"Jag har varnats för sexfällor" säger den ärlige,
rakryggade och sanningsenliga f d soldaten!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7654862.ab
rakryggade och sanningsenliga f d soldaten!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7654862.ab
lazy skrev:– De är anonymiserade i media. Jag har ingen aning om vilka de är.
Infra skrev:Han har friats från våldtäktsanklagelser utan att ens behöva höras.
Ofredande, vad är det. han kanske har hållit fast nån i en arm
eller sparkat på matkassen när nån kommit från affären. Ofredande
kan vara busringningar utan sexuellt innehåll.
Förmodligen har han inte gjort nåt. Falskt anklagad för detta också.
datic skrev:lazy skrev:– De är anonymiserade i media. Jag har ingen aning om vilka de är.
Det finns alltså minst lika starka bevis mot denna person som det finns mot Littorin...
lazy skrev:datic skrev:lazy skrev:– De är anonymiserade i media. Jag har ingen aning om vilka de är.
Det finns alltså minst lika starka bevis mot denna person som det finns mot Littorin...
Fast Assange har en fördel mot Littorin, eftersom det finns polisanmälan
(som uppenbarligen inte är värd ngt) kommer han i.a.f ha namnet på de
som anmälde men man vet aldrig, kanske dyker även "Anna" upp så småningom.
lazy skrev:datic skrev:lazy skrev:– De är anonymiserade i media. Jag har ingen aning om vilka de är.
RedMentalCase skrev:lazy skrev:datic skrev:lazy skrev:– De är anonymiserade i media. Jag har ingen aning om vilka de är.
Ingen vet om denna hora heter "anna", hon är anonym, och att hon framträder lär aldrig ske.
Dessutom är ett evemtuellt brott redan preskiberat.
Nej, maken till anonym människa får man leta länge efter, så många "kända"
kunder i sitt "arbetsregister" och ändå inte lämnat några spår efter sig.
Ingen vet om denna hora heter "anna", hon är anonym, och att hon framträder lär aldrig ske.
RedCloud skrev:Ingen vet om denna hora heter "anna", hon är anonym, och att hon framträder lär aldrig ske.
Vad är det forumets ultrahöger som gör att de bara måste försvara horkarlar ?
Corven skrev:Fast Assange blev ju inte ens förhörd innan man la ner våldtäktsanklagelserna, så han har knappast förnekat något.....
berralarzon skrev:lazy skrev:datic skrev:lazy skrev:– De är anonymiserade i media. Jag har ingen aning om vilka de är.
Ja säkerligen men i fall detta vart det en Anna som framträdde i alla fall.
//berra
Sniperace skrev:Corven skrev:Fast Assange blev ju inte ens förhörd innan man la ner våldtäktsanklagelserna, så han har knappast förnekat något.....
Jodå, i media har han förnekat, det står väl ganska klart, och hur var det blev littorin förhörd av polis?
ändå döms han på mycket lösare grunder av vissa här, och som sagt OFREDANDE-anklagelsen ligger kvar, dessutom vidhåller ju den ena kvinnan våldtäkten....
Infra skrev:Sniperace skrev:Corven skrev:Fast Assange blev ju inte ens förhörd innan man la ner våldtäktsanklagelserna, så han har knappast förnekat något.....
Jodå, i media har han förnekat, det står väl ganska klart, och hur var det blev littorin förhörd av polis?
ändå döms han på mycket lösare grunder av vissa här, och som sagt OFREDANDE-anklagelsen ligger kvar, dessutom vidhåller ju den ena kvinnan våldtäkten....
Ingen dömer Littorin. Däremot är vi flera som förtjusta använder
honom som slagträ i den pågående valdebatten. Själv tror jag han
är skyldig - han har betett sig väldigt skuldmedvetet i alla led.
Men det är bara min åsikt. I övrigt respekterar jag rättsprocessen.
formsvackan skrev:http://www.dn.se./nyheter/sverige/aklagare-misstankarna-mot-julian-assange-kvarstar-1.1158117
– När tidningen Expressen, som var först med uppgifterna, ringde jouråklagaren på fredagskvällen så visste de alla detaljer, den påstådda våldtäkten, vilka som var inblandade och platser – allt! Jouråklagaren berättade ingenting, utan bekräftade då bara att det gällde Julian Assange. Hon bad också tidningen att inte gå ut med nyheten, säger Karin Rosander till DN.se.
Ska vi nöja oss med att misstänka en betald läcka inom polisen, eller ska vi muntra upp GA och BH genom att blanda in CIA ?
Infra skrev:Jamen. Littorin är
eran kille - Assange är våran kille. Var och en har väl sitt
favoritlag. Jag håller väl på Hammarby även om de förlorar.
De är ju vårt lag. Så ser den enkla matematiken ut. Inget
att tjaffsa om.
Sedan tycker jag ärlighet, öppenhet och rättspatos verkar vara
Assange adelsmärke. Vilket adelsmärke tycker du att Littorin
visat upp? Sina barn? Sin partibok? Sin pressekreterare?.