Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
formsvackan
redalert
Redvictory
RedCloud
Corven
Sniperace
berralarzon
RedMentalCase
datic
lazy
Infra
15 posters

    Assange oskyldig - här är beviset!

    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  berralarzon 2010-08-24, 20:57

    Kakmonstret skrev:Tydligen var det Anna Ardin, politisk sekreterare och pressansvarig för Broderskapsrörelsen, det kristna nätverket inom Socialdemokraterna, som anmält för våldtäkt, som senare ändrades till ofredande.

    Hon tog satsen i munnen, och lät honom spruta sperma över hela kroppen. Sen gick hon till polisen och babblade något om det kunde vara farligt utan kondom.

    Polisen upprättade automatiskt en anmälan, anmälan är ju som sagt offentliga.

    Hade hon rådgjort med någon annan, t.ex. en advokat hade det aldrig kommit ut.

    Den senaste veckan har två lokalpolitker inom S avslöjats för sexköp i en LO-lägenhet.

    Anna Ardin tar satsen i munnen av Assange. Undrar om Wanja och Mona ska kräva hennes utträde ur partiet, och påstå att hon ägnar sig åt kvinnoförnedrande aktiviteter?

    Och du ska bli pappa..
    Hmm..har du slutat att porrsurfa?
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-24, 20:59

    BL är lika förvirrad som vanligt.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 21:03

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:Snipern: "Vad skulle advokaten göra?
    det finns INTE något åtal eller polisanmälan som advokaten skulle ta itu med.....

    Advokaten ska ju i RÄTTEGÅNG försvara den misstänkte, men Littorin finns INTE misstänkt i rättsväsendet så det finns inte ett ärende advokaten kan ta..."

    Tja. Littorin kunde ju ha skaffat advokat för konsultationer
    när åklagaren bad honom biträda förtalsanmälningarna mot AB. men det
    gjorde han inte. Han har uppträtt skuldmedvetet i alla sina handlingar ända
    sedan han satt i tv och vek ut sina barn i förbyggande syfte för att rädda sitt eget skinn.

    Till och med den mörkblåa Volodarski på DN tyckte att det hela var
    väldigt fult gjort. Skulle du sitta och lämna ut dina egna barn i tv
    i stället för att stå för vad du gjort och ta ditt bötesstraff?


    För konsultationer, i en hopplös kamp mot pressen som i lag är förbjuden att avslöja källan?

    och du jkan aldrig veta om detta hörde ihop eller inte, här börjsar du glida utv i spekulationer

    Och hur skulle Littorin biträda förtalsanmälan som han inte själv gjort?
    åklagaren KUNDE inte ens försöka väcka åtal eftersom denna anmälan inte komfrån Littorin, som tydligen ansåg att en sådan skulle bli hård och långdragen och utmynna i att inte göra ett enda dugg nytta, dessa lönar sig sällan mot våra tidningar, se bara hur det gick för Guillou.... Very Happy

    Allt han hade behövt gjort från början var att sköta sitt arbete som vanligt
    och låtit intervjun med AB äga rum. Där kunde han sansat ha dementerat. Varför gjorde han inte det tror du. Jo:!: för att AB hade fortsatt och grävt efter sanningen. Det var sanningen Littorin flydde hela tiden och flyr från än i dag.

    Och hur vet du det, kan du förutse vad och hur en människa ska reagera i en pressade situation, för det rörde med all säkerhet inte sig om enbart detta, där fanns mycket innan med just vårdnadstvist osv osv, och detta knäckte honom, väl medveten om hur han skulle bli behandlad hur oskyldig han än var......

    och som sagt vi VET inte, varken om han eller assange är skyldig, men mot assange föreligger ganska allvarliga saker, och en reell anmälan.

    Ok . Jag var litet för kaxig när jag satt namn på den här tråden.
    Jag medger det. Jag kan ha felbedömt Assange men tror inte det. Vem har inte råkat ut för kvinnor som manipulerat dig på olika sätt, sagt att de varit gravida fast det inte är sant o s v.

    När det gäller Littorin så var det ingen "pressad situation". AB hade i månader
    jagat honom för en ärlig intervju. han hade fått massor med tillfällen att rentvå sig. När förtalsanmälningarna mot AB kom fick han chansen igen. Vårdnadstvisten hade gått fan så mycket bättre för hans del om han hade friat sig själv genom att ge den där intervjuen i första skedet.

    Varför gjorde han inte det. Var vänlig att svara!

