I synnerhet om man själv har cancer och önskar någon annan vore död
+5
theward
datic
MartinLindgren
RedCloud
Demona Stahlin
9 posters
När man är elak mot någon annan kan man drabbas själv
Demona Stahlin- Antal inlägg : 434
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Du menar som när du önskade att cancern skulle komma tillbaka och att det skulle ruttnas innifrån ?
Jo vi vet pajasnazze hur vidrig du är.
Man kan ju önska att Karma verkligen fungerar i ditt fall....
RedCloud skrev:Du menar som när du önskade att cancern skulle komma tillbaka och att det skulle ruttnas innifrån ?
Efter månader av påhopp och personangrepp av din polare redvictory
Som TYCKTE det var bättre jag va död
Du kommunistjävel
Du försvarar varje invandare som rånar, misshandlnar, våldtar och mördar svenskar
Stick åt helvete med ditt äckliga svenskhat
Vad fan gör du här? Du hatar ju sverige? Du hatar ju svenskar?
PajasNazze skrev:Du försvarar varje invandare som rånar, misshandlnar, våldtar och mördar svenskar
PajasNazze skrev:Man blir fan äcklad av er rödjävlar som gör era automatiska tolkningar av något man inte skrivit!
PajasNazze skrev:Stick åt helvete med ditt äckliga svenskhat
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Har du problem med Minidemona nu igen Lilldemona, vill han inte?
Snacka med din like Datic, han har visst samma problem med sin lilldatic, ni kan ju starta en diskutionsgrupp för grabbar som inte får upp den!
Snacka med din like Datic, han har visst samma problem med sin lilldatic, ni kan ju starta en diskutionsgrupp för grabbar som inte får upp den!
Vissa nu godhet Lilldemona, tacka och njut av musiken Red Cloud bjuder på,
Glöm inte det, sverige är vårt land, alla medborgares land!
MartinLindgren skrev:Vissa nu godhet Lilldemona, tacka och njut av musiken Red Cloud bjuder på,
Även invandrare som inte uppskattar "vårat" land genom att råna, misshandla, våldta och mörda svenskar?
datic- Antal inlägg : 347
MartinLindgren skrev:[b
Snacka med din like Datic, han har visst samma problem med sin lilldatic, ni kan ju starta en diskutionsgrupp för grabbar som inte får upp den! [/b]
jag skulle råda dig att söka psykloghjälp martin, för uppenbarligen har du grova penisfixeringar på grund av att du bjöd ut din kropp till andra män när du var hemlös, de lät dem ha sex med dig för att du skulle få sprit. Jag förstår att du känner dig smutsig och att det gör att du projicerar dina problem på andra, men snälla ta tag i det innan du återfaller i sprit- och amfetaminmissbruk.
är det inte dags för dig att misshandla din sambo lite snart? jag har hört att det är det enda du är riktigt bra på.
En sak är jag säker på att ett bighead som du har fan inte lagt två fingrar i kors för någon medmänniska Mr.Datic!
När gjorde du något för någon annan nödställd medmänniska?
Misshandla min sambo? Jag har aldrig burit hand på någon kvinna!
Men du har mitt deltagande datic, hur djävla kul kan det vara att inte få upp den!
Frågan är hur du bemöter kvinnor?
Misshandla min sambo? Jag har aldrig burit hand på någon kvinna!
Men du har mitt deltagande datic, hur djävla kul kan det vara att inte få upp den!
Frågan är hur du bemöter kvinnor?
Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-08-25, 20:35, ändrad totalt 1 gång
MartinLindgren skrev:En sak är jag säker på att ett bighead som du har fan inte lagt två fingrar i kors för någon medmänniska Mr.Datic!
inget att bry sig i Martin, det är bara Kanaljen som trippelnickar, den norrländske antiislam-riddaren...puke
theward- Antal inlägg : 6709
jag hoppas demona har rätt.
Att dessa delar av forumhögern som beter sig som svin...verkligen får igen
Att dessa delar av forumhögern som beter sig som svin...verkligen får igen
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Demona Stahlin skrev:RedCloud skrev:Du menar som när du önskade att cancern skulle komma tillbaka och att det skulle ruttnas innifrån ?
Du kommunistjävel
Du försvarar varje invandare som rånar, misshandlnar, våldtar och mördar svenskar
Jag har aldrig skrivit att du var död! skendöd snarare dvs då du låtsades vara död efter att du skrivit ett självmordsinlägg! du blev väl inlagd på psyket och där kom du inte åt tangenterna pga tvångströjan!det var mycket skönt att slippa ditt spammande om samma sak! (jag är inte ensam om den tanken)
Redvictory skrev:Demona Stahlin skrev:RedCloud skrev:Du menar som när du önskade att cancern skulle komma tillbaka och att det skulle ruttnas innifrån ?
Du kommunistjävel
Jag har aldrig skrivit att du var död! skendöd snarare dvs då du låtsades vara död efter att du skrivit ett självmordsinlägg! du blev väl inlagd på psyket och där kom du inte åt tangenterna pga tvångströjan!det var mycket skönt att slippa ditt spammande om samma sak! (jag är inte ensam om den tanken)
Läs detta pajasnazze!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
datic skrev:MartinLindgren skrev:[b
Snacka med din like Datic, han har visst samma problem med sin lilldatic, ni kan ju starta en diskutionsgrupp för grabbar som inte får upp den! [/b]
jag skulle råda dig att söka psykloghjälp martin, för uppenbarligen har du grova penisfixeringar på grund av att du bjöd ut din kropp till andra män när du var hemlös, de lät dem ha sex med dig för att du skulle få sprit. Jag förstår att du känner dig smutsig och att det gör att du projicerar dina problem på andra, men snälla ta tag i det innan du återfaller i sprit- och amfetaminmissbruk.
är det inte dags för dig att misshandla din sambo lite snart? jag har hört att det är det enda du är riktigt bra på.
... Mr Datic visar tydligt att Mr Datic behöver psykologhjälp, alldeles rätt och riktigt....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Demona Stahlin skrev:När man är elak mot någon annan kan man drabbas själv
Du menar som att du använder fula nicknames mot mig, fast jag inte gör det mot dig ???
.... berätta gärna hur du får ihop det, med tanke på din rubrik !!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Demona Stahlin skrev:RedCloud skrev:Du menar som när du önskade att cancern skulle komma tillbaka och att det skulle ruttnas innifrån ?
Du kommunistjävel
Som gillar kommunismens vidriga ideologi när den är som värst, han hatar svenskar som pesten och älskar "våldtagsbenägna" invandrare bättre än något, som sagt kan du inte bara flytta till Nord korea!?
redalert- Antal inlägg : 13973
Sossar ee lata skrev:Demona Stahlin skrev:RedCloud skrev:Du menar som när du önskade att cancern skulle komma tillbaka och att det skulle ruttnas innifrån ?
Du kommunistjävel
Som gillar kommunismens vidriga ideologi när den är som värst, han hatar svenskar som pesten och älskar "våldtagsbenägna" invandrare bättre än något, som sagt kan du inte bara flytta till Nord korea!?
Vem skall då försörja honom dessutom kan han ju bli tvungen att börja jobba eller sitta på omskolningsläger!
F.I.S.T skrev:Demona Stahlin skrev:När man är elak mot någon annan kan man drabbas själv
Du menar som att du använder fula nicknames mot mig, fast jag inte gör det mot dig ???
.... berätta gärna hur du får ihop det, med tanke på din rubrik !!