Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+14
Corven
Sunrise
KickTheRasist
Thetaxpayer
RedCloud
theward
Regndrottning
x-medborgare
Jollan
lazy
cleopatra
formsvackan
Susz X
IK HAAT COMMUNISME
18 posters

Skrämmande video om Europas nedergång

blueheaven

Antal inlägg : 5228

Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 3 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

Inlägg  blueheaven 2009-05-10, 20:37

Susz X skrev:
    Men jisses- sätt i gång och aktivera sexualkunskap / preventivmedelkunskap
    till människorna i stället..Typ gratis kondomer- det delades ju ut
    i Sverige förut oxå..
    Starta ett projekt i utbildningssyfte vettja- sitta här och gnälla
    skapar väl inget vettigt alls?!

Är det inte det du gör dagarna i ända?
    Corven
    Corven

Antal inlägg : 1827

Skrämmande video om Europas nedergång - Sida 3 Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

Inlägg  Corven 2009-05-10, 20:39

IK HAAT COMMUNISME skrev:

Precis som det låter? Som i Kina... om de skaffar fler barn får de böta en massa riksdaler helt enkelt.

affraid

Tror du att det är möjligt att genomföra det då?
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-10, 20:40

Corven skrev:
    Corven skrev:Det kultur vi lever i idag är inte den kultur våra föräldrar växte upp med, och den kultur dom växte upp med var inte samma som deras föräldrar växte upp med.... Så varför förväntar sig någon att det våra barn växer upp med skulle vara exakt detsamma som vi växte upp med? Världen och människorna utvecklas, om nu någon har missat den detaljen....

Det filmen visar är 1 möjlig utveckling. Det finns andra möjliga utvecklingar också.

Men om vi håller oss till denna, och ponerar att det blir så.

Vad ska vi göra åt det? Nu har ni på högerkanten förfasat er över den. Men vad kan man göra åt det?

Ska västvärlden sätta igång och massproducera barn? Så vi kommer över det snitt som behövs? Det ligger nog inte riktigt i linje med vad vi vill, eller världen behöver. Det behövs färre barn, inte fler. (Jag har 3 barn, så jag hjälper också till att få upp snittet....)

Hm, vad gör vi då? Ska vi sätta igång med tvångssterilisering av muslimer kanske? Det finns det ju en inte särskilt vacker historia av i Sverige, fast då på tattare och förståndshandikappade....

Eller sparka ut alla muslimer ur Europa och nordamerika? (Hur nu det skulle kunna genomföras rent praktiskt...)

Eller har ni något realistiskt förslag? Eller ska ni bara sitta och förfasa er över hur hemska muslimerna är och hur dom breder ut sig?

Några kommentarer/förslag?

Inga barnbidrag för fler ungar än tre!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-10, 20:42

Alla muslimer har inte ett eget "minidagis" de flesta som bott
    här länge vet att det kostar att ha en stor familj, en hel del
    kvinnor vill också arbeta o det blir inte lätt om man föder barn
    vartannat år sen får man också tänka på att det är olika beroende
    vilket land de kommer ifrån, alla muslimer är inte lika.
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2009-05-10, 20:42

blueheaven skrev:

Det är nog inte genomförbart. Eftersom man vill att svenskarna ska föda fler barn, så får man flerbarnstillägg....

Blir ju lite svårt att få det att gå ihop med att muslimer inte ska få barnbidrag för mer än 3 barn....
    cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Inlägg  cleopatra 2009-05-10, 21:03

Susz X skrev:Jisses vilka äckliga vibbar. Tillåt för faan ett folk utvecklas- det var inte längesedan vi Svenskor fick rösträtt och fick jobba.
    Tar hel avstånd för dessa nedvärderande rasistiska propagandan
    som även finns på sjukhus. Det vet vi.
    Frågan är om man verkligen ska jobba med människor alls
    med sådana attityder?

Mmm- dem jag vet har flytt från fadern i familjen
    - som förtryckt- på exakt samma sätt som är på tapeten i
    Sveriges massmedia nu- om svenska/ finska män som dödar/ misshandlar
    sina kvinnor.En del av dem har kvar sin religion i grund och botten- men visar det inte på något sätt..som vilken mysig människa som helst..och ärligt- vad i Jisse namn har man med att göra hur anrdra väljer att klä sig? Hur klär sig Cleo själv?
    Kanske hur konstigt i andras ögon som helst- eller helt neutral i feghet att inte kunna vara annat än "alla andra"..?

