Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+31
R.O.F.L
mimra
KickTheRasist
Mona Stalin.
..........
formsvackan
x-medborgare
Corven
marxisten
Sossar-e-lata
Sunrise
Redvictory
Susz X
cleopatra
berralarzon
Blåfront
Kakmonstret
Thetaxpayer
theward
SiP
RedCloud
kanaljen
GustavAnder
Leena-66
fredrik rahm70
lazy
Regndrottning
blueheaven
råttan.
Sniperace
MartinLindgren
35 posters

NYA SIFFROR/OPINION...!

mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

NYA SIFFROR/OPINION...! - Sida 35 Empty Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!

Inlägg  mimra 2009-06-27, 01:29

råttan skrev:martin lille,

Vet inte riktigt vad din mamma försäkte lära dig, men det verkar ha gott mindre bra.

Tror imte att hans morsa har lärt honom nåt öht, kan man bli en sån jäkla fullblodsidiot om förälldrarna har
    lärt ungen nånting över huvud taget?
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-06-27, 01:47

mimra skrev:
    råttan skrev:martin lille,

Vet inte riktigt vad din mamma försäkte lära dig, men det verkar ha gott mindre bra.

Tror imte att hans morsa har lärt honom nåt öht, kan man bli en sån jäkla fullblodsidiot om förälldrarna har
    lärt ungen nånting över huvud taget?

Jisses vilka rötägg ni äär!
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-06-27, 01:49

ashura skrev:Att kalla sjuka personer lata tyder på en hemsk människosyn.

-ashura

Det håller jag med dig om.
    Och det är vad Råttan håller på med- bland andra.
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-06-27, 08:44

SuszX lille,

Ta det lugnt nu. Här har martin lille i inlägg efter inlägg kallat mig för både nazist och rasist. Dessutom har han gett sig på mina föräldrar ett otal ggr. Detta att han ger sig på andra debattörers familjemedlemmar har pågått i åratal. Inte en enda vänstermupp har kommenterat detta. När jag nu gav tillbaka med samma mynt så tog det inte lång stund för en vänstermupp att reagera. Makalöst.

När det gäller sjuka, handikappade och lata bidragslyftare så är detta olika grupper. Jag anser att skattemedel i första hand bör spenderas på de 2 första. martin anser att de lata ska ha det lika bra som de sjuka. Fatta!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-06-27, 09:07

råttan skrev:SuszX lille,

Ta det lugnt nu. Här har martin lille i inlägg efter inlägg kallat mig för både nazist och rasist. Dessutom har han gett sig på mina föräldrar ett otal ggr. Detta att han ger sig på andra debattörers familjemedlemmar har pågått i åratal. Inte en enda vänstermupp har kommenterat detta. När jag nu gav tillbaka med samma mynt så tog det inte lång stund för en vänstermupp att reagera. Makalöst.

När det gäller sjuka, handikappade och lata bidragslyftare så är detta olika grupper. Jag anser att skattemedel i första hand bör spenderas på de 2 första. martin anser att de lata ska ha det lika bra som de sjuka. Fatta!

Du talar emot dig själv hela tiden råttan (som vanligt)
    martin har delgett oss hans förra liv som uteliggare och hemlös med allt vad det för med sig! nu idag lever martin sen en tid tillbaka ett ordnat liv
    (martin har tagis sig ur skiten) självförvållat eller ej är ovesentligt nu!
    alltså kontentan tycker jag blir att martin är ett levande bevis på att det GÅR att komma upp från skiten och få ett människovärde igen!

Det jag dagligen ser här på forumet är en massa Alliansjävlar som enbart vill tillskriva martin en massa skit som att han är en belastning m,m det ni glömmer är att hemlösa kommer från alla socialgrupper samma gäller missbruket! det dålda missbruket är förmodligen störst i socialgrupp 1. där missbrukas det både med tabletter och sprit! det jag undrar över är! varför är det enbart Alliansanhängare som jävlas med sjuka arbetslösa och hemlösa? det är ju knappast de som betalar in skatt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-27, 09:27

Vad ska du kallas för något då Mr.Råtta, du har ju i flera år jagat runt erfter sjuka handikappade och pensionärer och skrikit i högan sky vilka lata bidragslyftare vi är,
    Därför påtalar jag att den ideologi du sprider redan är praktiserad av Hitler och nazisterna i Tyskland under kriget!
    Vi vet också allt för väl vilken slutgiltig lösning man hade på problemet med sjuka, handikappade, gammla och oliktänkande!

