Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
Corven
Sunrise
KickTheRasist
Thetaxpayer
RedCloud
theward
Regndrottning
x-medborgare
Jollan
lazy
cleopatra
formsvackan
Susz X
IK HAAT COMMUNISME
18 posters

    Skrämmande video om Europas nedergång

    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-09, 16:38

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Susz X 2009-05-09, 16:51

    Besynnerligt- du lade in denna bara en liten stund efter
    min film om drogsmuggling- hur det kan gå till
    - och sexslaveri / utnyttjning av barn...
    Är det en slump?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-09, 17:08

    Susz X skrev:Besynnerligt- du lade in denna bara en liten stund efter
    min film om drogsmuggling- hur det kan gå till
    - och sexslaveri / utnyttjning av barn...
    Är det en slump?

    Är du någon slags forumspolis som bestämmer vilka videos man får länka till?
    Och om du måste veta så var det en slump.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Susz X 2009-05-09, 17:53

    IK HAAT COMMUNISME skrev:
    Susz X skrev:Besynnerligt- du lade in denna bara en liten stund efter
    min film om drogsmuggling- hur det kan gå till
    - och sexslaveri / utnyttjning av barn...
    Är det en slump?

    Är du någon slags forumspolis som bestämmer vilka videos man får länka till?
    Och om du måste veta så var det en slump.

    Oops- får man inte ens fråga..Nåväl- då vet jag det.
    Ska undvika att fråga dig något hädanefter- iaf försöka.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  formsvackan 2009-05-09, 19:58

    IK HAAT COMMUNISME skrev:It's over.
    Inte då, det är bara för er ungdomar att ta ert ansvar, och öka den icke muslimska barnaskaran fort som bara den Very Happy
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  cleopatra 2009-05-09, 23:23

    formsvackan skrev:
    IK HAAT COMMUNISME skrev:It's over.
    Inte då, det är bara för er ungdomar att ta ert ansvar, och öka den icke muslimska barnaskaran fort som bara den Very Happy

    Jag har gjort mitt, jag har 5 Cool Läskig film dock, frågan är vilken framtid mina barn har om filmen stämmer, för att inte tala om mina barnbarn Sad Kanske lika bra att konvertera på en gång, så är det gjort liksom.....
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  lazy 2009-05-09, 23:39

    Jag har 4 så jag har gjort mitt för samhället. Smile Man borde kanske
    tänka lite annorlunda än bara till barnafödande här i Europa. Hur
    många som har flytt från exempelvis Irans offentliga hängningar o
    spöstraff skulle vilja införa det här?
    avatar
    Jollan


    Antal inlägg : 46
    Join date : 09-02-24

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Action?

    Inlägg  Jollan 2009-05-10, 01:29

    Verkar ju inte vara en helt osannolik framtid när man ser filmen. Syns ju här i botkyrka också när man är ute, beroende på var föräldrarna kommer ifrån och vilken religion dom har så är det en jäkla skillnad i antalet ungar dom har i följet.
    Men det ska väl också påpekas att det inte är 100 procent av ungarna som anammar föräldrarnas livsstil, av dom 7 tjejer med muslimska föräldrar min yngsta dotter hade i klassen sista 3 åren i grundskolan var det ingen som bar slöja eller i övrigt levde enligt deras önskemål. (En rymde dock när hon skulle skickas tillbaka för giftemål och är numera ganska nergången och åker in o ut på behandlingshem)
    Så man kan nog ifrågasätta tidsberäkningarna en del. Undrar också vilken typ av action det uppmanas till på slutet. Ska vi bräcka dom i barnafödande eller på något sätt bromsa deras? Förbjuda deras religion eller vad?
    Vilka har producerat filmen och i vilket syfte?
    Har själv 3 ungar, ateistiskt fostrade men fria att be en bön om dom så skulle vilja.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Susz X 2009-05-10, 01:57

    Vad är propagandafilmens syfte? Även jag undrar vem som gjort den..
    Och det du skriver cpjavel/ IK HAAT..?
    citat: "It's over."
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  lazy 2009-05-10, 11:09

    [font=Verdana]PENANG, May 8 — A lecturer with Universiti Sains Malaysia (USM) today lodged a police report over a video clip which allegedly insulted and belittled Islam.
    The video clip shows a shirtless man wearing jeans praying toward a verse taken from the Al-Quran and saying, ‘sabda Rasulullah (saw.), marilah kita semua orang Melayu makan babi’ (the Rasulullah (Prophet) said, let us all the Malays eat pork). Muhammad Hatta said he had made an investigation and the Internet Protocol (IP) of the address showed that it was registered in Kota Baharu, Kelantan. — Bernama

    https://www.youtube.com/watch?v=vlEwMobeQQM&feature=channel_page
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  cleopatra 2009-05-10, 12:23

