Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
blueheaven
Regndrottning
lazy
kanaljen
MartinLindgren
Sniperace
Redvictory
11 posters

Maud Olofsson får skarp kritik!

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Maud Olofsson får skarp kritik! - Sida 2 Empty Sv: Maud Olofsson får skarp kritik!

Inlägg  Regndrottning 2009-05-07, 12:58

Martin, ge dig nu.....

Sniper är en av de få som kan rikta kritik och beröm åt både hållen. Detta skall han inte utstå spe för.... tvärtom! Han är klarsynt och ärlig och har båda ögonen öppna. Vilket inte kan sägas om flertalet härinne.

Så ge dig nu med angreppen, Martin.

queen
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Maud Olofsson får skarp kritik! - Sida 2 Empty Sv: Maud Olofsson får skarp kritik!

Inlägg  Sniperace 2009-05-07, 13:00

Regndrottning skrev:Martin, ge dig nu.....

Sniper är en av de få som kan rikta kritik och beröm åt både hållen. Detta skall han inte utstå spe för.... tvärtom! Han är klarsynt och ärlig och har båda ögonen öppna. Vilket inte kan sägas om flertalet härinne.

Så ge dig nu med angreppen, Martin.

queen

Tack, men tyvärr är det vissa som aldrig ser sådant, det blir det gamla "är du inte med oss är du MOT oss"
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 13:02

Vadå ge mig, jag tycker Sniper låter som en blåing, och det har fan inte du med att göra Regndrottning! No
    Jag tycker vad jag vill, så sköter du din bit! Wink

Vadå angrepp, jag säger vad jag tycker!
    Precis som du nu gör,
    Du menar att när jag tycker något är det angrepp,
    Så vad kallas det du nu gör då, Regndrottning!

Du går ju till angrepp mot mig, eller hur?
    Eller gäller olika regler för dig och mig!

Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-05-07, 13:07, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 13:03

Stämmer inte det, är du inte med oss, så är du mot oss?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-07, 13:04

Martin är inte riktigt frisk varken under eller över axlarna!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-07, 13:05

martin7lindgren skrev:Vadå ge mig, jag tycker Sniper låter som en blåing, och det har fan inte du med att göra Regndrottning! No
    Jag tycker vad jag vill, så sköter du din bit! Wink

Och jag tycker du låter som en amfetaminknaprande lallande intelligensbefriad gnällfis!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-05-07, 13:06

Jag tycker vad jag vill, så sköter du din bit!

I sann demokratisk anda martin så låter du då också
    andra få tycka vad de vill utan personliga påhopp.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 13:09

jag tycker helt enkelt att du ska hålla truten Mr. Sniper!
    Du tar stora ord i din mun!
    Snacka inte om sånt du inte har en aning om, IDIOT!

Sitter och slår dig på bröstet och inbillar dig vara något överlägset!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-07, 13:10

martin7lindgren skrev:Stämmer inte det, är du inte med oss, så är du mot oss?

Nej, det stämmer INTE, det finns inget som säger att jag måste hålla med om ALLT inom socialdamokratin, liksom att jag inte vill hålla med om allt hos moderaterna osv.

jag är INTE med moderaterna i många frågor, jag är inte med sossarna i många frågor osv, så med andra ord är jag mot ALLA.....

men speciellt dig just för att du är en av dem som inte har ett dugg hyfs mot NÅGON som på något sätt säger emot dig.

Att du blir illa omtycket och utstött osv, det orsakar du SJÄLV genom ditt ebarmliga uppförande, och med förlov sagt, jag tror inte att NÅGON stöder dig i den frågan
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-07, 13:12

martin7lindgren skrev:jag tycker helt enkelt att du ska hålla truten Mr. Sniper!
    Du tar stora ord i din mun!
    Snacka inte om sånt du inte har en aning om, IDIOT!

Sitter och slår dig på bröstet och inbillar dig vara något överlägset!

Såja, Martin lugna nu ner dig, ta några djupa andetag så känner du dig snart bättre, kan DU pådyvla mig saker så får du vara beredd att få sanningen slängd i ditt ansikte....

Du måste vara beredd på att som DU behandlar andra kommer du själv bli behandlad
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-07, 13:13

Vems felet är att martin är sjuk och bidragsberoende är kanske inte svårt att förstå nu?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 13:14

Du behöver inte hålla med om någonting!
    Men du ska fan inte sitta och hänga ut mig som amfetaminknaprare, IDIOT!

Har jag någonsin kränkt dig och spridit rena lögner om dig! IDIOT!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 13:15

Mr. Blluuueeeee, dags att slicka av tummen igen?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-07, 13:18

martin7lindgren skrev:Du behöver inte hålla med om någonting!
    Men du ska fan inte sitta och hänga ut mig som amfetaminknaprare, IDIOT!