För kännedom kan ju jag berätta, att när jag växte upp på 50 talet, var det en dödsynd om någon av oss ungar sprang och gapade på äldre, handikappade eller utlänningar,

Något säkert dom flesta som växte upp då håller med om?
    Så nu när vi ser sen en tid tillbaks hur Mr.Råtta försöker vända och belasta mig med sin ideologi, som faller det under begreppet, fel blir bara fel!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-27, 13:40

redlooser,

"Du talar emot dig själv hela tiden råttan (som vanligt)"

Du lyckas dock inte prestera ett enda exempel på detta. Det beror antagligen på att du är en mupp.

"martin har delgett oss hans förra liv som uteliggare och hemlös med allt vad det för med sig! nu idag lever martin sen en tid tillbaka ett ordnat liv (martin har tagis sig ur skiten) självförvållat eller ej är ovesentligt nu!"

Visst är martins berättelse (sann eller osann) oväsentlig för debatten. Där är vi helt överens.

"alltså kontentan tycker jag blir att martin är ett levande bevis på att det GÅR att komma upp från skiten och få ett människovärde igen!"

Varför skulle det inte gå?

"Det jag dagligen ser här på forumet är en massa Alliansjävlar som enbart vill tillskriva martin en massa skit som att han är en belastning m,m det ni glömmer är att hemlösa kommer från alla socialgrupper samma gäller missbruket!"

Varje medborgare har ett ansvar för att klara sin egen försörjning i största möjliga utsträckning. Det kostar samhllet stora pengar att ta hand om de som av olika anledningar inte klarar detta. Det är faktiskt därför vi betalar skatt. Vem är det eg. du försöker lura när du påstår att det inte kostar något att försörja skadade och sjuka ?

Som om det inte vore nog med de som på riktigt är sjuka och skadade så har vi därutöver en mängd latmaskar som gjort det till en konst att leva på andra.

"det dålda missbruket är förmodligen störst i socialgrupp 1."

Jaså, det tror du. Jag vet inte och jag bryr mig inte.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-27, 13:51

"Vad ska du kallas för något då Mr.Råtta"

Jag är bara en enkel arbetare. Du får kalla mig vad du vill. Det gör bara att du framstår som den fåntratt du är.

"du har ju i flera år jagat runt erfter sjuka handikappade och pensionärer och skrikit i högan sky vilka lata bidragslyftare vi är, Därför påtalar jag att den ideologi du sprider redan är praktiserad av Hitler och nazisterna i Tyskland under kriget!"

martin lille, för det första så ljuger du, och det vet du mycket väl. Jag har verkligen inte jagat någon och ej heller ylat eller skrikit. Jag har ej heller aldrig någonsin kallat sjuka för lata bidragslyftare. Du kan inte peka ut ett enda inlägg där jag skrivit det du påstår, vilket får bilden av dig som en fåntratt att bli ännu tydligare.

För det andra så borde du läsa på om Hitler och andra världskriget. Tror du verkligen det handlade om att skrika och yla om bidragslyftare? Herregud, du är ju totalt bakom flötet.

"För kännedom kan ju jag berätta, att när jag växte upp på 50 talet, var det en dödsynd om någon av oss ungar sprang och gapade på äldre, handikappade eller utlänningar"

Att ni hade problem med sådant i dina kretsar förvånar mig inte ett dugg.

"Så nu när vi ser sen en tid tillbaks hur Mr.Råtta försöker vända och belasta mig med sin ideologi, som faller det under begreppet, fel blir bara fel!"

Jag bara läser det du skriver martin lille. Du borde slå Godwins lag på wikipedia så kanske du lär dig något.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-27, 16:12

Suck...? Mr. råtta har du äntligen fått fast din lilla svanstump?
    Smakade det bra?

