Clownen och Clownan har midsommarjouren
Blånäsornas snedskjutar gäng blir fan bara värre för varje dag, vilket skitpar!
martin7lindgren skrev:ja nu vet man fårskallarna Rahm och SiP, kramandes hand i hand ute på ängarna,
martin7lindgren skrev:ja nu vet man fårskallarna Rahm och SiP, kramandes hand i hand ute på ängarna,
mimra skrev:Tror att jag precis har kommit på vad martin försörjde sig på under sin hemlösa period.
Militärkläder på streetan kanske är fint enligt martin?råttan skrev:Det är ju det jag sagt hela tiden. Det har aldrig varit sjukdom eller skada som hållit martin borta från arbete. Det har enbart handlat om hans egen lathet samt att han anser sig för fin för de flesta uppdrag *skrattar*
mimra skrev:Tror att jag precis har kommit på vad martin försörjde sig på under sin hemlösa period.
martin7lindgren skrev:Men hur kommer det sig att jag en handikappad pensionär kan hålla herr råtta och fröken SiP fullt sysselsatta på självaste midsommarkvällen?
Bättre det än att ni springer runt ute på stan och förstör tillvaron för andra,
För mig rubbar ni inte på puttefnaskar!
martin7lindgren skrev:Vet du vad jag tycker fröken Sip, lämna dom små barnen ifred, håll dig till dina likar!
martin7lindgren skrev:Barnen rädda för mig? Vilka barn då?
Jag rädd, för vilka då?
Nu är fröken utanför banan igen och trippar, och ylar i vanlig ordning, utan täckning?
Men för kännedom, när fröken ändå tar upp frågan, så är det många år sedan jag gav mig själv ett löfte, att aldrig vara rädd för någon så länge jag lever,
Då tar jag hellre ett par smällar om det vill sig illa!
Jag viker inte ner mig för någon, det ska du ha klart för dig!
R.O.F.L skrev:Hur orkar ni? Vuxenmobbing, pennalism. Har jag kommit rätt då?
Mindervärdeskomplex eller för mycket fritid. I tråd efter tråd inget annat än raljerande över andras olycka.
Saknar AB forum oerhört.