Men nu får du väl fan ta och kamma till dig Susz!!!!!!! Hur i HELVETE kan du få mitt fördömande av fundamentalistiska islamister som förtrycker andra muslimer som vill leva ett sekulariserat liv till rasistiskt propaganda?????? Antingen är du inte läskunnig eller så är du så jävla dum så du inte kan skilja på kritik av extremister och rasism. Är ditt hat mot nazister så starkt så du tror att varenda människa som riktar minsta kritik mot invandrare är rasister???? Wake up girl, det ÄR tillåtet att kritisera invandrare, TILL OCH MED muslimer, utan att vara främlingsfientlig! Stöder DU fundamentalisterna och deras kvinnosyn och tycker du att det är rätt att de försöker att hota och manipulera sitt eget folk? Är det SÅ jag ska tolka din kritik av mitt inlägg?

Och min sista kommentar var ett S.K.Ä.M.T!!! Vet du vad det är?????? Eftersom medelsnittseuropen födde så enormt mycket färre barn än medelsnittsmuslimen och jag har dubbelt så många barn som de två muslimska familjer som bor granne med mig så SKÄMTADE jag och menade att då måste jag ju räknas som muslim eftersom jag har så många barn. Det var inte på något SÄTT menat som något negativt eller nedsättande varken om muslimer eller deras klädstil.

Om du vill bli tagen på allvar så får du SLUTA tolka andras inlägg efter dina egna jävla fördomar! Annars ger de som foe:at dig rätt och gör likadant! HELVETE vad arg jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-10, 21:14

Ärligt talat Cleopatra tycker jag du ska ta och lugna ner dig lite,
    Vadå lite kritisk,
    Det står ju helt klart vad du står i invandrarfrågor,
    Du går ju ofta ut med ditt bunta ihop dom när du talar om muslimer?

Visst har du rätt att tycka vad du vill, men det har väl suszX också!

Förstår inte varför du tar åt dig som du gör?

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-10, 21:17, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-05-10, 21:16

Kamma för helvete till dig själv..Cleopatra!
    Kritik ger du till andra i hur de skriver
    - och du missförstår ofta..DET är inte fel
    - Tvärtom!

Men tål du någon kritik sjäklv???
    ICKE
    Bitchigt så det skvätter om det ända till
    Södra Afrika!!.!Näär blir du mogen för lite självkritik?
    Aldrig förmodligen..Falskt värre?
    Razz
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-10, 21:17

martin7lindgren Today at 8:14 pm
    Ärligt talat Cleopatra tycker jag du ska ta och lugna ner dig lite,
    Vadå lite kritisk,

Du borde kanske först o främst läsa alla Cleos inlägg om muslimer
    innan du uttalar dej, hur många trådar har du deltagit i här på
    aktuelltsidan?
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-10, 21:18

[quote="martin7lindgren"]Ärligt talat Cleopatra tycker jag du ska ta och lugna ner dig lite,
    Vadå lite kritisk,

Förstår inte varför du tar åt dig som du gör?[/quote

Bara så länge man går i hennes koppel och behagar går det bra- annars blir man påhoppad!
    Tydligen.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-05-10, 21:20

Susz X skrev:
    - Tvärtom!

ICKE
    Razz

Jag har genomskadat henne länge sen Susz synd att du har inte märkt
    tidigare hennes falskhet..

Men ja nu vet du i alla fall ...

Wink

MVH

//KTR
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2009-05-10, 21:21

Nu vill jag nog påstå att Cleo är en av de få som faktiskt ber om ursäkt när någon påpekar att hon har missuppfattat något. Och det varje gång. Kan på rak arm inte komma på någon annan som gjort det faktiskt....

De allra flesta kommer mest bara med ytterligare påhopp i det läget....
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-10, 21:22

Corven skrev:
    blueheaven skrev:

Det är nog inte genomförbart. Eftersom man vill att svenskarna ska föda fler barn, så får man flerbarnstillägg....