    Jollan skrev:Verkar ju inte vara en helt osannolik framtid när man ser filmen. Syns ju här i botkyrka också när man är ute, beroende på var föräldrarna kommer ifrån och vilken religion dom har så är det en jäkla skillnad i antalet ungar dom har i följet.
    Men det ska väl också påpekas att det inte är 100 procent av ungarna som anammar föräldrarnas livsstil, av dom 7 tjejer med muslimska föräldrar min yngsta dotter hade i klassen sista 3 åren i grundskolan var det ingen som bar slöja eller i övrigt levde enligt deras önskemål. (En rymde dock när hon skulle skickas tillbaka för giftemål och är numera ganska nergången och åker in o ut på behandlingshem)
    Så man kan nog ifrågasätta tidsberäkningarna en del. Undrar också vilken typ av action det uppmanas till på slutet. Ska vi bräcka dom i barnafödande eller på något sätt bromsa deras? Förbjuda deras religion eller vad?
    Vilka har producerat filmen och i vilket syfte?
    Har själv 3 ungar, ateistiskt fostrade men fria att be en bön om dom så skulle vilja.



    Åjo Jollan, tideräkningen stämmer nog, dock håller jag med dig om att alla barn inte följer familjens önskemål om levnadssätt. Det är nog det som är den "action" klippets skapare efterlyser, om muslimerna är välintegrerade i respektive land så spelar det ingen roll hur många de är. Det är islamisterna vi ska se upp med, de som hotar, förföljer och bestraffar dem som vill integreras i sina nya hemländer. Att islamister och imamer, både i områden som tex Rosengård och i moskéer runt om i världen, försöker indoktrinera unga muslimer att anamma deras synsätt är ju ingen hemlighet. Dem ska vi skicka hem så de kan leva efter sina älskade "sharialagar" och låter de sekulariserade muslimerna leva ifred.

    Vi har två muslimska familjer här på gården, den ena familjen har två barn den andra har tre. Jag har fem... Wink *börjar leta efter hucklet*
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Susz X 2009-05-10, 13:27

    Jisses vilka äckliga vibbar. Tillåt för faan ett folk utvecklas- det var inte längesedan vi Svenskor fick rösträtt och fick jobba.
    Tar hel avstånd för dessa nedvärderande rasistiska propagandan
    som även finns på sjukhus. Det vet vi.
    Frågan är om man verkligen ska jobba med människor alls
    med sådana attityder?
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-10, 13:28

    Dom flesta "muslimer" jag känner som kom i slutet på 70 början på 80 talet har flytt från religonen.
    Många är muslimer pga. ursprungsland till namnet
    Likväl som jag skulle vara kristen villket jag inte är.. Very Happy Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Susz X 2009-05-10, 13:31

    Mmm- dem jag vet har flytt från fadern i familjen
    - som förtryckt- på exakt samma sätt som är på tapeten i
    Sveriges massmedia nu- om svenska/ finska män som dödar/ misshandlar
    sina kvinnor.En del av dem har kvar sin religion i grund och botten- men visar det inte på något sätt..som vilken mysig människa som helst..och ärligt- vad i Jisse namn har man med att göra hur anrdra väljer att klä sig? Hur klär sig Cleo själv?
    Kanske hur konstigt i andras ögon som helst- eller helt neutral i feghet att inte kunna vara annat än "alla andra"..?
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-10, 14:59

    Suss, du har alltså inget emot det som videon visar? Enligt dig är det helt OK om Europa blir islamiskt?

    Hela världen håller på att islameras, videon är propaganda ja, men sann hursomhaver!

    Sluta gnälla om rasism hit och dit. Jag vill inte ha en islamisk världsanordning. Gör det mig till rasist?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-10, 15:07

    Inte heller vill jag ha en muslimskt Sverige eller europa.

    Men jag är ganska säker att de gamla vikingarna inte ville ha ett kristet Sverige heller....

    Förändringar sker vare sig vi vill eller inte. Det är bara att sätta saker i rätt perspektiv.


    queen
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-10, 15:08

    Regndrottning skrev:Inte heller vill jag ha en muslimskt Sverige eller europa.

