formsvackan skrev:Söker du jobb ?RedMentalCase skrev:Säg, hur är det att leva som struts ?
Ja jävlar! ha,ha,ha,ha
formsvackan skrev:Söker du jobb ?RedMentalCase skrev:Säg, hur är det att leva som struts ?
x-medborgare skrev:RedCloud skrev:De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
"De" är inte i Amsterdam....
Efter att under hela sin uppväxt varit utsatta för passiv haschrökning har de naturligtvis själva blivit narkomaner.
Ultrahögerns debattnivå....har mycket att önska....
Ja dom har ju en väldigt låg.. Förkärlek för att blanda in din familj och vänner i dina göranden och låtanden..
lågt ja mer än lågt..
RedMentalCase skrev:DMustaine skrev:Amsterdam va? Förmodligen är de så jävla nedrökta så de inte tar sig till vallokalen!
De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
Efter att under hela sin uppväxt varit utsatta för passiv haschrökning har de naturligtvis själva blivit narkomaner.
Det är tragiskt men "läraren" har väl huvet i sanden där med.
RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
Ja dom har ju en väldigt låg.. Förkärlek för att blanda in din familj och vänner i dina göranden och låtanden..
lågt ja mer än lågt..
lol
Man tror inte ni är verkliga ???
Om jag inte har fel är det alltså "läraren" som startar en tråd där han hänger ut sina barn på ett allmänt forum....
RedMentalCase skrev:x-medborgare skrev:RedCloud skrev:De är i Amsterdam, det har "läraren" själv sagt ett flertal ggr.
lågt ja mer än lågt..
lol
Man tror inte ni är verkliga ???
Om jag inte har fel är det alltså "läraren" som startar en tråd där han hänger ut sina barn på ett allmänt forum....
Om jag inte har fel är det alltså "läraren" som startar en tråd där han hänger ut sina barn på ett allmänt forum.
RedMentalCase skrev:Ämnet verkar ju vara en "debbatörs" egna barn, så jag höll mig till ämnet,
hur trög är du x som skyller mig för det.
Dessutom har ju som sagt sagda "lärare" och "debbatör" själv sagt att hans barn bodde i Amsterdam tidigare.
RedMentalCase skrev:Ämnet verkar ju vara en "debbatörs" egna barn, så jag höll mig till ämnet,
Dessutom har ju som sagt sagda "lärare" och "debbatör" själv sagt att hans barn bodde i Amsterdam tidigare.
x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Ämnet verkar ju vara en "debbatörs" egna barn, så jag höll mig till ämnet,
Stackare.... aj aj ämnet var mina barn röstar....
Ps skit trög men jag kan i alla fall läsa det är ett plus..
redalert skrev:What a fucking nut!
DMustaine skrev:Min dotter är snart 3, nämner hon Mona vid namn får hon söka eget boende
RedCloud skrev:Två av mina barn är fn utomlandsboende.
Bägge ska på måndag gå och rösta.
Bort högern.
/Stor kärlek från stolt pappa
Kakmonstret skrev:RedCloud skrev:Två av mina barn är fn utomlandsboende.
Bort högern.
Förstår att de vill bosätta sig så långt bort från dig som möjligt.
Hoppas de röstar på SD.
F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:RedCloud skrev:Två av mina barn är fn utomlandsboende.
Bort högern.
Förstår att de vill bosätta sig så långt bort från dig som möjligt.
Hoppas de röstar på SD.
Kakmonstret tillbaka !!!... Nicket Demona Stalin försvinner ??
redalert skrev:Fisten dök upp samtidigt som enigma "försvann"!
MartinLindgren skrev:Grattis F.I.S.T, inte dåligt att kopplas ihop med enigma som Allerten nu gör!
Enigma är ju en vaken debattör när hon är inloggad!
Frågan är ju vad ska Allerten kopplas ihop med?
Seriefiguren Kronblom tycker jag!
Jag har debatterat med och PMat Enigma....redalert skrev:Fisten dök upp samtidigt som enigma "försvann"!