Har jag någonsin kränkt dig och spridit rena lögner om dig! IDIOT!

du kränker mig genom att kalla mig blåing och blånäsa osv... och jag blir lika kränkt av att kallas röding om det nu har någon betydelse...

och det lär inte vara kränkning att nämna att du har ett förflutet som amfetaminmissbrukare eftersom det är sanning....
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-05-07, 13:19

martin7lindgren skrev:Mr. Blluuueeeee, dags att slicka av tummen igen?

God natt mr martin nollan lindgren!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-07, 13:32

bra att maud får kritik.

kritik är bra..och förhoppningsvis gör hon ej en "sosse mona och wanja, bodström östros" och ignorerar den, utan faktiskt tar åt sig av den.

dock är kritiken lagd av en betong-center partist som lyckades sänka centern kraftigt på SIN tid=)

att slaviskt följa en lagd IDEOLOGI, leder oftast till mera problem än lösningar.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-05-07, 13:37

fredrik rahm skrev:bra att maud får kritik.

kritik är bra..och förhoppningsvis gör hon ej en "sosse mona och wanja, bodström östros" och ignorerar den, utan faktiskt tar åt sig av den.

dock är kritiken lagd av en betong-center partist som lyckades sänka centern kraftigt på SIN tid=)

Njaaa, i just detta speciella fall ser jag det som BRA att hon går emot sin partistyrelse och dem som sitter i bestämmande ställning, det har ju visat sig att en majoritet av partiets väljare är FÖR kärnkraft idag, så varför ska hon då gå emot sina väljare?

JAg applåderar dem som kan följa vad VÄLJARNA vill och inte sina personliga åsikter eller ännu värre ett fåtals styrelsemedlemmars.

Skulle vi följa den andra vägen så gjorde ju WANJA rätt, HON följde styrelsens åsikter osv MOT alla sina medlemmars.....

hur ska vi ha det egentligen?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 15:50

Suttit en stund och lyssnat på Maudan från Centerstämman hur hon lyfte sig själv till gudars höjder,
    Var tvungen och stänga av, för att slippa spy! No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-07, 17:06

vad är det med martin misär och olika kroppsvätskor?

är det ej diarré så är det spott kiss bajs och spyor.
    drägel

kan det vara så enkelt att en sönderpundad 56åring som ej fattar det där enkla med orsak - verkan och ansvar inte har växt upp och är kvar på kiss och bajs dagis??=)
    lol!
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Inlägg  Blåfront 2009-05-07, 18:46

Redvictory skrev:Och kritiken kommer ifrån de egna leden!

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2850391.svd
    http://www.dn.se/opinion/debatt/maud-olofssons-politik-en-katastrof-for-centern-1.860051

Att hon hanterar kärnkraften, Centerrörelsens hjärtesak, som en fråga som hon själv bestämmer över är skandalöst. Hanteringen av kärnkraftsfrågan är den i särklass mest odemokratiska agerandet i partiets 99-åriga historia, skriver Hörnlund

Men majoriteten bland C väljarna har sålt sig och bryr sig inte om vare sig hjärtefrågor eller annat som Maud gjort till sina egna eller rättare sagt Moderaternas! för det är ju de som är Alliansen!

När rödingar får skarp kritik gömmer ni er No

Hur mycket viker sig rödingarna för gröningarna?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-07, 19:40

Lilla Maudan inledde sitt tal, med att spy sin galla över oppositionen, för att sen fortsätta lyfta fram sina egna gudomliga insatser, No

Men hon berättade inte om hur centern kastats ut ut kommunledningen i waxholm av sina egna alliansallierade idag, p.g.a samarbetsproblem!
    Kommunen styrs fr.o.m idag av M, FP, och KD!

DEN ENADE BORGARALLIANSEN VAR DET VA!
    SÅ GÅR DET NÄR MAN SÄGER EMOT STOREBROR!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-07, 19:41

vad är det med martin misär och olika kroppsvätskor?

drägel

kan det vara så enkelt att en sönderpundad 56åring som ej fattar det där enkla med orsak - verkan och ansvar inte har växt upp och är kvar på kiss och bajs dagis??=)
    lol!
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2009-05-07, 19:45

fredrik rahm skrev:vad är det med martin misär och olika kroppsvätskor?

drägel

lol!

Taskig fantasi du har redan sagt detta... Börjar mobbar takterna rammla ur dig
    eller börjar du rent av bli vuxen..???
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-07, 19:46

xmed..som sagt gå ej ner på redclouds NIVÅ..

du börjar vackla allt oftare lilla du..

btw..OM du idds läsa martins inlägg är det i 99% avfallen NÅN kroppsavsöndring med..därav frågan.=)
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2009-05-07, 19:52

Bekymra dig inte om mig du försök att hitta tillbaka till ditt rätta jag istället.. Very Happy
    Nä'nu har jag inte tid med sandlådan ska läsa klart min bok svensk maffia klart läsbar bok rekomenderas varmt..

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 05:01