Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
F.I.S.T
Redvictory
Regndrottning
Demona Stahlin
8 posters

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-16, 23:37

    När Infra anklagar mig på falska anklagelser att jag är nazist

    Så anklagar jag Infra för att försvara invandrare som rånar, misshandlar, mördar och våldtar svenskar

    Varför detta svenskhat mot svenskar Infra? Varför denna svenskfientlighet?
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Regndrottning 2010-08-16, 23:47

    Demona Stahlin skrev:När Infra anklagar mig på falska anklagelser att jag är nazist

    Så anklagar jag Infra för att försvara invandrare som rånar, misshandlar, mördar och våldtar svenskar

    Varför detta svenskhat mot svenskar Infra? Varför denna svenskfientlighet?

    Jaha....

    Så du likställer dina påhittade lögner mot ett bevisat faktum?

    Du har tydligt visat, under flera år, att du är rasist. Så varför gnälla när någon kallar dig för rasist?

    Det ger dig inte rättigheten att hitta på lögner om andra. Det kallas för förtal och det är ett brott.

    Skall du kriminell också?
    lol!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Redvictory 2010-08-16, 23:58

    Regndrottning skrev:
    Demona Stahlin skrev:När Infra anklagar mig på falska anklagelser att jag är nazist

    Så anklagar jag Infra för att försvara invandrare som rånar, misshandlar, mördar och våldtar svenskar

    Varför detta svenskhat mot svenskar Infra? Varför denna svenskfientlighet?

    Jaha....

    Så du likställer dina påhittade lögner mot ett bevisat faktum?

    Du har tydligt visat, under flera år, att du är rasist. Så varför gnälla när någon kallar dig för rasist?

    Det ger dig inte rättigheten att hitta på lögner om andra. Det kallas för förtal och det är ett brott.

    Skall du kriminell också?
    lol!

    blåfront ÄR redan kriminell RD! han får avtjäna sitt straff i husarrest hemma hos sina gamla föräldrar i pojkrummet! då och då åker han in på psyket! du vet när han försöker luras att han är död! Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-16, 23:58

    Snart får du och jag oxå de anklagelserna emot oss av Blåis, i varsin alldeles egen tråd ... tror du inte ?? Very Happy
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-16, 23:59

    Kommunismen visar sitt rätta ansikte

    Det är helt ok för dom att sprida lögner och förtal

    Inte så jävla kul att få anklagelser mot sig att man försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar va?

    För ni blundar för detta, enklare för att i stället gnälla rasist och nazist

    Men nu har ni fått ett motargument

    Ni försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar

    Nästa gång ni gnäller på någon är rasist, kanske ni bör tänka om nästa gång!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Redvictory 2010-08-17, 00:01

    Demona Stahlin skrev:Kommunismen visar sitt rätta ansikte

    Det är helt ok för dom att sprida lögner och förtal

    Inte så jävla kul att få anklagelser mot sig att man försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar va?

    För ni blundar för detta, enklare för att i stället gnälla rasist och nazist

    Men nu har ni fått ett motargument

    Ni försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar

    Nästa gång ni gnäller på någon är rasist, kanske ni bör tänka om nästa gång!

    Du måste ha varit mycket nära döden blånazze! (hjärndöd)
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Regndrottning 2010-08-17, 00:07

    Demona Stahlin skrev:Kommunismen visar sitt rätta ansikte

    Det är helt ok för dom att sprida lögner och förtal

    Inte så jävla kul att få anklagelser mot sig att man försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar va?!

    Vem gör det? Denna anklagelse har du kört med i flera år utan att, en enda gång....säga vem det är som försvarar detta.

    Svar nu på frågan om du kan. Annars håll käft med dina lögner!!!

    Demona Stahlin skrev:För ni blundar för detta, enklare för att i stället gnälla rasist och nazist

    Men nu har ni fått ett motargument!

    Vilket argument? Någon måste berätta för dig... dina påhitt räknas inte som argument.... lol!