Blir ju lite svårt att få det att gå ihop med att muslimer inte ska få barnbidrag för mer än 3 barn....

Inga barnbidrag för någon som skaffar fler än tre barn!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-05-10, 21:25

Corven skrev:Nu vill jag nog påstå att Cleo är en av de få som faktiskt ber om ursäkt när någon påpekar att hon har missuppfattat något. Och det varje gång. Kan på rak arm inte komma på någon annan som gjort det faktiskt....

Ärligt tallat vad skall du gör om personen i fråga gör följande:

1. Personen (i frågan) ger dig en Lavett ...

Du undrar varför och denna säger ohh förlåt!!

2. Personen (i frågan) ger dig en Lavett ...

3. Personen (i frågan) ger dig en Lavett ...

Hur många ursäkter tänker du acceptera ??

MVH

//KTR
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-10, 21:28

Nej jag tar inga fler ursäkter från rasisten (KTR)! No

Senast ändrad av blueheaven den 2009-05-10, 21:32, ändrad totalt 1 gång
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2009-05-10, 21:30

Helt ärligt, det där har inget att göra med de ursäkter Cleo har framfört. Det är bara larvigt.

Har hon missuppfattat någon, och denne påpekar det, så är hon tamigfan den enda härinne, som har erkänt att hon har missförstått och bett om ursäkt för det.. Och det har gällt inlägg av folk både från höger och vänster.

Du har också missförstått inlägg, och fått det påpekat för dig, men jag har aldrig sett dig varken erkänna det eller be om ursäkt. Du slingrar dig ur det bara.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-05-10, 21:30

blueheaven skrev:Nej jag tar inga fler ursäkter från rasisten! No

Was??
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-10, 21:33

KickTheRasist skrev:

Was??

Du är körd!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-05-10, 21:34

Corven skrev:Helt ärligt, det där har inget att göra med de ursäkter Cleo har framfört. Det är bara larvigt.

Har hon missuppfattat någon, och denne påpekar det, så är hon tamigfan den enda härinne, som har erkänt att hon har missförstått och bett om ursäkt för det.. Och det har gällt inlägg av folk både från höger och vänster.

Du har också missförstått inlägg, och fått det påpekat för dig, men jag har aldrig sett dig varken erkänna det eller be om ursäkt. Du slingrar dig ur det bara.

Jag har faktisk erkänt min fel till dig absolut ..
    vet inte om du minns ..

Men jag upprepar inte dem i alla fall ...
    vissa här upprepar den här i forumet med
    tillsyn att irritera eller helt enkelt
    provocera ...

MVH

//KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-05-10, 21:34

blueheaven skrev:
    KickTheRasist skrev:

Was??

Du är körd!

Was??
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2009-05-10, 21:39

KickTheRasist skrev:

Jag har faktisk erkänt min fel till dig absolut ..
    vet inte om du minns ..

Men jag upprepar inte dem i alla fall ...
    vissa här upprepar den här i forumet med
    tillsyn att irritera eller helt enkelt
    provocera ...

MVH

//KTR

Ok då, du erkände överför mig Very Happy Men så är jag ju speciell också Razz

Men det finns andra tillfällen då du bara slingrat dig ur det hela.

Du vet var jag står, både i fråga om muslimer, invandring och politiskt. Jag anser att Cleo är en av de trevligaste att debattera med härinne, trots att vi nog står ganska långt ifrån varandra i många frågor. Men hon håller oftast samma typ av nivå som jag gör, och försöker undvika påhopp, och försöker, precis som jag hålla sig till ämnet. Visst misslyckas man ibland, men standarden är ändå ganska lika på mig och Cleo.

Och att då påstå att hon inte tål kritik, det gör mig lite upprörd faktiskt, för det finns det andra som är betydligt sämre på än Cleo....

Senast ändrad av Corven den 2009-05-10, 21:40, ändrad totalt 1 gång
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-05-10, 21:40

Corven skrev:Nu vill jag nog påstå att Cleo är en av de få som faktiskt ber om ursäkt när någon påpekar att hon har missuppfattat något. Och det varje gång. Kan på rak arm inte komma på någon annan som gjort det faktiskt....

