MartinLindgren skrev:Okey då The Ward, kanske Allerten liknar Mr. Gustav Kronblom
Den var kul
MartinLindgren skrev:Okey då The Ward, kanske Allerten liknar Mr. Gustav Kronblom
theward skrev:DMustaine skrev:Min dotter är snart 3, nämner hon Mona vid namn får hon söka eget boende
Som sagt högern är en en klass för sig
Sen snackas det om att vänstern är hjärntvättad...
Jag har iaf inte talat politik med mina barn, annan än att ta upp lite samhällsfrågor/problem och liknande.....om de frågat
De ska nämligen själva få bilda sig en uppfattning....
DMustaine skrev:theward skrev:DMustaine skrev:Min dotter är snart 3, nämner hon Mona vid namn får hon söka eget boende
Jag har iaf inte talat politik med mina barn, annan än att ta upp lite samhällsfrågor/problem och liknande.....om de frågat
Oj ursäkta jag trodde intelligensnivån var mogen för ett litet skämt! Så fel man kunde ha Hon har redan tagit ställning och bevisade det genom att krama ett bokomslag med Kung Fredrik Reinfeldt på!
DMustaine skrev:theward skrev:DMustaine skrev:Min dotter är snart 3, nämner hon Mona vid namn får hon söka eget boende
Oj ursäkta jag trodde intelligensnivån var mogen för ett litet skämt! Så fel man kunde ha Hon har redan tagit ställning och bevisade det genom att krama ett bokomslag med Kung Fredrik Reinfeldt på!
theward skrev:DMustaine skrev:theward skrev:DMustaine skrev:Min dotter är snart 3, nämner hon Mona vid namn får hon söka eget boende
Allt ni skriver är ett skämt, men av helt olika orsaker...
Att vissa saker helt enkel inte är roliga, verkar du/ni inte förstå
F.I.S.T skrev:theward skrev:DMustaine skrev:theward skrev:DMustaine skrev:Min dotter är snart 3, nämner hon Mona vid namn får hon söka eget boende
Allt ni skriver är ett skämt, men av helt olika orsaker...
Att vissa saker helt enkel inte är roliga, verkar du/ni inte förstå
Mycket brukar forumhögern säga är skämt först i efterhand, när de inser att de trampat i klaveret.... ja då underförstått de som förstår detta, även om de inte vill erkänna detta ...
... RMC, EtD och RA förstår aldrig när de trampat fel, så detta gäller inte er
DMustaine skrev: Vilka nötter ni är alltså, ni roar mig som tusan..
theward skrev:MartinLindgren skrev:Grattis F.I.S.T, inte dåligt att kopplas ihop med enigma som Allerten nu gör!
Enigma är ju en vaken debattör när hon är inloggad!
Frågan är ju vad ska Allerten kopplas ihop med?
Seriefiguren Kronblom tycker jag!
Mer lik Katten Gustaf...tycker jag....
x-medborgare skrev:theward skrev:MartinLindgren skrev:Grattis F.I.S.T, inte dåligt att kopplas ihop med enigma som Allerten nu gör!
Mer lik Katten Gustaf...tycker jag....
Näää Gustav är ju gullig..
De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
MartinLindgren skrev:Grattis F.I.S.T, inte dåligt att kopplas ihop med enigma som Allerten nu gör!
Kakmonstret skrev:Titta martin har tydligen ändrat åsikt om enigma:
"Men å andra sidan så klarar jag mig rätt bra utan dig också enigma,"
Kakmonstret skrev:Jag har bokat tid hos din mamma imorgon.
Massage med happy ending.
Kakmonstret skrev:Jag har bokat tid hos din mamma imorgon.
berralarzon skrev:Kakmonstret skrev:Jag har bokat tid hos din mamma imorgon.
Ska du upp i himmlen? hon dog i mina armar 1974..
//berra
theward skrev:berralarzon skrev:Kakmonstret skrev:Jag har bokat tid hos din mamma imorgon.
Ska du upp i himmlen? hon dog i mina armar 1974..
//berra
ännu ett "självmord" pg kanske??
Kakmonstret skrev:Jag visste inte att BL:s rara mor var död.
Hon skulle säkert vara stolt över hur han beter sig på nätet.