4 posters
Varför skriver man alltid flykting när de är utsatta för brott men Pojke,man etc. när de begår brott?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Varför är du rasist när du inte behöver ?
- Inlägg 3
EEhhh
RedCloud skrev:Varför är du rasist när du inte behöver ?
Jag är inte rasist???
Nu svarade jag på din fråga, kan du svara på min?
Jag är inte rasist???
Jo tyvärr, ett val du gjort.....
- Inlägg 5
OJOJ
RedCloud skrev:Jag är inte rasist???
Inget svar som vanligt
Måste vara en rasistisk tidning som måste påpeka att det var flyktingbarn.....
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Jag är inte rasist???
Inget svar som vanligt
Varför har du valt att vara rasist när du inte behöver ?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Varför fokuserar du enkom på brott eller våld om det är invandrare som gjort dem `?
- Inlägg 8
.....
RedCloud skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Jag är inte rasist???
Inget svar som vanligt
Varför har du valt att vara rasist när du inte behöver ?
Mitt svar är att jag är inte rasist. Du får anse vad du vill, men enligt mig har du fel.
Nå kan du svara på min fråga i inlägget?
"Varför skriver man alltid flykting när de är utsatta för brott men Pojke,man etc. när de begår brott?"
Om det nu är på det viset rent allmänt och statistiskt vet jag inte. Det behöver inte nödvändigtvis vara sant för att Seel påstår det, utan källor, har vi lärt oss på forumet.
Men om det är på det viset så finner du svaret på din fråga i din spegel där hemma !
Om det nu är på det viset rent allmänt och statistiskt vet jag inte. Det behöver inte nödvändigtvis vara sant för att Seel påstår det, utan källor, har vi lärt oss på forumet.
Men om det är på det viset så finner du svaret på din fråga i din spegel där hemma !
- Inlägg 10
OK
F.I.S.T skrev:Varför fokuserar du enkom på brott eller våld om det är invandrare som gjort dem `?
För att i oftast i våldsbrott så är de överrepresenterade, får man inte fråga varför utan att vara rasistÅ Får man inte undra varför man i Egypten dödar 5 oskyldiga personer för något en galen egyptier i USA gör...
Nå kan du svara på frågan i inlägget??
- Inlägg 11
va??
F.I.S.T skrev:"Varför skriver man alltid flykting när de är utsatta för brott men Pojke,man etc. när de begår brott?"
Bara för att jag undrar varför man hela tiden tar till våld i vissa delar av världen, eller vad menar du?
Mitt svar är att jag är inte rasist.
Fast där har du fel (igen) du ÄR rasist, något du valt självt...
Du får anse vad du vill, men enligt mig har du fel.
Det är inte många rasister som ha modet att erkänna det....
Nå kan du svara på min fråga i inlägget?
Nä ditt rassedravel får du leka med själv...
Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:"Varför skriver man alltid flykting när de är utsatta för brott men Pojke,man etc. när de begår brott?"
Bara för att jag undrar varför man hela tiden tar till våld i vissa delar av världen, eller vad menar du?
Okej jag ska förtydliga det uppenbara för dig. Min hypotes är att media aktar sig för att lämna ut nationalitet och religion i etern pga att det finns sådana som du som dammsuger nätet i jakt enkom på brott begångna av icke-svenskar, i syfte att med selektivt utvalda artiklar försöka påvisa det enligt dig, svenska folkets "överlägsenhet", något som man försökt göra från Svensktysk sida på 30-talet, med katastrofala följder för miljontals människor... vissa som tex jag läser historia, och förstår allvaret i detta ditt beteende... andra som du, läser inte historia, alt förstår inte lärdomen av den, och bidrar till att upprepa samma misstag igen.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:F.I.S.T skrev:"Varför skriver man alltid flykting när de är utsatta för brott men Pojke,man etc. när de begår brott?"
Okej jag ska förtydliga det uppenbara för dig. Min hypotes är att media aktar sig för att lämna ut nationalitet och religion i etern pga att det finns sådana som du som dammsuger nätet i jakt enkom på brott begångna av icke-svenskar, i syfte att med selektivt utvalda artiklar försöka påvisa det enligt dig, svenska folkets "överlägsenhet", något som man försökt göra från Svensktysk sida på 30-talet, med katastrofala följder för miljontals människor... vissa som tex jag läser historia, och förstår allvaret i detta ditt beteende... andra som du, läser inte historia, alt förstår inte lärdomen av den, och bidrar till att upprepa samma misstag igen.
Omg,
Kanske du skulle läsa om vad som hände ursprungsbefolkningen i Usa också.
Thetaxpayer skrev:
Omg,
Jag har läst om det oxå .... fullt medveten om vad de Europeiska invandrarna gjorde i Nordamerika, med naturfolken där ...
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:
Omg,
Jag har läst om det oxå .... fullt medveten om vad de Europeiska invandrarna gjorde i Nordamerika, med naturfolken där ...
Ja, de kanske skulle stoppat invandringen i tid så hade de sluppit tsitta i reservat sen.
Sponsored content