Mumsmums för Mr.Råtta!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-27, 19:36

Var det nåt du ville martin lille?
    jocke
    jocke

Antal inlägg : 34

Inlägg  jocke 2009-06-27, 19:53

Det var tydligen RedVictory som skrev det så då blir min fråga, hur kan nån hålla sig kvar i socialgrupp
    1 om personen har grava alkoholproblem?
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-06-27, 20:00

råttan skrev:SuszX lille,

Rödingar i ett nötskal

Tänk om de angripit martin, redsvictory och redcloud på ab lite tidigare så hade det forumet kanske kunnats räddas
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-06-27, 20:11

Här har martin lille i inlägg efter inlägg kallat mig för både nazist och rasist

Martin gör rätt, man ska kalla saker vi dess rätta namn...
    jocke
    jocke

Antal inlägg : 34

Inlägg  jocke 2009-06-27, 20:25

Men kom igen nu RedCloud är inte nazist lite att ta i? Själv är jag utköpt efter att inte vara välkommen
    i företaget längre men jag har svårt att kalla min chef för nazist av den anledningen och samma är
    det med dom nya reglerna om sjuka och arbetslösa, hur illa jag än tycker om dom nya reglerna så kan
    jag inte kalla dom nazistiska.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-27, 20:36

jocke skrev:Men kom igen nu RedCloud är inte nazist lite att ta i? Själv är jag utköpt efter att inte vara välkommen
    i företaget längre men jag har svårt att kalla min chef för nazist av den anledningen och samma är
    det med dom nya reglerna om sjuka och arbetslösa, hur illa jag än tycker om dom nya reglerna så kan
    jag inte kalla dom nazistiska.

Tja du kan ju inte kalla din arbetsgivare för nazist om han förtrycker ner dem sjuka
    du kan kalla han för Idiot / Imbecill eller Rikemans Svin som trampar ner på dem svag utsatta i Svenska samhället så klart för sitt eget vinst.

MVH
    //KTR
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-06-27, 21:03

RedCloud skrev:
    Här har martin lille i inlägg efter inlägg kallat mig för både nazist och rasist

och du gnäller man inte kallar dig redcloud

buuhuu
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-27, 21:14

Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:

buuhuu

Nazze käft för fan !!
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2009-06-27, 21:19

KickTheRasist skrev:
    Blåfront skrev:
    RedCloud skrev:

buuhuu

Nazze käft för fan !!

Off topic Rasisten, Igen. Börjar du inse att du he helt väck?
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-06-27, 22:34

[quote="Thetaxpayer

Off topic Rasisten, Igen. Börjar du inse att du he helt väck?[/quote]

Rasisten tycker att det är helt OK att döda de som han anser förstör hans land men anser samtidigt att det är helt OK att sitta tryggt och lungt i Sverige och gapa på andra länder som försöker upprätthålla sin existens.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-27, 23:01

citat:
    "Rasisten tycker att det är helt OK att döda de som han anser förstör hans land men anser samtidigt att det är helt OK att sitta tryggt och lungt i Sverige och gapa på andra länder som försöker upprätthålla sin existens."

Jahud tycker att jag är Rasist för att jag har försvarat mitt land och samtidigt tycker att det är helt ok att utplåna alla muslimer och deras länder och skapa ett stor s.k Israel vem är rasist egentligen lille shalom ??
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-28, 01:28

Ptjaaa,

Vore mer imponerad om du tillrättavisade hans rasist och nazist-fjams.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-28, 02:09

råttan skrev:Ptjaaa,

Vore mer imponerad om du tillrättavisade hans rasist och nazist-fjams.

Är din frågan riktad mot mig?
    Eller var det en fråga det saknar ju frågetecken?.

MVH
    //KTR
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-28, 08:55

Det var ingen fråga helt enkelt. Därav det utelämnade frågetecknet.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-28, 09:39

Ikväll Kl:19.00 drar Almedagsveckan igång, först ut är Lars Ohly!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-28, 09:55

Du har inget försvar Mr. Råtta, ditt kampanjan
    de mot sjuka, handikappade och pensionärer i flera år nu, talar för sig själv,

Du är inte dummare än att du vet mycket väl att den ideologi du föresråkar är praktiserad redan under kriget!

Att det sen tydligen sanningen är en öm punkt även för en råtta kan inte hjälpas!
    Du har envetet trumpetat ut ditt och ingen annans "lata bidragslyftare när du talar om nämda grupper,

Och ju mer du slingrar dig dessto svårare får du att ta dig ur din egen skit!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-14, 20:40