Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-23, 00:07

    FIST

    Varför ska invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar inte kritiseras?

    Varför ska dom inte utvisas när dom inte respekterar att bo i Sverige??
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-23, 00:15

    Demona Stahlin skrev:FIST

    Varför ska invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar inte kritiseras?

    Vem på detta forum kritiserar inte folk som våldtar och mördar ???
    ... och visa gärna var och när denne skrivit så i fall du lyckas hitta någon




    Demona Stahlin skrev:Varför ska dom inte utvisas när dom inte respekterar att bo i Sverige??

    Nu hoppade du helt plötsligt från att kritisera till att utvisa ... det är en väsentlig skillnad för det första... och för det andra vilka pratar du om som skall utvisa enligt dig, och var skall gränsen gå ???
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-23, 00:25

    Vadå var ska gränsen gå? Du försvarar invandrare som begår brott alltså?

    Har du medborgarskap efter 4 år och innan eller efter tiden ska man utvisas vid våldtäkt, mord, grov misshandel alt upprepande brott, kraftigare brott
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-23, 00:29

    Demona Stahlin skrev:Vadå var ska gränsen gå?

    Det är ju du som vill utvisa folk, då får väl du presentera var gränsen skall gå enligt DINA värderingar

    Demona Stahlin skrev:Du försvarar invandrare som begår brott alltså?

    Nej !

    Demona Stahlin skrev:Har du medborgarskap efter 4 år och innan eller efter tiden ska man utvisas vid våldtäkt, mord, grov misshandel alt upprepande brott, kraftigare brott

    Det förefaller sig lite oklart vad du menar här ... vänligen förtydliga !"!
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-23, 00:45

    Och enlig dig ska invandrare OAVSETT grova brott få stanna?

    23 åringen som slog ihjäl inger 78 ska få stanna?

    De invandrare som avlossade skott på rasmusgatan i Malmö ska få stanna?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-23, 00:49

    Demona Stahlin skrev:Och enlig dig ska invandrare OAVSETT grova brott få stanna?

    23 åringen som slog ihjäl inger 78 ska få stanna?

    De invandrare som avlossade skott på rasmusgatan i Malmö ska få stanna?

    För att jag skall kunna svara på dessa frågor, måste du först bli tydlig med vad DU menar med att vissa skall utvisas, på vilka grunder, och vart skall gränsen gå... för vilken typ av brott går gränsen enligt dig...
    ... och vad är syftet med utvisningarna utöver att särskilja än mer på invandrare och Svenskar... vad är syftet ???

    ... och var går gränsen för svensk vars våldtäkter och mord du väljer att inte kritisera

    ....
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-23, 00:59

    Du är precis som feministkärringen, slingrar dig undan och hoppar på svenskar i stället

    Du försvarar ju invandrare som begår brott! Jag gav dig 2 tydliga exempel på ALLVARLIGA brott begågna av invandare, men nej du kunde inte svara utan hoppade på svenskar!

    Svenskar som begår brott ska sitta i fängelse, invandrare ska utvisas

    Vad är ditt problem, varför tar du åt dig?

    Ska du bevisa att invandrare ska inte kritiseras enligt dig oavsett hur kraftiga och allvarliga brott dom än begått pga dom är 'minoroitet'?

    Fan om din tjej blev våldtagen skulle du säkert gnälla på sd med!

    Så långt är ni ju beredda att sjunka!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-23, 01:15

    Demona Stahlin skrev:Du är precis som feministkärringen,


    Vet inte vem du syftar till

    Demona Stahlin skrev:slingrar dig undan och hoppar på svenskar i stället

    Nej jag har inte hoppat på nån svensk

    Demona Stahlin skrev:Du försvarar ju invandrare som begår brott!


    Nej

    Demona Stahlin skrev:Jag gav dig 2 tydliga exempel på ALLVARLIGA brott begågna av invandare,

    Fast jag upplevde meningsbyggnaden som tveksam, så det blev inte tydligt när du drar gränsen för när en invandrare är invandrare, och när han/hon är svensk....

    Demona Stahlin skrev:
    men nej du kunde inte svara utan hoppade på svenskar!

    Nej jag har inte hoppat på nån svensk i denna tråd, och aldrig rent generellt då detta vore rasistiskt, och jag gillar inte rasism... du däremot skiljer gärna på Svenskar och invandrare och upphöjer den ena kategorin, på ett sätt som jag inte gör

    [quote="Demona Stahlin"]
    Demona Stahlin skrev:Svenskar som begår brott ska sitta i fängelse, invandrare ska utvisas

    Ja jag har förstått att du vill det, men inte var gränserna går för dig

    Demona Stahlin skrev:Vad är ditt problem,


    Jag jag har rätt många problem, det är en del av att vara människa, delvis är Alliansens politik ett problem för mig eftersom de vill skapa ett kallt och egoistiskt samhälle genom att öka klyftorna i samhället... i övrigt har jag problem med min högra stortå just nu... men det blir väl bättre kan jag tänka

    Demona Stahlin skrev:varför tar du åt dig?

    Tar åt mig av vad ??

    Demona Stahlin skrev:Ska du bevisa att invandrare ska inte kritiseras enligt dig oavsett hur kraftiga och allvarliga brott dom än begått pga dom är 'minoroitet'?

    Jag anser att alla som begår brott skall kritiseras, oavsett etnisk tillhörighet, tom om en rik människa skattefuskar eller på annat omoraliskt sätt roffar åt sig pengar.....

    Demona Stahlin skrev:Fan om din tjej blev våldtagen skulle du säkert gnälla på sd med!

    Hur menar du nu ??.... Om min tjej blev våldtagen skulle jag först och främst ringa polisen och anmält det hela.... skulle jag få tag på personen personligen skulle jag be till högre makter att jag kunde behärska mig från att göra saker som skulle göra mig och min tjej olyckligare..... och förresten vad har SD med detta att göra ???

    Demona Stahlin skrev:Så långt är ni ju beredda att sjunka!

    Nej jag kommer aldrig att sjunka så lågt att jag röstar på SD

    Sponsored content


    FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras Empty Sv: FIST tycker inte invandraer som begår brott ska kritiseras

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 22:37