Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
Kakmonstret
MartinLindgren
Redvictory
Jollan
womanlover
kanaljen
Sossar-e-lata
Susz X
Thetaxpayer
Vercingetorix
marxisten
15 posters

CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP

Omröstning

Ska sexköp bli lagligt

[ 10 ]
    CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Bar_left63%CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Bar_right [63%] 
    [ 6 ]
    CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Bar_left37%CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Bar_right [37%] 
    [ 0 ]
    CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Bar_left0%CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Bar_right [0%] 

Totalt antal röster: 16
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Empty Sv: CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP

Inlägg  Thetaxpayer 2009-05-12, 10:47

Hela grejen med en liberalisering av sexköpslagen är ju att det skall vara frivilligt. Tvång är aldrig ok. Inte ens med sina barn eller fru.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP - Sida 4 Empty Sv: CUF VILL LEGALISERA SEX KÖP

Inlägg  Vercingetorix 2009-05-12, 11:38

[quote="Thetaxpayer"]
    Susz X skrev:En aspekt till..faktiskt från en bloggande man..se länken:

http://blogg.aftonbladet.se/25229/perma/1206542/

[color=orange]Tydligen anser många inom Centerns ungdomsförbund, även här på AC att det är okej att man ska kunna köpa sig en kropp att sexuellt utnyttja, förnedra och kanske misshandla.
    Trots att människohandel är ett brott mot mänskliga rättigheter..

Det här visar fram en oerhört cynisk attityd som öppnar dörrarna till fler övergrepp på unga tjejer och killar. Som om det inte skulle räcka mer än väl med det som händer idag.

att sexuellt utnyttja, förnedra och kanske misshandla.

Jävligt konstiga sexvanor du har tycker jag.

http://www.expressen.se/sex/1.1565943/de-vanligaste-sexfantasierna

Kolla särskilt på den näst vanligaste sexfantasin hos kvinnor. Vissa kanske tar ett steg extra och förverkligar den..
    (Jag gör mitt bästa för att förverkliga mina, även om det inte gäller just prostitution. ;-)
    P.s. Det är INGEN här som förordar sexuellt tvång, utan den här diskussionen rör kvinnor som frivilligt väljer att prostituera sig.

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 14:52