Sniperace 2009-05-07, 12:39
Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: martin7lindgren skrev:Ja du Sniper, för att vara opolitisk som du påstår, så försvarar du hårdnackat både borgaralliansen och SD med näbbar och klor,
Samtidigt som du inte har mycket till övers för det rödgröna alternativet!
Vilket du naturligtvis har din demokratiska rätt, att tycka och säga vad du vill,
Men opolitisk är nog att ta i, eller hur?
DU LÅTER IALLAFALL TVÄRBLÅ!
Han föddes blå (Bluebaby) han blev avslöjad för länge sedan! det är bara ännu mer patetiskt att han försöker påstå att han är politiskt obunden! så är det!
och du tappades i golvet med huvudet före och fick massiv blodutgjutning i hjärnan??
Där har du fel sniper! jag föddes som en alldeles underbar pojke och uppfostrades att själv ta reda på vilken partifärg jag ville tillhöra till motsats av samtliga alliansare som strängt uppfostrats till blåhögermänninskor helt utan empati för andra!
alltså är det era föräldrar som rår för att ni är så empatilösa men ni själva som får ta konsekvenserna om ni vill fortsätta på detta högervis!
näää, det tror vi INTE på, och jag empatilös, jag som ser även sossarnas påbörjande av detta jävelskap mot sjuka som ett hån?
Jag som anser att sjuka och svaga i samhället ska ha allt stöd de KAN få?
Jag som är FÖR invandring men som ser det som fel HUR vi tar emot dem och låter dem hamna i utanförskap?
JAg som fostrats av en far och mor som levde FATTIGT pga att han var totalförlamad sittande i rullstol, en mor som gjorde allt för att ta hand om familjen trots att hon var manodepressiv, vi överlevde bara tack vara empatiska människor som ställde upp för oss och hjälpte oss.
nädu, du är helt åt helvete och ute och reser, jag tillhör inte någon överklass, tvärtom, jag får vända på vartenda korvöre, och har ännu aldrig kunnat resa utomlands på semesterresor med familjen.
så du vet inte ett SKIT vad du talar om i din inskräkthet och tro på vad det enda rätta kan vara.
JAG är ärlig nog att skälla på ALLA partier när de gör fel, utan att följa några djävla partilinjer.
men jag VET, det är så många som ALDRIG erkänner några fel, och bara ser felen hos andra *suck*