    Kanske för att han var väl medveten om hur en tidning behandlar sina "offer", tyvärr har man inte mycket att komma med när dessa kör igång ett drev, hur oskyldig man än är och det till slut kommer fram så orsakar dessa en fruktansvärd skada, för en människa som redan har stora personliga poroblem i och med skilsmässotvisten.

    tyvärr lägger du för mycket politik i detta just för att han tillhör motståndarsidan, och skyddar assange för att han tillhör den du vill lita på, du är helt enkelt inte rättvis, och det bör man väl vara eller hur?

    Alla som drevet har gått mot (utom den är EU-sossen som bjöd på kräftor
    Jan xxx någånting) har visat sig vara skyldiga. Alla har fått avgå utom de som talat sanning från början. Då dör mediahetsen och sjunker ihop som en sufflé.

    Men börjar man smita undan intervjuer, ljuga eller mygla då går drevet igång.
    Det visste Littorin precis som du vet om det. Han visste att det skulle sluta med avgång så han avgick. Erkänn att jag har rätt!

    Du KAN ha rätt men det vet varken du eller jag, vi KAN ha fel, jag själv misstänker honom, men anser inte att jag VET, där ligger skillnaden, och i nästan alla länders rättspraxis gäller hellre fria än fälla om det inte är 100% bevisat.

    och vi har INGET som säger att Littorin har ljugit eller myglat, bara dragit sig undan

    Tack för det halva medgivandet. Men du kan inte visa något ställe där jag sagt att jag vet. Jag vill också att rättvisan skall ha sin gång. Men det
    vill inte Littorin.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 21:04

    Kakmonstret skrev:Tydligen var det Anna Ardin, politisk sekreterare och pressansvarig för Broderskapsrörelsen, det kristna nätverket inom Socialdemokraterna, som anmält för våldtäkt, som senare ändrades till ofredande.

    Hon tog satsen i munnen, och lät honom spruta sperma över hela kroppen. Sen gick hon till polisen och babblade något om det kunde vara farligt utan kondom.

    Polisen upprättade automatiskt en anmälan, anmälan är ju som sagt offentliga.

    Hade hon rådgjort med någon annan, t.ex. en advokat hade det aldrig kommit ut.

    Den senaste veckan har två lokalpolitker inom S avslöjats för sexköp i en LO-lägenhet.

    Anna Ardin tar satsen i munnen av Assange. Undrar om Wanja och Mona ska kräva hennes utträde ur partiet, och påstå att hon ägnar sig åt kvinnoförnedrande aktiviteter?

    Man säger inte "satsen" Kakan. Nu är du vulgär. Har du druckit nu igen?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-24, 21:09

    Vad föreslår du att man säger på sossesvenska?

    Hon svalde sperman?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 21:15

    Jag bara skoja. Det heter "satsen." Ville bara få dig att skämmas litet.
    Som du vräker ur dig. Var du med och tittade?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-24, 21:17

    Hur så. Vill du ha filmbevis?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  lazy 2010-08-24, 21:53

    Jag vill också att rättvisan skall ha sin gång. Men det
    vill inte Littorin.
    [/quote]

    Hur vet du det?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  berralarzon 2010-08-24, 21:55

    Kakmonstret skrev:BL är lika förvirrad som vanligt.

    Nä mer att du är ett miniäckel av womanlover rang..
    //berra
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Sniperace 2010-08-24, 22:11

    lazy skrev:Jag vill också att rättvisan skall ha sin gång. Men det
    vill inte Littorin.

    Hur vet du det?
    [/quote]

    Och HUR ska rättvisan ha sin gång när det gäller ett brott som är preskriberat, då görs ingen utredning, ingen rättegång, "Anna" i detta fall framträder INTE och Aftonbladet får INTE avslöja VEM hon är, så här är ställningen låst för Littorin, han kan inte göra annat än att försöka stämma aftonbladet, men lär ha väldigt svårt att vinna mot en tidning som enligt lag inte får avslöja sin källa osv....