    Demona Stahlin skrev:Ni försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar

    Nästa gång ni gnäller på någon är rasist, kanske ni bör tänka om nästa gång!

    Vem försvarar dessa invandrare? Återigen kommer du med ogrundade påstående.

    Jag är förundrad att du aldrig fattar hur jävla blåst du är. Du gör bort dig, sup i kvarten, och aldrig fattar att alla andra hånskrattar åt dig!:
    lol!:
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 51

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Har du tid att vara på forumet Demona?

    Inlägg  Thrakath 2010-08-17, 00:09

    Hur går det med den femtio meter höga synagogan du skulle bygga?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  MartinLindgren 2010-08-17, 00:14

    Glöm inte att vi vet sen tidigare att det är "VARNINGSTRIANGEL" på Lilldemona!
    ni vet att likt ett bortskämt skrikande litet barn om något inte passar börjar spammattackerna mot vårt forum!


    Tycka liten rasist vara trist! rendeer

    (Hupps, bara jag inte tryckte på ON/knappen nu?)

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Infra 2010-08-17, 07:16

    Demona Stahlin skrev:Kommunismen visar sitt rätta ansikte

    Det är helt ok för dom att sprida lögner och förtal

    Inte så jävla kul att få anklagelser mot sig att man försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar va?

    För ni blundar för detta, enklare för att i stället gnälla rasist och nazist

    Men nu har ni fått ett motargument

    Ni försvarar invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar

    Nästa gång ni gnäller på någon är rasist, kanske ni bör tänka om nästa gång!

    Jag såg denna tråd först nu. Nej. Jag har aldrig försvarat rån, misshandel, våldtäkt eller mord. Detta oavsett vem som är gärningsman.

    Visst jag kan erkänna att in- och utvandring kan hänga samman med massor av problem. Hur gick det för Christina och hennes man t ex när de utvandrade till Amerika? Det var en hård kamp. Det guld de drömde om att hitta blev till sand. Så är det för många som invandrar till oss också. Det blir en hård kamp. Lärare får diska och läkare får köra taxi. Inga oävna jobb något av dom. Men att tro att de flyttar hit för att begå brott är ju så snedvridet tänkt.

    Deras barn däremot får fler problem än många av våra egna barn. Att växa upp mellan två kulturer leder till många konfrontationer både inre och yttre.
    Ändå klarar de vår skola med sitt (för dem) främmande språk bara för att de kämpar. Flera av dom kommer att ses ofta på positioner i samhället där vi gärna skulle vilja ha sett våra egna ungar. De är duktiga. Jag beundrar deras hårda kamp. Tänk på att de tvingas vara duktigare än genomsnittet för att överhuvettaget får uppskattning.

    De är bra för Sverige och vi ska vara tacksamma för att de ville komma hit och hjälpa till att bygga landet. Att flera av dessa ungar också får det svårt är inget konstigt alls, med tanke på det underläge de haft rent socialt redan från början. Att ha föräldrar som inte förstår samhället eller språket ställer oerhörda krav på tidig inlärning hos dessa ungar. Det klarar förvånansvärt många. Att som Blåff anklaga dem för misshandel, stöld, mord och våldtäkt är
    verkligen olämpligt. Hade jag varit dom hade jag nog slagit honom på käften och därmed riskerat hela min framtid i det nya landet - det land i vilket mina ungar skall växa upp. Visst. Invandring ställer stora krav även på oss som tar emot dem. Det förnekar jag inte. Men i sin förlängning tjänar vi som nation på detta. Vi blir fler som kan hjälpas åt. Detta värde är omistligt.

    Svälj ditt hat Blåff. Lägg ner. Tänk om. Inse att kostymnazisterna bara försöker utnyttja dig som nyttig idiot. Visa dem att även du är en självständigt tänkande individ.