    Men jag är ganska säker att de gamla vikingarna inte ville ha ett kristet Sverige heller....

    Förändringar sker vare sig vi vill eller inte. Det är bara att sätta saker i rätt perspektiv.


    queen


    Bara att acceptera menar du?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-10, 15:15

    IK HAAT COMMUNISME skrev:
    Regndrottning skrev:Inte heller vill jag ha en muslimskt Sverige eller europa.

    Men jag är ganska säker att de gamla vikingarna inte ville ha ett kristet Sverige heller....

    Förändringar sker vare sig vi vill eller inte. Det är bara att sätta saker i rätt perspektiv.


    queen


    Bara att acceptera menar du?

    finns det något vi kan göra åt det? Särskild efter vår död?

    Jag försöker inte diktera hur andra skall leva, (inom vissa gränser). Och jag låter inte andra diktera för mig hur jag skall leva.


    queen
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-10, 15:24

    Regndrottning skrev:
    IK HAAT COMMUNISME skrev:
    Regndrottning skrev:Inte heller vill jag ha en muslimskt Sverige eller europa.

    Men jag är ganska säker att de gamla vikingarna inte ville ha ett kristet Sverige heller....

    Förändringar sker vare sig vi vill eller inte. Det är bara att sätta saker i rätt perspektiv.


    queen


    Bara att acceptera menar du?

    finns det något vi kan göra åt det? Särskild efter vår död?

    Jag försöker inte diktera hur andra skall leva, (inom vissa gränser). Och jag låter inte andra diktera för mig hur jag skall leva.


    queen

    Våra barns barn däremot kommer nog få stå emot mycket påfrestningar från den muslimska majoriteten.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-10, 15:29

    Våra barns barn däremot kommer nog få stå emot mycket påfrestningar från den muslimska majoriteten.

    Möjligt... Men det är inte troligt att ens islamen är förskaffat på samma sätt som den är idag. Allting förändras, även religionerna. De allra flesta människor vill bara leva ett vanligt liv. Detta gäller även muslimer.

    Men det är deras liv som vi inte kan göra något åt. Inte heller är det säkert att våra barnbarn kommer att få ett miserabelt liv. De kanske får det trivsamt och ser tillbaka på oss med medömkan. Det är ingen som vet...


    queen
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty kristendommen har ju ändrats

    Inlägg  theward 2009-05-10, 15:37

    Islam kommer att följa samma mönster...

    Så jag vet inte om vi behöver var så rädda ifall det blir islam som "tar över".
    Jag tror nämligen att "förtryckandets" tid, snart är över i alla religioner
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-10, 15:40

    Regndrottning skrev:
    Våra barns barn däremot kommer nog få stå emot mycket påfrestningar från den muslimska majoriteten.

    Möjligt... Men det är inte troligt att ens islamen är förskaffat på samma sätt som den är idag. Allting förändras, även religionerna. De allra flesta människor vill bara leva ett vanligt liv. Detta gäller även muslimer.

    Men det är deras liv som vi inte kan göra något åt. Inte heller är det säkert att våra barnbarn kommer att få ett miserabelt liv. De kanske får det trivsamt och ser tillbaka på oss med medömkan. Det är ingen som vet...


    queen

    Man undrar ju hur Europa har kunnat lägga grund till en utplåning utan att förstå vad som kan hända. Som videon säger, det är försent nu.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  RedCloud 2009-05-10, 17:27

    "Som videon säger, det är försent nu."

    *skratt*

    tro inte på all rasistisk propaganda där ute på det världsomspännande nätverket Internet.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Susz X 2009-05-10, 17:58

    En usel taktik- varför skapar du rädsla ? Vad är rädsla? Okunskap?
    Jisses- varenda fri människa väljer sitt liv- så det är vad vi borde
    lära ut i stället- inte en massa rasistisk propaganda.
    Eller är det enbart en undanledande manöver?


    Vi borde lägga mer vikt på att få bort narkotikan från våra gator!
    Det är där det allra största hotet finns- mot oss människor!!
    !
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-05-10, 18:12

    RedCloud skrev:"Som videon säger, det är försent nu."

    *skratt*

    tro inte på all rasistisk propaganda där ute på det världsomspännande nätverket Internet.

    Du menar att videon ljuger?

    Sponsored content


    Skrämmande video om Europas nedergång Empty Sv: Skrämmande video om Europas nedergång

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 13:46