    Vi såg ju själva hur Aftonbladet vann mot Guillou osv, och advokat och alla andra kostnader får ju Littorin själv stå för, så VAD skulle han kunna göra för att försvara sig, det blir som det när jag djävlades med RV, som ansåg att Littorin skulle BEVISA sin oskuld och jag kontrade med att han skulle bevisa att han inte var pedofil, vilket han ju självfalet inte kunde, sedan kan vi ju dra detsamma på Assange att HAN ska bevisa sin oskuld, det är en sak som han omöjligen kan göra eftersom han bevisligen haft sex med kvinnan,att då bevisa att han INTE våldtagit blir en omöjlighet....
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Vercingetorix 2010-08-24, 22:19

    Varför har ingen konspirationsteoretiker kommit på att anhållandet av Assange kanske bara är en medvetet illa konstruerad fabrikation för att indirekt få Littorin att också verka utsatt för en komplott?
    "Anonym" kvinna träder fram, och kvällspressen sväljer betet med hull och hår...
    Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  lazy 2010-08-24, 22:21

    Sniperace skrev:
    lazy skrev:Jag vill också att rättvisan skall ha sin gång. Men det
    vill inte Littorin.

    Hur vet du det?

    Och HUR ska rättvisan ha sin gång när det gäller ett brott som är preskriberat, då görs ingen utredning, ingen rättegång, "Anna" i detta fall framträder INTE och Aftonbladet får INTE avslöja VEM hon är, så här är ställningen låst för Littorin, han kan inte göra annat än att försöka stämma aftonbladet, men lär ha väldigt svårt att vinna mot en tidning som enligt lag inte får avslöja sin källa osv....

    Vi såg ju själva hur Aftonbladet vann mot Guillou osv, och advokat och alla andra kostnader får ju Littorin själv stå för, så VAD skulle han kunna göra för att försvara sig, det blir som det när jag djävlades med RV, som ansåg att Littorin skulle BEVISA sin oskuld och jag kontrade med att han skulle bevisa att han inte var pedofil, vilket han ju självfalet inte kunde, sedan kan vi ju dra detsamma på Assange att HAN ska bevisa sin oskuld, det är en sak som han omöjligen kan göra eftersom han bevisligen haft sex med kvinnan,att då bevisa att han INTE våldtagit blir en omöjlighet....[/quote]

    Och Assange har åtminstone den "fördelen" att han vet vem/vilka som har
    anmält, ngt är riktigt sjukt i alla "sexhistorier" som har varit.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  lazy 2010-08-24, 22:28

    Vercingetorix skrev:Varför har ingen konspirationsteoretiker kommit på att anhållandet av Assange kanske bara är en medvetet illa konstruerad fabrikation för att indirekt få Littorin att också verka utsatt för en komplott?
    "Anonym" kvinna träder fram, och kvällspressen sväljer betet med hull och hår...
    Wink

    Eller varför inte omvänt? Assange gav en "exlusiv" intervju till AB (vilket
    inte Littorin hade ngn lust att göra) så därför är Assange "mindre" skyldig
    än Littorin?

    Ärligt talat så handlar det här fortfarande enligt mig om skvallerpressens
    förmåga att strunta fullständigt i människors känslor och integritet.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  berralarzon 2010-08-24, 22:38

    lazy skrev:
    Vercingetorix skrev:Varför har ingen konspirationsteoretiker kommit på att anhållandet av Assange kanske bara är en medvetet illa konstruerad fabrikation för att indirekt få Littorin att också verka utsatt för en komplott?
    "Anonym" kvinna träder fram, och kvällspressen sväljer betet med hull och hår...
    Wink

    Eller varför inte omvänt? Assange gav en "exlusiv" intervju till AB (vilket
    inte Littorin hade ngn lust att göra) så därför är Assange "mindre" skyldig
    än Littorin?

    Ärligt talat så handlar det här fortfarande enligt mig om skvallerpressens
    förmåga att strunta fullständigt i människors känslor och integritet.

    Dvs och då är lika med att sälja mer lösnummer och fånar likt kakmonstret/blåfront suger in allt vad Exp samt vad A/B skriver om...
    bara att se vad kakmonstrets neurotiska förföljelse av kungahuset samt kalhyggets blåfronts uppenbara rasistinlägg.
    //berra
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 23:40

    Kakmonstret skrev:Hur så. Vill du ha filmbevis?

    Det blir bra. Hursomhelst är detta underligt.
    Började att tänka på falska kvinnor.

    Är det inte precis såna här fassader agenter visar upp. En del
    förses t o m med historik.

    Något stämmer inte på den här människan. Hon sägs jobba
    med homosexual- bisexcual- och transsexualfrågor.

    Det låter ju rart. Sosse? Det låter ju också rart. Feminist?
    Mycket rart. Men hur går det sexuella minoritetsengagemanget ihop
    med islamvänligheten? Det går säkert inte alls ihop. Och brukar inte
    moderna feminister ha en dragning åt det lesbiska hållet? Hur
    kan hon gå till sängs med en karl om hon är lesbisk. Jo naturligtvis
    för att låta fällan slå igen. En USA-agent på min ära.

