Denna person sitter dygnet runt här och spottar skit på Alla som inte tycker som han, hur kan man debatera här dygnet runt Samtidigt som man påstår sig vara lärare!? Mina egna barn går i grundskola och gymnasim (privata som tur är) och Deras lärare är på lektionerna och undervisar, Int sprider de kommunistisk propaganda på div forum, den människosynen som Red C Här är vidrig och OM han har Någon form av arbete Där han jobbar med barn så är det vidrigt, man Måste vidareberfodra Hans inställning till ev arbetsgivare så de kan vidtaga Åtgärder. Så jag Vilken skola jobbar du Red C? Om du anser dig ha hyra mjöl i påsen så kan du väl tala om det!
4 posters
Red Cloud........
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: Red Cloud........
Sossar ee lata skrev:Denna person sitter dygnet runt här och spottar skit på Alla som inte tycker som han, hur kan man debatera här dygnet runt Samtidigt som man påstår sig vara lärare!? Mina egna barn går i grundskola och gymnasim (privata som tur är) och Deras lärare är på lektionerna och undervisar, Int sprider de kommunistisk propaganda på div forum, den människosynen som Red C Här är vidrig och OM han har Någon form av arbete Där han jobbar med barn så är det vidrigt, man Måste vidareberfodra Hans inställning till ev arbetsgivare så de kan vidtaga Åtgärder. Så jag Vilken skola jobbar du Red C? Om du anser dig ha hyra mjöl i påsen så kan du väl tala om det!
Full nu igen S-ee-L?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 3
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Denna person sitter dygnet runt här och spottar skit på Alla som inte tycker som han, hur kan man debatera här dygnet runt Samtidigt som man påstår sig vara lärare!? Mina egna barn går i grundskola och gymnasim (privata som tur är) och Deras lärare är på lektionerna och undervisar, Int sprider de kommunistisk propaganda på div forum, den människosynen som Red C Här är vidrig och OM han har Någon form av arbete Där han jobbar med barn så är det vidrigt, man Måste vidareberfodra Hans inställning till ev arbetsgivare så de kan vidtaga Åtgärder. Så jag Vilken skola jobbar du Red C? Om du anser dig ha hyra mjöl i påsen så kan du väl tala om det!
Full nu igen S-ee-L?
Du glömde dum
Självinsikt noll, verklighetsförankring noll.... osv osv
ett tips S-E-L sluta leva ett påhittad internnetliv och väx upp, samt sluta dricka sprit och vad du nu mer använder
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 4
Om du anser dig ha hyra mjöl i påsen så kan du väl tala om det!
absolut, en gymnasieskola som heter **************-gymnasiet.
man Måste vidareberfodra Hans inställning till ev arbetsgivare så de kan vidtaga Åtgärder.
*fniss*, jag talade om vid anställningsintevjun att jag var aktiv vänsterpartist....räcker inte det tycker du.
Nu föreslår jag att nyfascisten & mytomanen SeeL i sin tur talar om vad hans "egna firma" heter, så att vi kan varna alla kunder från att göra affärer med en ultra-brunhöger mytoman med ubermenchmenatlitet.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 5
RedCloud skrev:Om du anser dig ha hyra mjöl i påsen så kan du väl tala om det!
absolut, en gymnasieskola som heter **************-gymnasiet.
man Måste vidareberfodra Hans inställning till ev arbetsgivare så de kan vidtaga Åtgärder.
*fniss*, jag talade om vid anställningsintevjun att jag var aktiv vänsterpartist....räcker inte det tycker du.
Nu föreslår jag att nyfascisten & mytomanen SeeL i sin tur talar om vad hans "egna firma" heter, så att vi kan varna alla kunder från att göra affärer med en ultra-brunhöger mytoman med ubermenchmenatlitet.
psst den heter "Navelpil AB"