Det låter du din mamma och fru göra!
Min bild av dig Mr. Blue, är att du inte frivilligt gör något för någon annan,
För du har ju frun och mamma!
Men dom lär väl tröttna på dina fasoner, förr eller senare?
martin7lindgrenon tis jun 02, 2009 9:13 am
Men dom lär väl tröttna på dina fasoner, förr eller senare?
martin7lindgren skrev:Jaha, Madame Lazy ute med sin bevingade häst och flyger igen!
Men som svar på din fråga, kan Martin sträcka på sig och säga, nej, jag har aldrig utnyttjat andra människor!
Skulle heller aldrig göra som Mr. Blue så stolt säger om sig själv,
ligga hemma om jag varit hel och arbetsför,
Tvärtom så hjälpte jag min mamma med det mesta sista åren hon levde!
martin7lindgren skrev:Hörde på nyheterna nyss, enligt novus/opinion backar moderaterna rejält inför EU valet,
Man är nere på 20%, att jämföra med förra gångens 18%
Monas sossarna är över 10% större, är det en fingervisning hur det kommer gå i vårt eget riksdagsval 2010?
Vad tror ni, herrar & damer med blåa näsor?
martin7lindgrenon tis jun 02, 2009 10:03 pm
52 år gammal och arbetsför Mr. Blue vill ju inte jobba,
martin7lindgren skrev:Det verkar som nästa EU ordförande Fredrik Reinfeldt får en del att göra under sin period?
Såg idag arbetslösheten inom EU är uppe i 9,2%, 14,6 miljoner människor, en siffra som väntas öka till minst 11,5% 2010!
Många regeringar väntas bli tvingande till profektionism, två regeringar har redan fallit p.g.a av kriserna, Islands och Lettlands, fler väntas gå samma öde till mötes!
Allt det ska Reinfeldt hantera, plus att han ska hålla stånd här hemma och försvara sin och alliansens usla politik, nu när valet 2010 närmar sig!
Att tvingas låta sin vice Maud Olofson ta över årorna här hemma måste ju vara ångestframkallande bara det?
martin7lindgren skrev:Sen ska vi nog vara glada att du föredrar att ligga hemma och sparka dig trött, och vänta på att frugan kommer hem och matar sin 52 åriga baby?
KANSKE BÖRJAR BLI DAGS ATT SLÄNGA BLÖJORNA, OCH KÖRA IGÅNG MED LITE POTT TRÄNING FÖR DIN DEL, MR. BLUE?