    Jag medger att det här är spekulationer men det är nåt allvarligt
    vajsing med denna kvinna och hennes storys. Både personteckningen
    och yrkeshistoriken samt sexhistorien med Assange. Polisanmälan för
    våldtäkt, då? Något luktar jävligt illa.



    Senast ändrad av Infra den 2010-08-25, 08:40, ändrad totalt 1 gång
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 23:51


    Islamvänligheten - påstår jag - är under alla förhållanden falsk.
    Om detta är riktigt är den påklistrad för att locka till sig USA-
    och NATO-kritiker av exempelvis Assange typ. Också ett bra sätt
    att komma "islamister" inpå livet för att inhämta info.

    En människa som denna som är politiskt korrekt ända in på trosorna
    kan helt enkelt inte vara islamvänlig. Ty är det nåt som inte är
    politiskt korrekt så är det just välvilja mot muslimer.

    Assange har lockats i en fälla av en SÄPO- eller USA-agent.
    jag förevbrår honom knappast - hon var ganska söt.
    Embarassed
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 23:51

    Islamvänligheten - påstår jag - är under alla förhållanden falsk.
    Om detta är riktigt är den påklistrad för att locka till sig USA-
    och NATO-kritiker av exempelvis Assange typ. Också ett bra sätt
    att komma "islamister" inpå livet för att inhämta info.

    En människa som denna som är politiskt korrekt ända in på trosorna
    kan helt enkelt inte vara islamvänlig. Ty är det nåt som inte är
    politiskt korrekt så är det just välvilja mot muslimer.

    Assange har lockats i en fälla av en SÄPO- eller USA-agent.
    jag förevbrår honom knappast - hon var ganska söt.
    Embarassed
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-24, 23:51

    Vercingetorix skrev:Varför har ingen konspirationsteoretiker kommit på att anhållandet av Assange kanske bara är en medvetet illa konstruerad fabrikation för att indirekt få Littorin att också verka utsatt för en komplott?
    "Anonym" kvinna träder fram, och kvällspressen sväljer betet med hull och hår...
    Wink

    Men kvinnan är ju inte anonym längre Smile

    Hon är ju socialdemokraten Anna Ardin

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Anna
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-24, 23:57

    lazy skrev:Jag vill också att rättvisan skall ha sin gång. Men det
    vill inte Littorin.

    Hur vet du det?
    [/quote]

    [b]Han biträdde ju inte åklagaren när åklagaren villa ha hjälp med att nagla fast AB vid skampålen. Då hade han chans att rentvå sig. Han skaffade inte ens en advokat för råd. Varför då, tror du?[/b]
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-25, 00:04

    Infra skrev:
    lazy skrev:Jag vill också att rättvisan skall ha sin gång. Men det
    vill inte Littorin.

    Hur vet du det?

    [b]Han biträdde ju inte åklagaren när åklagaren villa ha hjälp med att nagla fast AB vid skampålen. Då hade han chans att rentvå sig. Han skaffade inte ens en advokat för råd. Varför då, tror du?[/b][/quote]

    Jo då. han har en advokat.

    Varför skulle han följa upp vad en okänd privatperson gör?

    För det första så är inte Littorin så korkad att han han drar igång en förtalsprocess mo AB bara några veckor innan valet. Det skulle flytta fokus från valrörelsen till den s.k. "littorinaffären". Just nu är denna helt bortglömd. All fokus är på valet, iaf från alliansens sida.

    En förtalsprocess är inte lätt, även om man är helt oskyldig som Littorin är. Han har mycket goda chanser att stämma Aftonbladet. Dock har han ingen anledning att ha bråttom. Viktigare är också att se till familjen i första hand. När tvisten med x-frun är avslutad kan han gå vidare mot AB.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  lazy 2010-08-25, 00:16

    Infra skrev:
    Islamvänligheten - påstår jag - är under alla förhållanden falsk.
    Om detta är riktigt är den påklistrad för att locka till sig USA-
    och NATO-kritiker av exempelvis Assange typ. Också ett bra sätt
    att komma "islamister" inpå livet för att inhämta info.

    En människa som denna som är politiskt korrekt ända in på trosorna
    kan helt enkelt inte vara islamvänlig. Ty är det nåt som inte är
    politiskt korrekt så är det just välvilja mot muslimer.