    Och det jag sagt om Nazistisk sjukvårdspolitik, det var rått. Men det döljer en sanning. Du vet själv vilka omfattande och stora läger de byggde för att få plats med alla de ville sy in. Bland dessa fanns inte bara judar, zigenare och brottaslingar utan även invalider, cp-sjuka, krymplingar och svåra psykfall. Att jag säger som det är när det gäller dig personligen är kanske olämpligt men jag tror inte du studsar av stolen direkt. Vi har ju redan gått igenom den här diskutionen när vi diskuterat sjukvårdspolitik av svenskt snitt.

    Att jag sedan klassar SD som rena och skära kostymnazister är för att stommen i partiet och flera av dess företrädare helt enkelt kommer från de nationella grupper inom Sverige som alltid har haft en uttalad beundran för nazismen och farbror Adolf. Du får försöka ursäkta men det här sista är sant.

    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-08-17, 08:14

    När du ankalgar mig för nazist anklagar jag dig för att försvara invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar! Svårt slingra sig ut det argumentet va?

    Vi ska vara tacksamma för att de vill komma hit och bygga upp landet?

    Hallå???

    Vilka klagar på 1.5 miljoner i utanförskap

    Vilka klagar på skyhög ungdomsarbetslöshet?

    Vilka klagar på 80.000 unga flytt till Norge?

    Vilka klagar på bostadskris hos unga?

    VILKET JÄVLA HAT INFRA? LÄGG NER DITT SVENSKHAT DÅ?! INVANDRARE SOM BEGÅR BROTT SKA INTE KRITISERAS ENLIGT DIG? ALLTSÅ FÖRSVARAR DU DOM INVANDRARE SOM BEGÅR BROTT!!

    Och er kommunism då? Är den så jävla rumsren? Ung Vänster har samma smutsiga kommunistiska stjärna som nordkorea har på sin flagga!

    Hur många miljoner har stalin mördat?

    Hur kan man ha juden karl marx som förebild som med sitt hat mot sig själv startade hetsjakten mot judar?

    Hur många miljoner har kommunismen mördat och mördar?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Redvictory 2010-08-17, 08:27

    Demona Stahlin skrev:När du ankalgar mig för nazist anklagar jag dig för att försvara invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar! Svårt slingra sig ut det argumentet va?

    Vi ska vara tacksamma för att de vill komma hit och bygga upp landet?

    Hallå???

    Vilka klagar på 1.5 miljoner i utanförskap

    Vilka klagar på skyhög ungdomsarbetslöshet?

    Vilka klagar på 80.000 unga flytt till Norge?

    Vilka klagar på bostadskris hos unga?

    VILKET JÄVLA HAT INFRA? LÄGG NER DITT SVENSKHAT DÅ?! INVANDRARE SOM BEGÅR BROTT SKA INTE KRITISERAS ENLIGT DIG? ALLTSÅ FÖRSVARAR DU DOM INVANDRARE SOM BEGÅR BROTT!!

    Och er kommunism då? Är den så jävla rumsren? Ung Vänster har samma smutsiga kommunistiska stjärna som nordkorea har på sin flagga!

    Hur många miljoner har stalin mördat?

    Hur kan man ha juden karl marx som förebild som med sitt hat mot sig själv startade hetsjakten mot judar?

    Hur många miljoner har kommunismen mördat och mördar?

    Din äckliga rasist nazze! många invandrare jag känner jobbar som fan i sina pizzerior! det enda du gör är att käka deras pizzor ditt lilla kryp! börja gör någon nytta för h-e
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Regndrottning 2010-08-17, 08:58

    Demona Stahlin skrev:När du ankalgar mig för nazist anklagar jag dig för att försvara invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar! Svårt slingra sig ut det argumentet va?

    Vi ska vara tacksamma för att de vill komma hit och bygga upp landet?

    Hallå???

    Vilka klagar på 1.5 miljoner i utanförskap

    Vilka klagar på skyhög ungdomsarbetslöshet?

    Vilka klagar på 80.000 unga flytt till Norge?

    Vilka klagar på bostadskris hos unga?

    Det skulle vara du som ständigt gnäller över dessa problem. För övrigt är det samhällsproblem som alla politiker försöker få bukt med.