Ja- jag har bett henne om ursäkt en massa gånger när jag missuppfattat henne..
    Och tackat för konstruktiv kritik..Haar du missat det?
    Har hon missuppfattat mig har jag oxå bett om ursäkt- i att jag varit otydlig..
    men- jag ämnar inte ursäkta mig själv en gång till.Inte efter
    detta- och några liknande i andra trådar..
    Att jag skulle bli bemött på samma sätt är inget krav alls...
    och förstår inte dessa plötsliga taggar- iof kan det ju bero
    på en rädsla/ försvar..aggressivitet har ju alltid något av det som grund.
    Ärligt så struntar jag i det- och anser att andra borde göra det oxå.
    Vill Cleo mig något- kan hon maila mig.
    "Ju fler kockar desto sämre soppa..!
    cleopatra
    cleopatra

Antal inlägg : 511

Inlägg  cleopatra 2009-05-10, 23:43

Susz:

Jag har varit mycket tydlig med att jag inte har några som helst problem med att folk kritiserar mina åsikter i olika frågor. Vad jag däremot inte köper är när man gör det med nedsättande kommentarer om mig som person eftersom jag inte gör så mot andra, speciellt inte om man inte ens förstår mina inlägg. Gång på gång har du missförstått och misstolkat mina inlägg, ända sen AB, och dragit slutsatser som varit helt uppåt väggarna för att sen ondgöra dig över mig som person. Kritik kan jag visst ta, om den är konstruktiv och bygger på fakta. Jag har bemött kritik många gånger här på forum från folk som inte delat mina åsikter utan att ta illa vid mig, men det har alltid varit faktaunderstött och konstruktivt, inte småsint och elakt.

Jag hoppar ALDRIG på någon som inte hoppar på mig först och nu köper jag inget mer personangrepp från dig, vill du kritisera mina åsikter, fine, men kom med fakta och inte elaka påhopp.

Varför i hela friden skulle jag skicka PM till dig? Attackerar du mig öppet på forum får du fan ta kritiken öppet också.

Martin:

Jag har ALDRIG buntat ihop folk och generaliserat, utan alltid, i alla mina inlägg, varit mycket tydlig med att påpeka att varje individ är ansvarig för sitt eget beteende. Påstår du det så har antingen inte läst dem eller inte förstått dem. Visst har jag en kritisk inställning till vissa invandrare, och en del av deras kultur, men jag har ALDRIG sagt att det gäller alla personer eller hela kulturen.

Visst får Susz ha sin åsikt, bara inte om mig som person som hon baserar på mina åsikter som hon dessutom missförstått. Att du av alla här ska kritisera mig för att jag för en gångs skull blir arg och försvarar mig med kraftfulla ord är ju rätt kul. Du som flyger i luften så fort någon säger ett ont ord om dig, Mona eller sossarna och alltid hävdar din rätt att försvara dig. Du om någon borde väl förstå att alla har en gräns.

Sunrise: Hej vännen! Kul att se dig här! sunny
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME

Antal inlägg : 575

Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-10, 23:58

KickTheRasist skrev:
    Susz X skrev:
    - Tvärtom!

ICKE
    Razz

Jag har genomskadat henne länge sen Susz synd att du har inte märkt
    tidigare hennes falskhet..

Men ja nu vet du i alla fall ...

Wink

MVH

//KTR

Du ÄR en dååååre
    Corven
    Corven

Inlägg  Corven 2009-05-11, 08:12

blueheaven skrev:

Inga barnbidrag för någon som skaffar fler än tre barn!

Nu är det ju knappast Sverige som kan lösa problemet. Så även om vi tog bort barnbidraget helt, så skulle det inte göra någon skillnad, om man tror på det filmen försöker förmedla...

Vad kan man göra åt att muslimerna breder ut sig så mycket? Sitta på forum och himla med ögonen och förfasa sig lär ju inte göra någon skillnad.

Eller är faran verkligen så stor? Många muslimer som varit här länge är bara muslimer till namnet, ungefär som de flesta svenskar är kristna. Kan det bli likadant med de muslimer som flyttat till andra länder på senare år?

Kan framtiden faktiskt se annorlunda ut än filmen försöker visa?

Hur många kristna finns det egentligen i världen?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 07:02