    Assange har lockats i en fälla av en SÄPO- eller USA-agent.
    jag förevbrår honom knappast - hon var ganska söt.
    Embarassed

    Nää Infra, det måste ha varit Mossad (av ngn outgrundlig anl.)

    Ship to Gaza
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-25, 00:30

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    datic skrev:
    Sniperace skrev:men förklara nu RV, du har inte tagit fram ett enda bevis på att ryktena om att du är pedofil är osanna, VARFÖR?

    är han pedofil? FY FAN vilket äckel!

    Hoppas admin hjälper polisen med kontaktuppgifter så de kan ställa honom inför rätta

    Nej Datic. Det här har du missuppfattat.
    Det är Snipern själv som är pedofil. Han skyller
    bara ifrån sig för att slippa bära skulden.
    Djävligt obehagligt får jag säga

    Ja du infra, det är inte lätt i den här världen om intelligensen inte räcker till, men dså är det kanske när man älskar Talibenernas terror mot det egna folket och ser dem som de rättmätiga härskarna med rätt at utöva sitt förtryck,,,,,

    jag gör inget annat än skarttar åt din infantilitet

    Nu ber du både mig och RedV om ursäkt!
    O m e d e l b a r t!
    Evil or Very Mad
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Redvictory 2010-08-25, 00:45

    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    datic skrev:
    Sniperace skrev:men förklara nu RV, du har inte tagit fram ett enda bevis på att ryktena om att du är pedofil är osanna, VARFÖR?

    är han pedofil? FY FAN vilket äckel!

    Hoppas admin hjälper polisen med kontaktuppgifter så de kan ställa honom inför rätta

    Nej Datic. Det här har du missuppfattat.
    Det är Snipern själv som är pedofil. Han skyller
    bara ifrån sig för att slippa bära skulden.
    Djävligt obehagligt får jag säga

    Ja du infra, det är inte lätt i den här världen om intelligensen inte räcker till, men dså är det kanske när man älskar Talibenernas terror mot det egna folket och ser dem som de rättmätiga härskarna med rätt at utöva sitt förtryck,,,,,

    jag gör inget annat än skarttar åt din infantilitet

    Nu ber du både mig och RedV om ursäkt!
    O m e d e l b a r t!
    Evil or Very Mad

    Jag tvivlar starkt på att en sån ärthjärna skulle kunna göra det!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-25, 08:37

    lazy skrev:
    Infra skrev:
    Islamvänligheten - påstår jag - är under alla förhållanden falsk.
    Om detta är riktigt är den påklistrad för att locka till sig USA-
    och NATO-kritiker av exempelvis Assange typ. Också ett bra sätt
    att komma "islamister" inpå livet för att inhämta info.

    En människa som denna som är politiskt korrekt ända in på trosorna
    kan helt enkelt inte vara islamvänlig. Ty är det nåt som inte är
    politiskt korrekt så är det just välvilja mot muslimer.

    Assange har lockats i en fälla av en SÄPO- eller USA-agent.
    jag förevbrår honom knappast - hon var ganska söt.
    Embarassed

    Nää Infra, det måste ha varit Mossad (av ngn outgrundlig anl.)

    Ship to Gaza

    Det heter inte Mossad.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Infra 2010-08-25, 08:44

    Redvictory skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    datic skrev:
    Sniperace skrev:men förklara nu RV, du har inte tagit fram ett enda bevis på att ryktena om att du är pedofil är osanna, VARFÖR?

    är han pedofil? FY FAN vilket äckel!

    Hoppas admin hjälper polisen med kontaktuppgifter så de kan ställa honom inför rätta

    Nej Datic. Det här har du missuppfattat.
    Det är Snipern själv som är pedofil. Han skyller
    bara ifrån sig för att slippa bära skulden.
    Djävligt obehagligt får jag säga

    Ja du infra, det är inte lätt i den här världen om intelligensen inte räcker till, men dså är det kanske när man älskar Talibenernas terror mot det egna folket och ser dem som de rättmätiga härskarna med rätt at utöva sitt förtryck,,,,,

    jag gör inget annat än skarttar åt din infantilitet

    Nu ber du både mig och RedV om ursäkt!
    O m e d e l b a r t!
    Evil or Very Mad

    Jag tvivlar starkt på att en sån ärthjärna skulle kunna göra det!

    I ytterst sällsynta fall har han faktiskt visat prov
    på anständighet också. (Men det var längesen, nu).
    No

    Sponsored content


    Assange oskyldig - här är beviset! - Sida 4 Empty Sv: Assange oskyldig - här är beviset!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 11:29