Sniper är en av de få som kan rikta kritik och beröm åt både hållen. Detta skall han inte utstå spe för.... tvärtom! Han är klarsynt och ärlig och har båda ögonen öppna. Vilket inte kan sägas om flertalet härinne.
Så ge dig nu med angreppen, Martin.
Regndrottning skrev:Martin, ge dig nu.....
Sniper är en av de få som kan rikta kritik och beröm åt både hållen. Detta skall han inte utstå spe för.... tvärtom! Han är klarsynt och ärlig och har båda ögonen öppna. Vilket inte kan sägas om flertalet härinne.
Så ge dig nu med angreppen, Martin.
martin7lindgren skrev:Vadå ge mig, jag tycker Sniper låter som en blåing, och det har fan inte du med att göra Regndrottning!
Jag tycker vad jag vill, så sköter du din bit!
martin7lindgren skrev:Stämmer inte det, är du inte med oss, så är du mot oss?
martin7lindgren skrev:jag tycker helt enkelt att du ska hålla truten Mr. Sniper!
Du tar stora ord i din mun!
Snacka inte om sånt du inte har en aning om, IDIOT!
Sitter och slår dig på bröstet och inbillar dig vara något överlägset!
martin7lindgren skrev:Du behöver inte hålla med om någonting!
Men du ska fan inte sitta och hänga ut mig som amfetaminknaprare, IDIOT!
Har jag någonsin kränkt dig och spridit rena lögner om dig! IDIOT!
martin7lindgren skrev:Mr. Blluuueeeee, dags att slicka av tummen igen?
fredrik rahm skrev:bra att maud får kritik.
kritik är bra..och förhoppningsvis gör hon ej en "sosse mona och wanja, bodström östros" och ignorerar den, utan faktiskt tar åt sig av den.
dock är kritiken lagd av en betong-center partist som lyckades sänka centern kraftigt på SIN tid=)
Redvictory skrev:Och kritiken kommer ifrån de egna leden!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2850391.svd
http://www.dn.se/opinion/debatt/maud-olofssons-politik-en-katastrof-for-centern-1.860051
Att hon hanterar kärnkraften, Centerrörelsens hjärtesak, som en fråga som hon själv bestämmer över är skandalöst. Hanteringen av kärnkraftsfrågan är den i särklass mest odemokratiska agerandet i partiets 99-åriga historia, skriver Hörnlund
Men majoriteten bland C väljarna har sålt sig och bryr sig inte om vare sig hjärtefrågor eller annat som Maud gjort till sina egna eller rättare sagt Moderaternas! för det är ju de som är Alliansen!
fredrik rahm skrev:vad är det med martin misär och olika kroppsvätskor?
är det ej diarré så är det spott kiss bajs och spyor.
drägel
kan det vara så enkelt att en sönderpundad 56åring som ej fattar det där enkla med orsak - verkan och ansvar inte har växt upp och är kvar på kiss och bajs dagis??=)