    Ser du något fel i detta, blåfjant?


    Demona Stahlin skrev:VILKET JÄVLA HAT INFRA? LÄGG NER DITT SVENSKHAT DÅ?! INVANDRARE SOM BEGÅR BROTT SKA INTE KRITISERAS ENLIGT DIG? ALLTSÅ FÖRSVARAR DU DOM INVANDRARE SOM BEGÅR BROTT!!

    JAG TYCKER ATT DU SKALL SLUTA SKRIKA UT DIN RASIM! DEN ENDA HÄR SOM HATAR ÄR DU, BLÅFJANT. OCH DET GÖR DU DAGLIGEN!

    Demona Stahlin skrev:Och er kommunism då? Är den så jävla rumsren? Ung Vänster har samma smutsiga kommunistiska stjärna som nordkorea har på sin flagga!

    Hur många miljoner har stalin mördat?

    Hur kan man ha juden karl marx som förebild som med sitt hat mot sig själv startade hetsjakten mot judar?

    Hur många miljoner har kommunismen mördat och mördar?

    Och det har VAD att göra med svensk politik och dagens svenska problem?

    Snacka om att ständigt göra bort sig....Vilken normal människa som helst hade skämts med att att stå med baken bar så mycket som du gör. Det är ju inte lönt för dig att klä på dig på dagarna.... byxorna dras alltid ner för dig....
    lol!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Infra 2010-08-17, 09:11

    Ja. Stalin var dum. Om Karl Marx var antisemit undandrar sig
    min bedömningsförmåga. "Kapitalet" innehöll hur som helst en
    lysande analys av arbetets mervärde.

    Vår kommunism är ren som den renaste snö. 18 miljoner ryssar
    fick plikta med livet i Strid mot Hitler. sammanlagt 30 miljoner
    ryssar dog i WW2. Jag vet inget europeisk land som fick offra
    lika många. Vet du?

    Jag vet inte om jag någonsin kallat dig nazist. Men du söker dig
    till kostymnazisterna i din jakt på att få höra hemma nånstans.
    Jag försöker bara varna dig för att du är helt fel ute.

    Gör ett experiment. Skaffa dig partibok i SD och börja gå på
    deras möten så får du se om din kärlek är besvarad. Inom en vecka
    kan jag lova att du kallar dem för fulare saker än vad du
    kallar oss för här. Inom en vecka. Kom ihåg att jag sagt det nu.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Regndrottning 2010-08-17, 09:18

    Infra skrev:


    Gör ett experiment. Skaffa dig partibok i SD och börja gå på
    deras möten så får du se om din kärlek är besvarad. Inom en vecka
    kan jag lova att du kallar dem för fulare saker än vad du
    kallar oss för här. Inom en vecka. Kom ihåg att jag sagt det nu.

    Jag tror det blir tvärtom. Efter en vecka hos SD skulle de börja kalla blåfant för hatisk extremist....

    SD vill inte ha med dårar att göra....
    Wink
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Infra 2010-08-17, 10:01

    Det var det jag försökte säga litet hänsynsfullt.
    Det bästa vore om han upptäckte det själv.
    Smile
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Infra 2010-08-17, 10:09

    Eftersom du inte litar på vad jag säger om SD så slå en pling
    till EXPO. Fråga efter bakgrunden hos de som sitter i SD:s
    ledning. EXPOS jobb är att hålla reda på nazister i Sverige.
    Du kan säkert få ett korrekt svar utan synpunkter i övrigt.
    Lycka till.
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Susz X 2010-08-17, 16:10

    Ujujuj-
    det skulle bli ett låågnt samtal-
    finns ett bra arkiv här:
    http://expo.se/research_sverigedemokraterna.html
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Infra 2010-08-17, 20:20

    Snabb och bra uppdatering. Man bockar för Suss.

    Sponsored content


    Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar Empty Sv: Infra stödjer invandrare som begår brott mot svenskar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 15:33