?
Jag skerv INTE ETT ILLASINNAT svar till henne förrän hon ett FLERTAL gånger kallat mig NASSE, kumlafånge och idiot osv...
Tvärtom, jag var hjälpsdam, och försökte snällt förklara, men i H*E det hjälpte, så hon får bara vad hon enträget bett om.