Sniperace 2009-07-02, 15:53
Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Sniperace skrev: Susz X skrev: Sniperace skrev:och där kom det svaret jag väntade mig, du är ganska mycket mer oärlig än jag trodde, tycker det är VÄLDIGT fegt att inte stå för vad du skrivit och menat utan att så genomskinligt försöka bortförklara dina egna ord!
Tror du det ger dig några pluspoäng i att få folk att tro på dig?
Taktiken funkade inte på mig - nu ger ni er på Red Victory i stället.
Fucking Rrövhål är vad ni nazare är!
Som man känner sig själv känner man andra Susz, har du stora problem med livet och dina känslor?
Jag tycker synd om dig och hoppas bverkligen att du får hjälp att komma över det och bli frisk!!
Det du inte förstår sniper är att det är du som verkar må dåligt! du ger dig på andra och anklagar dem/mig för en massa lögner! ta och sök proffesionell hjälp NU!sniper
Jag mår psykiskt perfekt och har inga andra än fysiska problem, men som jag sa, som man kännar andra kanske man känner sig själv, har din testikelcancer och cellgifterna påverkat dig så illa, eller hade du de problemen innan också?
Läs ditt eget inlägg så kanske du fattar varför jag INTE tycker du passar som moderator i Testaren! det är bl,a därför jag undviker denna! tack vare dig alltså!
är du nöjd med detta?har du nått ditt mål?
Näää, du är så naiv att du inte fattar att du får svar tillbaka i samma ton som du skriver i ett omodererat forum där inga regler gäller.
Som jag sagt, du måste förvänta dig att som du behandlar ANDRA blir du själv behandlad....
Om du väljer att INTE ara på Testaren så varsågod, det kanske är det BÄSTA eftersom jag tvivlar på att du har förmågan att uppföra dig civiliserat på ett modererat forum...
Nej knappast med DIG som moderator! då spelar det ingen roll vad jag skriver! du är helt enkelt FÖR mycket sniper! det är många som saknar förtroende för dig tyvärr!
Du kan ju tala för dig själv inte andra, men JAG saknar totalt förtroende för dig, just dför att du är fruktansvärt otrevlig och elak mot andra, men förväntar dig att alla ska klappa dig på huvudet och tycka du är så trevlig, men du har nog tyvärr fel i det....
Detsamma sniper! du är fruktansvärt otrevlig mot de som har andra åsikter och värderingar än dig och du passar inte som moderator tyvärr! jag förväntar mig inget alls trevligt från er alliansare! det har jag aldrig gjort! det du skrivit till susz x är fruktansvärda fula påhopp och personangrepp! du försöker bortförklara det men det hjälper inte! du är rökt sniper!
*skrattar* och du tycker att hennes påståenden om att man är nasse, kumlafånge, mindre vetande osv är helt ok?
Och det är faktiskt så att jag blir ALDRIG otrevlig UTAN at jag först blivit påhoppad, och sällan efter ens första påhoppet, utan istället efter flera, men tyvärr har du nog inte förmnågan att uppfatta detta efter vad man ser på dina skriverier.
over and OUT SK