Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
SiP
Regndrottning
blueheaven
Redvictory
Sniperace
RedCloud
MartinLindgren
Sossar-e-lata
12 posters

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-14, 15:30

    Du har sitter här hela dagarna och pratar som om du är förståndshandikappad! om du nu inte är det så ut och jobba för fan!!!! jävla bidragssnyltare!! stackars din omgivning, att få se samhällets lägsta avskum, och kanske tro att det är rätt Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 15:34

    Det är inte bra för dig S-e-L att sitta och glo och snacka med din egen spegelbild om dagarna, No
    Det slutar väl med att du slickar sönder din egen tunga när den far runt truten på dig! Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-14, 15:35

    "Du har sitter här hela dagarna och pratar som om du är förståndshandikappad!"

    OK, vad är det du inte begriper ?

    "om du nu inte är det så ut och jobba för fan!!!!"

    sitter på jobbet just nu....

    "jävla bidragssnyltare!!"

    que ?

    "stackars din omgivning, att få se samhällets lägsta avskum, och kanske tro att det är rätt"

    av oss två tror jag faktiskt det är mest synd om dig, med den människosynen som du torgför
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Sniperace 2009-05-14, 15:36

    Sossar-e-lata skrev:Du har sitter här hela dagarna och pratar som om du är förståndshandikappad! om du nu inte är det så ut och jobba för fan!!!! jävla bidragssnyltare!! stackars din omgivning, att få se samhällets lägsta avskum, och kanske tro att det är rätt Evil or Very Mad

    Varför vara så otrevlig i tonen? är det ett sådant samhälle vi ska ha däer vi bara kastar epiteter och oförskämdheter mot varandra?

    gör du på samma sätt om du sitter i ett sällskap och diskuterar?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-05-14, 15:40

    Med tanke på att en stor del av sveriges befolkning idag är bidragtslyftare och av dem är många Högerväljare så kastar S-E-L skit på de egna här! men jag har slutat förvånas när det gäller denne!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-14, 15:42

    Enligt egen utsago har neofascisten S-e-l barn, alltså tar han emot barnbidrag....
    Ingår han då i skaran bidragssnyltare ?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  blueheaven 2009-05-14, 15:42

    Låt oss hoppas på att diplomati-spåret faller väl ut!

    Hann inte kommentera snipers inlägg innan det spårade ur igen!


    Senast ändrad av blueheaven den 2009-05-14, 15:49, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Regndrottning 2009-05-14, 15:46

    Ahhhh.... ytterligare en personlig angreppstråd från högerkanten. Varför är jag inte förvånad? Wink

    Jag har på känn att s-e-l och andra, som startar såna trådar, är frustrerade människor! Människor som retar ihjäl sig på att de kan inte rubba RC, aldrig få rätt mot honom, aldrig kan svara på Reds frågor.

    S-e-l känner sig maktlös och går till angrepp med lögner, (inget ovanligt), i sin desperation. Samt att s-e-l och andra, inte gillar att de ställs till svars för sina lögner. Dessa människor vill helst kunna vräka ur sig vad som helst och andra skall bara nicka instämmande....Låg självkänsla kallas det för.
    Wink

    queen
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-14, 15:48

    "Jag har på känn att s-e-l och andra, som startar såna trådar, är frustrerade människor! Människor som retar ihjäl sig på att de kan inte rubba RC, aldrig få rätt mot honom, aldrig kan svara på Reds frågor."

    Hade ungefär samma tankar när jag såg den här senaste tråden.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  SiP 2009-05-14, 15:53

    Undrar om pappa pengar har dragit in veckopengen för sin lille odåga s-e-l??
    Han verkar lite......kinkig Smile (annars är det bara dags för en ny pampers)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-05-14, 15:57

    Ja du Red Cloud, vet inte riktigt vad jag ska säga om S-e-L:s senaste alster?
    GRATTIS till dig kanske? Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-14, 15:59

    "GRATTIS till dig kanske?"

    ja, kanske. Känner mig rätt ödmjuk när jag inser att jag bara med min uppenbarelse kan reta blåmöglet till vansinne.
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  blueheaven 2009-05-14, 16:04

    RedCloud skrev:"GRATTIS till dig kanske?"

    ja, kanske. Känner mig rätt ödmjuk när jag inser att jag bara med min uppenbarelse kan reta blåmöglet till vansinne.

    Endast en liten människa behöver påtala hur stor han är!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Det härliga är

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-14, 16:26

    att ni vänster muppar upplever livet som hemskt när Alliansen styr, om det mot förmodan blir skifte 2010 så är det ok för min del, det som Alliansen ändrat på som gamla sosserit hade, t.ex. sky höga fastighetsskatter, sky höga skatter över lag, etc. etc., kommer inte att ändras med en rödgrön röra regering, det är som många egna ur sossegänget säger ingen större skillnad på Alliansens politik och sossarnas, sossarna har gått till höger vilket är den enda rätta vägen, nu är jag helt lugn att Alliansen vinner 2010, detta mycket pga. Mona, ingen vill ha en inkompetent fifflare att styra sitt land, hoppas bara SD kommer in och rör om lite också, en stor dröm är ju att Vänsterpartiet kommunisterna åker ur riksdagen......jag med fler anser att kommunismen inte hör hemma i Sverige
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-14, 16:44

