+6
Redvictory
Sniperace
lazy
MartinLindgren
x-medborgare
Sossar ee lata
10 posters
Ska vi gissa efternamnen på dessa gärningsmän!?.....
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
INTE Andersson & Pettersson & Svensson......Tror jag, vad tror ni? Nu kommer Red C skrika rasist, men kan man inte få undra bara?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Sossar ee lata skrev:INTE Andersson & Pettersson & Svensson......Tror jag, vad tror ni? Nu kommer Red C skrika rasist, men kan man inte få undra bara?
??????????? vilka var varför vad menar du ????????
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Hmmm...?
Vilka gärningsmän avses S-ee-L, antar att du inte snackar om den Donner, som dömdes till 5 år idag för sin mångmiljoner blåsning av röda korset, eller grabben i Härnösand som yxmördade sin farsa och två syskon, Mats Alm räknas nog inte heller!
Du kan ju inte förneka att du med den här tråden påstår att invandrare står för kriminaliteten i sverige?
Vilka gärningsmän avses S-ee-L, antar att du inte snackar om den Donner, som dömdes till 5 år idag för sin mångmiljoner blåsning av röda korset, eller grabben i Härnösand som yxmördade sin farsa och två syskon, Mats Alm räknas nog inte heller!
Du kan ju inte förneka att du med den här tråden påstår att invandrare står för kriminaliteten i sverige?
MartinLindgren skrev:Hmmm...?
Vänta det är en gissnings lek... hum..... Jag tror namnen är Reinfeldt Borg Olofsson Björklund Va det rätt
Du kan ha rätt alla svenska medborgare heter inte Andersson..
lazy- Antal inlägg : 12772
Med tanke på att det är Black Cobra så är det väl inte alldeles orimligt
att anta att svenska namn inte är de dominerande.
att anta att svenska namn inte är de dominerande.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
i detta fall kan man nog inte vara säker på vad de heter, det kan nog lika gärna vara svennar....men i det gänget är de inte direkt överrepresenterade
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata skrev:INTE Andersson & Pettersson & Svensson......Tror jag, vad tror ni? Nu kommer Red C skrika rasist, men kan man inte få undra bara?
Få se nu! är det själva namnen som är av betydelse eller är det gärningen? i HA är det inte många som heter mohammed heller
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Jag gissar på Jönsson !
Vad vinner man ?
Vad vinner man ?
- Inlägg 11
Man vinner första pris!!!!!
En helkväll med mig som lärare i politik!! sen förstår ni misären som uppstår om sosseriet vinner! Bra pris va!?
Dao- Antal inlägg : 26567
So what???
Förändrar efternamnet gärningens allvar?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Sossar ee lata skrev:En helkväll med mig som lärare i politik!! sen förstår ni misären som uppstår om sosseriet vinner! Bra pris va!?
en kväll med politisk indoktrinering, nej tack, sedan kvittar det mig vilken politik som indoktrineras
För en tid sedan hade Aftonbladet en artikelserie om Svenska Hjältar. Många av dessa var invandrare!
Varför skulle dessa hjältars agerande inte spela lika stor roll som Seels envetet upphittade kriminella?
Varför skulle dessa hjältars agerande inte spela lika stor roll som Seels envetet upphittade kriminella?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Varför inte några dagar med mig ute på stan S-ee-L, bil, plånbok, och mobil lämnar du hemma,
Lovar dig en helt ny syn på tillvaron och mindre lottade medmänniskor än du har idag!
Lovar dig en helt ny syn på tillvaron och mindre lottade medmänniskor än du har idag!
RedCloud skrev:Jag gissar på Jönsson !
Vad vinner man ?
En års prenumeration på SD kuriren
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:INTE Andersson & Pettersson & Svensson......Tror jag, vad tror ni? Nu kommer Red C skrika rasist, men kan man inte få undra bara?
So what???
Vill du påstå något annat?
Sossar ee lata skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:INTE Andersson & Pettersson & Svensson......Tror jag, vad tror ni? Nu kommer Red C skrika rasist, men kan man inte få undra bara?
So what???
Vill du påstå något annat?
Brott är brott, och alla skall dömmas efter lagens regelverk!
Infra- Antal inlägg : 29644
Eftersom Black Cobra är ett multikulturellt gangstergäng så innehåller
det förvisso även svenskar. Du vet SEL: Multikulti......
...
det förvisso även svenskar. Du vet SEL: Multikulti......
...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Jag är helt övertygad om att du är rasist !!!
Undra vad Seels efternamn är?
Muhammed?
Muhammed?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Dao skrev:Undra vad Seels efternamn är?
Muhammed?
Åkesson ??
F.I.S.T skrev:Dao skrev:Undra vad Seels efternamn är?
Muhammed?
Åkesson ??
Tja... De verkar vara lika okunniga om det de talar om!!!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
x-medborgare skrev:RedCloud skrev:Jag gissar på Jönsson !
Vad vinner man ?
En års prenumeration på SD kuriren