    Sossar-e-lata skrev:att ni vänster muppar upplever livet som hemskt när Alliansen styr, om det mot förmodan blir skifte 2010 så är det ok för min del, det som Alliansen ändrat på som gamla sosserit hade, t.ex. sky höga fastighetsskatter, sky höga skatter över lag, etc. etc., kommer inte att ändras med en rödgrön röra regering, det är som många egna ur sossegänget säger ingen större skillnad på Alliansens politik och sossarnas, sossarna har gått till höger vilket är den enda rätta vägen, nu är jag helt lugn att Alliansen vinner 2010, detta mycket pga. Mona, ingen vill ha en inkompetent fifflare att styra sitt land, hoppas bara SD kommer in och rör om lite också, en stor dröm är ju att Vänsterpartiet kommunisterna åker ur riksdagen......jag med fler anser att kommunismen inte hör hemma i Sverige

    Ja men om det är så varför gapar du så mycket?????
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2009-05-14, 16:49

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! RedCloud

    En stor man känn dig hedrad Redcloud en egen tråd igen..
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-05-14, 17:09

    x-medborgare skrev:
    Sossar-e-lata skrev:att ni vänster muppar upplever livet som hemskt när Alliansen styr, om det mot förmodan blir skifte 2010 så är det ok för min del, det som Alliansen ändrat på som gamla sosserit hade, t.ex. sky höga fastighetsskatter, sky höga skatter över lag, etc. etc., kommer inte att ändras med en rödgrön röra regering, det är som många egna ur sossegänget säger ingen större skillnad på Alliansens politik och sossarnas, sossarna har gått till höger vilket är den enda rätta vägen, nu är jag helt lugn att Alliansen vinner 2010, detta mycket pga. Mona, ingen vill ha en inkompetent fifflare att styra sitt land, hoppas bara SD kommer in och rör om lite också, en stor dröm är ju att Vänsterpartiet kommunisterna åker ur riksdagen......jag med fler anser att kommunismen inte hör hemma i Sverige

    Ja men om det är så varför gapar du så mycket?????

    gapa STORT S-E-L en sked för mamma och en sked för pappa...nej men oj! har du gjort i blöjan? jaha då är det dags för blöjbyte då! Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  marxisten 2009-05-15, 15:09

    Sossar-e-lata skrev:Du har sitter här hela dagarna och pratar som om du är förståndshandikappad! om du nu inte är det så ut och jobba för fan!!!! jävla bidragssnyltare!! stackars din omgivning, att få se samhällets lägsta avskum, och kanske tro att det är rätt Evil or Very Mad

    Säg mig, varför tror du RC inte jobbar. Tänkt möjligheten nån gång han jobbar med data? Typ Medialärare?
    kanaljen
    kanaljen


    Antal inlägg : 609
    Join date : 09-02-18
    Ort : Norrland, som sörlänningarna säger.

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  kanaljen 2009-05-15, 15:27

    x-medborgare skrev:Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! RedCloud

    En stor man känn dig hedrad Redcloud en egen tråd igen..


    Den svenska varianten av Röd klåda är ingen stor man.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-15, 15:29

    "Den svenska varianten av Röd klåda är ingen stor man."

    177 cm ö havet....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  formsvackan 2009-05-15, 15:30

    marxisten skrev:
    Sossar-e-lata skrev:Du har sitter här hela dagarna och pratar som om du är förståndshandikappad! om du nu inte är det så ut och jobba för fan!!!! jävla bidragssnyltare!! stackars din omgivning, att få se samhällets lägsta avskum, och kanske tro att det är rätt Evil or Very Mad

    Säg mig, varför tror du RC inte jobbar. Tänkt möjligheten nån gång han jobbar med data? Typ Medialärare?
    Stackars mig, jag tvingas dagligen se RC och/eller hans kollegor, ett helt gäng av dessa samhällets lägsta avskum Crying or Very sad
    Allihop låtsas de vara lärare på gymnasiet ett par hundra meter från mitt kontor. Man borde f*n ringa efter länsman.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  marxisten 2009-05-15, 15:40

    formsvackan skrev:
    marxisten skrev:
    Sossar-e-lata skrev:Du har sitter här hela dagarna och pratar som om du är förståndshandikappad! om du nu inte är det så ut och jobba för fan!!!! jävla bidragssnyltare!! stackars din omgivning, att få se samhällets lägsta avskum, och kanske tro att det är rätt Evil or Very Mad

    Säg mig, varför tror du RC inte jobbar. Tänkt möjligheten nån gång han jobbar med data? Typ Medialärare?
    Stackars mig, jag tvingas dagligen se RC och/eller hans kollegor, ett helt gäng av dessa samhällets lägsta avskum Crying or Very sad
    Allihop låtsas de vara lärare på gymnasiet ett par hundra meter från mitt kontor. Man borde f*n ringa efter länsman.

    Egentligen är de det. De skolar arbetarna. Fy RC, du hjälper arbetarna att nå upplysning! Det är ett brott mot mänskligheten!
    lol!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-15, 15:42

    "Fy RC, du hjälper arbetarna att nå upplysning! Det är ett brott mot mänskligheten!"

    jo jag vet, men vad gör man inte för pengar ?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  formsvackan 2009-05-15, 15:42

    Präriehunden Makhpiya luta var mycket fientligt inställd till invandrare och en av de värsta rasistiska terrorister som skådats på den amerikanska kontinenten. Åren 1866 - 1868 dödade och terroriserade han de invandrande helylleamerikanerna så till den milda grad att han fick ett helt j*vla krig uppkallat efter sig, Red Cloud´s War. Förmodligen kommer namnet av allt blodstänk som skymde solen när den galningen var i farten.

    Che Guevara, släng dig i väggen.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  RedCloud 2009-05-15, 16:32

    Och för de mindre vassa knivarna i lådan:

    Makhpiya luta är dakota för, ehhhh, RedCloud.


    Senast ändrad av RedCloud den 2009-05-15, 16:40, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: Red Cloud !!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 09:30